Zeeman België
Beoordelingen:

1.499 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.804 beoordelingen in totaal  

4,59
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 29 sep 2020
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
Zeeman België voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde webwinkel
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 2.500. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

2 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
De producten van Zeeman zijn van goede kwaliteit en goede prijs, maar ondanks dat ik online heb besteld met thuislevering hebben we het pakket nog zelf moeten afhalen in een afhaalpunt. Wij waren thuis maar als een persoon van een pakketjesdienst het vertikt om ook als het regent eventjes gaat uitstappen en aanbelt, dan heb ik toch grote vraagtekens bij de levering, en dit is niet de eerste keer Dus voor ons zal het in de toekomst zo zijn, opnieuw gaan halen in de winkel Met vriendelijke groeten,

de meest kritische beoordeling

26 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling is redelijk snel toegekomen wel is het zo dat ik moet vaststellen dat producten aan de te grote kant zijn je vraagt M maar veel te groot is waardoor ik alsnog naar de winkel moet. Een voorbeeld bij het ondergoed die per 3 vasthangen er ook al wel eens ondergoed bij is met verschil in maat, zelfde met basic joggingbroeken de ene maat L de andere niet is. Gezien ik minder mobiel ben vindt ik dit niet leuk uiteraard. Heb dit al verschillende keren opgemerkt, verder moet je online zeer snel zijn omdat er blijkbaar weinig stock is.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Zeeman België

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(48)
(21)
Resetten
12 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Deels geleverde bestelling

Online besteld & betaald. Na paar dagen een mail gekregen dat de bestelling niet volledig geleverd kan worden, wegens niet op voorraad. Jammer dat het net een broek was van een setje, nu heb k enkel het shirtje. Als ik dit had geweten tijdens het bestellen had ik het shirtje ook niet besteld. Had het fijner gevonden moesten ze dan de broek later opsturen als ze weer beschikbaar zou zijn.
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman België
12 dagen geleden
Beste klant, hartelijk dank voor je review en we begrijpen dat dit erg vervelend is. Soms komt het voor dat een artikel online op voorraad lijkt te zijn, maar dat er geen fysieke voorraad meer is. Wij merken dit helaas pas als de order picker voor een leeg schap staat. Je order wordt gepickt vlak voordat deze verzonden wordt. Dit is de reden dat je deze informatie zo laat pas krijgt. Wij hebben ervoor gekozen om orders (ondanks het missende artikel) wel gelijk te verzenden om vertraging in het verzendproces te voorkomen. Helaas kunnen wij deze artikelen niet naleveren. Onze excuses voor het ongemak. Je Shopteam
22 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Niet de kwaliteit die ik verwacht had.

Ik had een tijdje geleden een paar sportbroeken gekocht en de bevielen me prima. Dus ik dacht, ga er een paar ven dezelfde bijbestellen. Hoewel de prijs toch nogal wat gestegen was, is de kwaliteit heel wat minder. Viel me dik tegen eigenlijk. Als ik dat op voorhand geweten had, had ik ze elders besteld.
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman België
22 apr 2024
Beste klant, bedankt voor je review. Goed dat je ons dit laat weten. Ben je niet tevreden over je aankoop, dan kun je er altijd mee terug naar de winkel. Dit geldt ook voor online aangeschafte artikelen. De winkelmedewerkers van Zeeman lossen het graag voor je op. Groeten, je Shopteam
3 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
ik ben erg niet tevreden met het levering ik betaalde voor huislevering maar ik was thuis ik heb gezien waar is de postdienstauto maar kreeg op afhaalpunkt
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman België
4 uur geleden
Beste klant, hartelijk dank voor je review. Goed dat je ons dit laat weten en excuses hiervoor. Groeten, je Shopteam
8 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Was moeilijk te bestellen . Duiden maar 1vd 2 items aan en daarna tot4x hoeveelheid. Enfin is ne dan toch gelukt.
Beoordeling melden
15 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb een trainingsbroek voor vrouwen maat 44 besteld.Veel té groot. Het ondergoed was Goed.
Beoordeling melden
15 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik kreeg onlangs een totaal verkeerde zending. De vorige leveringen waren wel ok.
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman België
18 apr 2024
Beste klant, dat is heel vervelend. We raden je aan hierover even contact op te nemen met de klantenservice via service@zeeman.com Zij lossen het graag voor je op. Groeten, je Shopteam
LD
5 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Te weinig nieuwe dames kleding ,te veel oude kleding, vroegere was het beter,😠😠😠
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman België
5 dagen geleden
Beste klant, hartelijk dank voor je review. Goed dat je ons dit laat weten. Groeten, je Shopteam
18 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Ruimer aanbod

Prijzen zeer goed maar Zeeman zou breder gamma moeten hebben
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman België
18 apr 2024
Beste klant, hartelijk dank voor je review. Goed dat je ons dit laat weten. Groeten, je Shopteam
8 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Artikel niet aanwezig
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman België
10 apr 2024
Beste klant, dat is vervelend. We raden je aan hierover even contact op te nemen met de klantenservice via service@zeeman.com Zij lossen het graag voor je op. Groeten, je Shopteam
3 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
13 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Niet alle bestelde goederen geleverd

Het materiaal dat per vergissing ontbrak moest ik opnieuw bestellen, in plaats van het gewoon na te sturen zoals ik gevraagd had. Na opmerking van mij zijn de extra verzendkosten wel vergoed. Wel snelle service.
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman België
14 feb 2024
Beste klant, hartelijk dank voor je review en je opmerking heeft onze aandacht. Groeten, je Shopteam
12 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb 4,99 betaald om te Leveren maar heb het zelf moeten gaan halen op de post was de hele dag thuis en de straat was open
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman België
13 feb 2024
Beste klant, hartelijk dank voor je review en je klacht heeft onze aandacht. Groeten, je Shopteam
29 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb een grote bestelling die in 2 pakketten is gesplitst. Ben niet op de hoogte gebracht dat er 2 pakketten waren en ik heb maar 1 gekregen. Het is precies moeilijk om de barcode van de 2de pakket en een datum van levering te krijgen, niet van zeeman en niet van bpost…. Niet echt professioneel… spijtig
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman België
30 jan 2024
Beste klant, hartelijk dank voor je review en je klacht heeft onze aandacht. Groeten, je Shopteam
SP
16 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
T-shirt zaten verfrommeld gepropt in de postzak die dan nog gescheurd was
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman België
16 jan 2024
Beste klant, dat is heel vervelend. We raden je aan hierover even contact op te nemen met de klantenservice via service@zeeman.com Zij lossen het graag voor je op. Groeten, je Shopteam
26 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling

Hopelijk is de volgende kritiek aanleiding tot beter.

Bestelling is redelijk snel toegekomen wel is het zo dat ik moet vaststellen dat producten aan de te grote kant zijn je vraagt M maar veel te groot is waardoor ik alsnog naar de winkel moet. Een voorbeeld bij het ondergoed die per 3 vasthangen er ook al wel eens ondergoed bij is met verschil in maat, zelfde met basic joggingbroeken de ene maat L de andere niet is. Gezien ik minder mobiel ben vindt ik dit niet leuk uiteraard. Heb dit al verschillende keren opgemerkt, verder moet je online zeer snel zijn omdat er blijkbaar weinig stock is.
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman België
31 mei 2023
Beste klant, hartelijk dank voor je review. Goed dat je ons dit laat weten. Groeten, je Shopteam
7 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling

Slechte verpakking

De bestelde goederen waren absoluut in orde, zeker 5 sterren. Het gaat over de verpakking. De verpakking was open gescheurd. Ben er absoluut van overtuigd dat het per ongeluk opengescheurd was. De sluiting van die plastiek zak verpakkingen is niet stevig genoeg vanaf een bepaald gewicht. Komt wel wat raar over wanneer de postbode je de BH's in een open verpakking komt bezorgen.
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman België
7 jun 2023
Beste klant, hartelijk dank voor je review en je klacht heeft onze aandacht. Groeten, je Shopteam
1 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
De artikelen die ik bestelde waren niet verpakt,daardoor was er een t-shirt bevuild,dus ik had de vervelende klus retour te geven in één van uw winkels ik bestelde spéciaal online en moest me toch verplaatsen maar verkoopster was super vriendelijk en mijn terug betaling was volgende dag al gestort,dus al bij al viel het mee! Wat de kleding betreft ben ik best tevreden.
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman België
3 jul 2023
Beste klant, hartelijk dank voor je review en je klacht heeft onze aandacht. Groeten, je Shopteam
5 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling

Kledij besteld en niet beschikbaar

Ik had 2 andere stukken kledij besteld maar die waren niet meer beschikbaar, het was kledij dat met de andere kledij van de broertjes matchte en nu maar 1 iemand hetgene heeft. Wel snel geld terug gekregen. Misschien beter op de site uitverkocht zetten zodat je niet hoopt op die artikelen en ze dan niet kan bestellen. Voor de rest wel hele mooie kleertjes!!
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman België
6 nov 2023
Beste klant, hartelijk dank voor je review. Goed dat je dit met ons deelt en excuses hiervoor. Groeten, je Shopteam
31 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Er was iets verkeerd gelopen in het systeem waardoor mijn bestelling is blijven hangen, niet fijn. Dan werd het geleverd met Bpost, er was ten allen tijden iemand thuis, alsook de buren en er is niet aangebeld, de bestelwagen is op de hoek blijven staan en is doorgereden om erna een mail te krijgen dat ik niet thuis was? Wat een klucht.
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman België
31 okt 2023
Beste klant, dat is heel vervelend. We raden je aan hierover even contact op te nemen met de klantenservice via service@zeeman.com Zij lossen het graag voor je op. Groeten, je Shopteam
19 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling

zo verliezen jullie klanten

De bad handdoeken hebben een dunne stoffering. Na de eerste wasbeurt komen de aangenaaide ophang lusjes al los! Deze van de Aldi zijn beter van kwaliteit. Denk aan het milieu, denk duurzaam en niet alleen aan jullie portefieulle, zo verliezen jullie klanten en komen ze dus niet meer terug. En dan zit je daar met je handdoeken ...
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman België
20 sep 2023
Beste klant, bedankt voor je review. Goed dat je ons dit laat weten. Ben je niet tevreden over je aankoop, dan kun je er altijd mee terug naar de winkel. Dit geldt ook voor online aangeschafte artikelen. De winkelmedewerkers van Zeeman lossen het graag voor je op. Groeten, je Shopteam