Pazzox.be- Logo - Beoordelingen

Pazzox.be
Beoordelingen:

1.341 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden31.675 beoordelingen in totaal  

4,69
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 22 sep 2023
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
Pazzox.be voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde webwinkel
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 2.500. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

9 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Goede, correcte levering. Deze keer wel 4 tal dagen moeten wachten op levering. Misschien drukkere periode in december? Mail ontvangen met duidelijke uitleg over correcte inname van iedere medicament. Een van de voordeligste apotheken. Al jaren klant.

de meest kritische beoordeling

23 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
onze laatste bestelling bij Pazzox.be geraakte gedurende het transport door bpost beschadigd en door bpost zonder ons toedoen teruggestuurd aan Pazzox.be. Bpost bracht ons hiervan op de hoogte zonder verdere info. Dan was de zending - voor ons - een tijd spoorloos en Pazzox.be gaaf 'niet thuis' enkel niets zeggende antwoorden op onze mails. Een telefoonnummer van Pazzox.be is helaas nergens te vinden op hun website. Deze 'NONCOMMUNICATION' is zeer vervelend, contraproductief, tijdrovend en niet professioneel. 'Stilzitten en wachten tot het overgewaaid is' lijkt de standaard procedure voor dusdanige situaties bij Pazzox.be te zijn. Spijtig voor een - als alles goed gaat - prima webshop.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Pazzox.be

Filter
 Sorteren  
Relevantie
16 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb het pakje nog niet ontvangen; het zit vast in de pakjesautomaat van bPost.
Beoordeling melden
Antwoord van Pazzox.be
17 apr 2024
Beste, Jammer om te zien dat je jou pakket nog niet ontvangen hebt. Alvast onze excuses voor het ongemak! Zou je ons naar info@pazzox.be kunnen sturen wat er juist fout loopt? Dan kunnen wij Bpost hiervoor contacteren. Met vriendelijke groeten, Jessica
22 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Prijsverhoging na eerste aankoop

Prijzen worden verhoogd na een eerste bestelling… dit bevordert niet om te blijven kopen. Nu al voor gehad met 2 bestellingen… jammere zaak
Beoordeling melden
Antwoord van Pazzox.be
26 feb 2024
Beste, Prijzen/ kortingen kunnen elke dag verschillen. We raden aan als je een mooie prijs bij een product ziet staan, niet tot de volgende dag te wachten om de bestelling te plaatsen. Mocht je verder nog vragen hebben, kan je ons altijd contacteren naar info@pazzox.be Met vriendelijke groeten, Jessica
5 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Voor 13hr00 besteld morgen in de bus, niks van waar! Hebben het na 4 dagen nog niet.
Beoordeling melden
Antwoord van Pazzox.be
6 mrt 2024
Beste, 1 van de bestelde producten was snel leverbaar in plaats van direct leverbaar. Dit wil zeggen dat je bestelling binnen de 1à2 werkdagen verzonden zal worden. Je bestelling van donderdag 29/02 is bij ons vertrokken op maandag 4/03/2024 (2de werkdag). Jammer om te zien dat je pakket vertraging heeft opgelopen doordat het in een verkeerde regio zat. Alvast onze excuses voor het ongemak! Hopelijk komt ja pakket snel aan. Zo niet, laat ons dit dan zeker weten naar info@pazzox.be. Met vriendelijke groeten, Jessica
10 jun 2023
Geïmporteerde beoordeling

Minder fijne ervaring…

De bestelling verliep vlot en de daarop volgende mail en info waren ook goed, dankjewel daarvoor! De problemen kwamen na de postafhandeling bij post.nl. Na een eenmalige email, geen verdere info ontvangen gedurende een hele week. Ik kon ook nergens traceren waar mijn pakje was. Gisterenavond bericht gehad, dat het in mijn afhaalpunt was. Eindelijk alles in orde. Het was een ontgoocheling omdat ik de eerste keer bij jullie bestelde. Maar deze mindere beoordeling is eigenlijk voor post.nl. Mijn pakketje was door jullie wel goed verzorgd , waarvoor dank, Vriendelijke groeten, Lif Smits
Beoordeling melden
10 jun 2023
Geïmporteerde beoordeling

Minder fijne ervaring…

De bestelling verliep vlot en de daarop volgende mail en info waren ook goed, dankjewel daarvoor! De problemen kwamen na de postafhandeling bij post.nl. Na een eenmalige email, geen verdere info ontvangen gedurende een hele week. Ik kon ook nergens traceren waar mijn pakje was. Gisterenavond bericht gehad, dat het in mijn afhaalpunt was. Eindelijk alles in orde. Het was een ontgoocheling omdat ik de eerste keer bij jullie bestelde. Maar deze mindere beoordeling is eigenlijk voor post.nl. Mijn pakketje was door jullie wel goed verzorgd , waarvoor dank, Vriendelijke groeten, Lif Smits
Beoordeling melden
17 mei 2023
Geïmporteerde beoordeling
Jammer dat er pas 2 dagen na het plaatsen van de bestelling een eerste melding komt "pakket komt eraan" terwijl er toch reclame gemaakt vandaag verzonden indien voor 15u besteld. Het zou beter zijn om tussentijdse statusupdate te geven. Ivm de levering, het pakket kwam half gescheurd en platgedrukt toe. Waarschijnlijk een combinatie van minder stevig inpakmateriaal en de post die pakket in standard briefopening probeert te krijgen.
Beoordeling melden
17 mei 2023
Geïmporteerde beoordeling
Jammer dat er pas 2 dagen na het plaatsen van de bestelling een eerste melding komt "pakket komt eraan" terwijl er toch reclame gemaakt vandaag verzonden indien voor 15u besteld. Het zou beter zijn om tussentijdse statusupdate te geven. Ivm de levering, het pakket kwam half gescheurd en platgedrukt toe. Waarschijnlijk een combinatie van minder stevig inpakmateriaal en de post die pakket in standard briefopening probeert te krijgen.
Beoordeling melden
6 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ontevreden: op de website staat dat bestellingen dezelfde dag worden verzonden indien ze vóór 15u00 worden geplaatst. Dat klopt niet. Ik heb 5 oktober besteld om 12u42en de verwachte leveringsdatum is 9 of 10 oktober. Mocht ik dit hebben geweten, dan had ik geen babyvoeding besteld, want mijn baby heeft deze morgen nodig.
Beoordeling melden
Antwoord van Pazzox.be
9 okt 2023
Beste, Door een onverwachtse drukte zaten wij vorige week helaas wat achter met onze bestellingen. Onze excuses voor het ongemak! Mocht je verder nog vragen hebben kan je ons steeds op info@pazzox.be bereiken. Met vriendelijke groeten, Jessica
11 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling na 6 dagen nog niet aangekomen, pak waarschijnlijk verloren gegaan bij bpost. Hoop dat dit rechtgezet wordt
Beoordeling melden
Antwoord van Pazzox.be
13 nov 2023
Beste, Alvast onze excuses dat je pakket vertraging oploopt bij Bpost. Ik heb je hiervoor zopas gecontacteerd via mail. Met vriendelijke groeten, Jessica
5 jun 2023
Geïmporteerde beoordeling
Datum van bestelling 30-05-2023 we zijn vandaag 05-06-2323 en mijn pakje is nog niet geleverd. Heb hiervoor moeten mailen maar Pazzox en toen is alles in gang gezet. Wat is hier misgelopen? Heb ondertussen bericht gekregen dat het vandaag zal geleverd worden. Dit ben ik niet gewoon van Pazzox dat ik al een beoordeling bekom en mijn pakje er nog niet is.
Beoordeling melden
5 jun 2023
Geïmporteerde beoordeling
Datum van bestelling 30-05-2023 we zijn vandaag 05-06-2323 en mijn pakje is nog niet geleverd. Heb hiervoor moeten mailen maar Pazzox en toen is alles in gang gezet. Wat is hier misgelopen? Heb ondertussen bericht gekregen dat het vandaag zal geleverd worden. Dit ben ik niet gewoon van Pazzox dat ik al een beoordeling bekom en mijn pakje er nog niet is.
Beoordeling melden
4 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Geen Vikingdeals

Ik doe mijn aankopen bij Pazzox.be via het platform van My Vikingsdeals om punten te ontvangen. Ook deze keer kreeg ik geen bevestiging van mijn aankoop en het aantal punten dat ik zou krijgen. De vorige keren dat dit eveneens gebeurde en ik een claim indiende via My viking zijn mijn Claims steeds afgewezen door Pazzox.
Beoordeling melden
Antwoord van Pazzox.be
8 jan 2024
Beste, We hebben helaas een technische fout in ons systeem gehad. Onze excuses voor het ongemak! De betrokken bestellingen gaan met vertraging goedgekeurd worden. Momenteel loopt het wel allemaal perfect. Mocht je verder nog vragen hebben, kan je ons steeds contacteren naar info@pazzox.be. Met vriendelijke groeten, Jessica
22 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling

Houdt zich niet aan de afspraken!

Als er afspraken gemaakt worden zoals gratis thuislevering - die trouwens op de factuur staan - dan moet Pazzox er zich aan houden. Voor het transport is Pazzox verantwoordelijk en indien de transporteur zich niet aan de afspraken houdt moet hij ingrijpen en niet afwachten!
Beoordeling melden
Antwoord van Pazzox.be
25 sep 2023
Beste, Bpost heeft het pakket proberen leveren op de door jou gekozen veilige plaats maar deze was volgens Bpost niet bereikbaar. Je kan het pakket afhalen in het afhaalpunt die ik je doorstuurde via mail. Alvast onze excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groeten, Jessica
25 jul 2023
Geïmporteerde beoordeling

1 week wachten op levering!!

Bestelling geplaatst op 18/07/2023 vóór 15u (order: 691426), pakket pas ontvangen op maandag namiddag 24/07/2023! Verwijder de slogan 'Vóór 15u besteld, vandaag verzonden' ofwel afspraken met koerier herbekijken.
Beoordeling melden
25 jul 2023
Geïmporteerde beoordeling

1 week wachten op levering!!

Bestelling geplaatst op 18/07/2023 vóór 15u (order: 691426), pakket pas ontvangen op maandag namiddag 24/07/2023! Verwijder de slogan 'Vóór 15u besteld, vandaag verzonden' ofwel afspraken met koerier herbekijken.
Beoordeling melden
3 jul 2023
Geïmporteerde beoordeling
Voor 12u besteld, zelfde dag verzonden. Naar een postpunt laten sturen. Was niet dezelfde dag verzonden en uiteindelijk pas een week later beschikbaar. Jammer voor een product dat ik dringend nodig had.
Beoordeling melden
3 jul 2023
Geïmporteerde beoordeling
Voor 12u besteld, zelfde dag verzonden. Naar een postpunt laten sturen. Was niet dezelfde dag verzonden en uiteindelijk pas een week later beschikbaar. Jammer voor een product dat ik dringend nodig had.
Beoordeling melden
10 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Vorige maandag bestelling geplaatst, na een week nog niet geleverd. Heb nog nooit zo lang op een online bestelling van een apotheek moeten wachten.
Beoordeling melden
Antwoord van Pazzox.be
11 dec 2023
Beste, Jammer om te zien dat je bestelling vertraging heeft opgelopen. Onze excuses voor het ongemak! Bepaalde producten uit je bestelling waren snel leverbaar in plaats van direct leverbaar. Dit wil zeggen dat je bestelling binnen de 1à2 werkdagen verzonden zal worden. Je bestelling is met 1 dag vertraging bij ons vertrokken. Bij bpost heeft je pakket dan ook nog in een verkeerde regio gezeten waardoor je bestelling niet vrijdag maar maandag geleverd is geweest. Mocht hier nog verdere vragen over hebben, aarzel dan niet om ons te contacteren naar info@pazzox.be. Met vriendelijke groeten, Jessica
17 mei 2023
Geïmporteerde beoordeling
Donderdag mijn medicatie besteld zou er vrijdag zijngeweest. Ik had het maar maandag in de late middag Was medicatie bij dat ik niet kon missen
Beoordeling melden
17 mei 2023
Geïmporteerde beoordeling
Donderdag mijn medicatie besteld zou er vrijdag zijngeweest. Ik had het maar maandag in de late middag Was medicatie bij dat ik niet kon missen
Beoordeling melden