Dille & Kamille (BE-NL)
Beoordelingen:

1.273 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.883 beoordelingen in totaal  

4,66
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 18 apr 2018
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
Dille & Kamille (BE-NL) voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde webwinkel
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 2.500. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

3 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Rappe levering,zeer goed geambaleerd. Heb iets teruggestuurd door verkeerde maat besteld,wacht nog op bevestiging dat het toegekomen is.

de meest kritische beoordeling

18 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Betaald voor verzending op dezelfde dag ( was ook de enig optie). Toch bijna 6 euro verzendingskosten, ik heb geen probleem om te betalen voor verzending maar op zijn minst kom dan de afspraak na van directe verzending of jou de klant op de hoogte dat het door x reden niet kon. Pas nadat ik zelf een mail heb gestuurd werd het plots wel verstuurd. Op mijn mail zelf kreeg ik pas later een antwoord met een standaard melding van wat jammer maar nu is het precies wel verstuurd. Beetje sneu als je als bedrijf uw dienst niet nakomt, een betalende dienst nota bene. En nogmaals er kan bij verzendingen altijd iets mislopen, maar wees transparant en geef klanten geen standaard antwoorden.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Dille & Kamille (BE-NL)

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(16)
(42)
Resetten
9 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Dille & Kamille (BE-NL)
11 apr 2024
Dankjewel voor je feedback. We zullen je via e-mail benaderen om een beter inzicht te krijgen in je ontevredenheid over je bestelling.
10 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bamboe opbergbakjes besteld, ze zijn kapot aangekomen. Gewoon omdat E in een doos zaten zonder bescherming er omheen. Jammer. Nu moet ik toch nog naar de winkel om ze terug te brengen…
Beoordeling melden
16 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Charged transport costs when on the webshop cleaning is marked “ free shipping for order above 39€” !! No pay back !!!
Beoordeling melden
Antwoord van Dille & Kamille (BE-NL)
9 apr 2024
Thank you for your review. We are sorry to hear that there was confusing information listed on our website. Fortunately, a colleague has already contacted you!🌿
4 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Thee assortiment in potten allemaal uitverkocht, al weken nr 50 enz...
Beoordeling melden
20 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Ergernis alom, geen customer service

Jaren lange klant in de winkel. Af en toe online besteld. Altijd zeer tevreden van de service. Nu, na een week nog steeds geen pakje verzonden, customer service onbereikbaar via telefoon, enkel via e-mail. Meerdere malen gecontacteerd Duurt veel te lang voor je antwoord krijgt. En geven foutieve info waardoor je weer een dag kan wachten op de volgende e-mail. Zulke service hebben we nooit meegemaakt. Dit is geen service meer. Dit is ergernis. Wat een achteruitgang. Winkel in Antwerpen wordt moeilijker bereikbaar maar online bestellen is al helemaal af te raden. Jammer genoeg is het ons dit niet meer waard.
Beoordeling melden
Antwoord van Dille & Kamille (BE-NL)
23 feb 2024
Bedankt voor je feedback. We begrijpen je frustratie en bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak dat je hebt ervaren. We nemen je opmerkingen serieus en zullen ons best doen om de situatie recht te zetten. Het lijkt erop dat een van onze collega's gisteren al contact met je heeft opgenomen via e-mail.
1 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Website: Wanneer er zaken niet voorradig zijn, wordt dit niet weergegeven bij het bestellen, maar pas achteraf en krijg je dit terugbetaald. Verzendkosten worden aangerekend, meer dan 6 euro, ook al vermeldt website het tegendeel. Je kan de optie 'snelle levering' niet uit klikken. Zelf ophalen gaat niet aangezien filiaal Gent gesloten is.
Beoordeling melden
22 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Producten niet tijdig geleverd

Producten waren maandenlang niet beschikbaar. Winkelvoorraad klopt niet. Vervolgens liep de bestelling mank en werd er niet tijdig geleverd.
Beoordeling melden
Antwoord van Dille & Kamille (BE-NL)
23 feb 2024
We betreuren het ten zeerste dat je deze ervaring hebt gehad. Het spijt ons dat de producten maandenlang niet beschikbaar waren en dat er problemen waren met de voorraad in de winkel. Het is absoluut niet onze bedoeling geweest om je teleur te stellen met een onvolledige of vertraagde levering. We zullen contact met je opnemen via e-mail
11 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Servieten online besteld, blijken ze niet meer voorradig te zijn. Jammer dat dit op de website niet aangeduid stond
Beoordeling melden
Antwoord van Dille & Kamille (BE-NL)
12 feb 2024
Bedankt voor je beoordeling. Vervelend dat de servetten niet meer voorradig waren. Onze excuses voor het ongemak, er wordt aan gewerkt om dit te verbeteren.
17 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Heel slecht levering beloofd binnen een paar dagen, maar na een week nog niet ontvangen
Beoordeling melden
24 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Nog steeds mijn bestelling niet ontvangen terwijl er opstaat voltooid !!!
Beoordeling melden
10 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beaucoup beaucoup trop de plastique et de carton pour l'emballage
Beoordeling melden
Antwoord van Dille & Kamille (BE-NL)
12 feb 2024
Nous vous remercions pour votre commentaire. Nous le transmettrons à l'entrepôt.
26 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
verschillende producten niet geleverd zonder communicatie
Beoordeling melden
14 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling is niet toegekomen…
Beoordeling melden
Antwoord van Dille & Kamille (BE-NL)
24 jan 2024
Bedankt voor je beoordeling. We zien dat een collega al contact met je hebt opgenomen.
18 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Betaald voor verzending op dezelfde dag ( was ook de enig optie). Toch bijna 6 euro verzendingskosten, ik heb geen probleem om te betalen voor verzending maar op zijn minst kom dan de afspraak na van directe verzending of jou de klant op de hoogte dat het door x reden niet kon. Pas nadat ik zelf een mail heb gestuurd werd het plots wel verstuurd. Op mijn mail zelf kreeg ik pas later een antwoord met een standaard melding van wat jammer maar nu is het precies wel verstuurd. Beetje sneu als je als bedrijf uw dienst niet nakomt, een betalende dienst nota bene. En nogmaals er kan bij verzendingen altijd iets mislopen, maar wees transparant en geef klanten geen standaard antwoorden.
Beoordeling melden
16 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik woon in de VS en dit was een geschenk voor mijn Tante in Belgie. Verschillende artikelen van mijn bestelling waren niet meer in voorraad tegen dat mijn bestelling verstuurd werd, en ik heb de kans niet gekregen voor te annuleren of iets anders te kiezen. Ik ben beschaamd dat mijn geschenk zo minimaal was. Ik stel voor dat u een beter systeem vindt voor uw inventory up to date te houden en dat u de klant een kans heeft om veranderingen te maken. My apologies for the poor Flemish, it's been 40 years. Dank U. Liesbeth
Beoordeling melden
Antwoord van Dille & Kamille (BE-NL)
20 dec 2023
Bedankt voor je beoordeling. Wij proberen in deze drukke periode de bestellingen zo snel mogelijk te verzenden. Zodat de pakketten op tijd afgeleverd worden en om te voorkomen dat andere artikelen uit de bestelling niet meer op voorraad zijn. Jammer om te horen dat jouw bestelling nu tegenviel.
6 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling

Belofte voor levering volgende dag schrappen?

Volgens mij is de belofte om de volgende dag te leveren (indien besteld voor een bepaald uur - wat ik zeker had gedaan) te licht. Er was uiteraard de 1ste november maar ik had de 30ste besteld voor een levering op het eind van de week. Met de producten ben ik tevreden.
Beoordeling melden
Antwoord van Dille & Kamille (BE-NL)
6 nov 2023
Sorry voor het probleem dat je hebt ondervonden met je bestelling, we zullen contact met je opnemen via e-mail.
9 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling

Ik had een cadeaubon aangekocht, maar deze werd niet geleverd.

Ik had een cadeaubon aangekocht, maar deze heb ik per post nooit ontvangen. Deze staat nu al enkele weken 'in verwerking'. Wat wel goed is, is dat ik bij het aankaarten hiervan via de chat, de medewerker mij een digitale nieuwe versie heeft gestuurd.
Beoordeling melden
Antwoord van Dille & Kamille (BE-NL)
9 okt 2023
Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat je dit probleem met de cadeaukaart hebt ervaren maar ik ben blij te lezen dat mijn collega je inmiddels heeft kunnen helpen!
22 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling

Leveringstermijn niet betrouwbaar

Op de website was de belofte gedaan dat het pakket voor 23.59 besteld de volgende dag geleverd zou worden. Afgaand op die vermelding op donderdag een cadeaubon besteld voor een verjaardag op zaterdag. De bon is uiteindelijk pas op maandag geleverd.
Beoordeling melden
Antwoord van Dille & Kamille (BE-NL)
26 jun 2023
Bedankt voor je beoordeling. Wij nemen per mail contact met je op
9 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling

gebroken deksel

Ik heb een gebroken deksel maar dat kan niet vervangen worden. Ik moet nu een hele watertap opnieuw kopen of de tap zonder deksel gebruiken. Zonde dat een bedrijf die duurzaamheid hoog in het vaandel draagt, niet kan zorgen voor onderdelen.
Beoordeling melden
Antwoord van Dille & Kamille (BE-NL)
11 mei 2023
Dank voor je beoordeling. Wij nemen per mail contact met je op.
23 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Waarde van een cadeaubon niet vergeten te vermelden, mensen aan de telefoon van de klantenservice beter opleiden zodat ook zij een antwoord op een vraag kunnen geven.,zodat de klant geen 4 dagen op een antwoord moet wachten
Beoordeling melden