Dille & Kamille (BE-NL)
Beoordelingen:

1.270 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.874 beoordelingen in totaal  

4,66
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 18 apr 2018
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
Dille & Kamille (BE-NL) voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde webwinkel
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 2.500. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

3 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Rappe levering,zeer goed geambaleerd. Heb iets teruggestuurd door verkeerde maat besteld,wacht nog op bevestiging dat het toegekomen is.

de meest kritische beoordeling

18 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Betaald voor verzending op dezelfde dag ( was ook de enig optie). Toch bijna 6 euro verzendingskosten, ik heb geen probleem om te betalen voor verzending maar op zijn minst kom dan de afspraak na van directe verzending of jou de klant op de hoogte dat het door x reden niet kon. Pas nadat ik zelf een mail heb gestuurd werd het plots wel verstuurd. Op mijn mail zelf kreeg ik pas later een antwoord met een standaard melding van wat jammer maar nu is het precies wel verstuurd. Beetje sneu als je als bedrijf uw dienst niet nakomt, een betalende dienst nota bene. En nogmaals er kan bij verzendingen altijd iets mislopen, maar wees transparant en geef klanten geen standaard antwoorden.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Dille & Kamille (BE-NL)

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(41)
(16)
Resetten
TV
Tania V.
Schoten
5 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Verwarrende communicatie rond verzending

Ik heb gebruik gemaakt van de webshop naar aanleiding van een verlanglijstje. Het gevraagde artikel besteld en levering naar winkel. Beetje later mail dat bpost het ging leveren naar de desbetreffende winkel. Dat vond ik verwarrend dacht dat bpost enkel de thuisleveringen deed. Mail gestuurd naar klantendienst en paar dagen later wel een helder antwoord gekregen. Maar waarom dit niet meteen communiceren desbetreffende winkel heeft geen voorraad het wordt opgestuurd .
Beoordeling melden
Antwoord van Dille & Kamille (BE-NL)
4 dagen geleden
Dank voor je beoordeling en deze feedback. We nemen graag contact met je op via de mail, voor verdere toelichting.🍃️
2 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Graag zou ik de heldere granaatappelsiroop hebben zoals afgebeeld op de website, en niet de troebele. Bpost heeft niet aan deur geleverd, ben het pak op het postkantoor zelf moeten gaan halen.
Beoordeling melden
Antwoord van Dille & Kamille (BE-NL)
6 uur geleden
Bedankt voor je beoordeling. We nemen hierover graag even contact met je op via mail.
9 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Je kan niet zelf een bedrag kiezen voor een kadobon en de website werkt is niet altijd duidelijk wat je aan het kopen bent
Beoordeling melden
Antwoord van Dille & Kamille (BE-NL)
7 dagen geleden
Bedankt voor je beoordeling. We nemen hierover graag even contact met je op via mail.
15 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
De badschuim tabletten vond ik heel klein voor deze prijs.
Beoordeling melden
Antwoord van Dille & Kamille (BE-NL)
13 dagen geleden
Bedankt voor je beoordeling. We vinden het jammer om te horen dat de badschuimtabletten te klein lijken. We hebben gezien dat inmiddels een van onze collega's je een e-mail heeft gestuurd.
1 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Website: Wanneer er zaken niet voorradig zijn, wordt dit niet weergegeven bij het bestellen, maar pas achteraf en krijg je dit terugbetaald. Verzendkosten worden aangerekend, meer dan 6 euro, ook al vermeldt website het tegendeel. Je kan de optie 'snelle levering' niet uit klikken. Zelf ophalen gaat niet aangezien filiaal Gent gesloten is.
Beoordeling melden
8 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Geen vlotte levering

De levering in Frankrijk verloopt niet van een leien dakje. De bezorger heeft het pakket blijkbaar niet kunnen afgeven en nu ligt het in een depot om af te halen. De jarige moet dus haar pakje zelf ophalen. Spijtig!
Beoordeling melden
10 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bamboe opbergbakjes besteld, ze zijn kapot aangekomen. Gewoon omdat E in een doos zaten zonder bescherming er omheen. Jammer. Nu moet ik toch nog naar de winkel om ze terug te brengen…
Beoordeling melden
4 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Thee assortiment in potten allemaal uitverkocht, al weken nr 50 enz...
Beoordeling melden
12 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Tevreden over de producten. Een aantal zaken ontbraken in de bestelling.
Beoordeling melden
Antwoord van Dille & Kamille (BE-NL)
14 feb 2024
Bedankt voor de beoordeling. We zien dat we hier al contact met je over hadden opgenomen via de mail. Veel plezier met de rest van de bestelling! 🌿
10 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beaucoup beaucoup trop de plastique et de carton pour l'emballage
Beoordeling melden
Antwoord van Dille & Kamille (BE-NL)
12 feb 2024
Nous vous remercions pour votre commentaire. Nous le transmettrons à l'entrepôt.
19 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
1 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Te veel verpakkingsmateriaal

De (kleine) bestelling zat in een veel te grote verpakking met veel materiaal om op te vullen. Een paar producten waren in onnodig veel noppenfolie gewikkeld. Er blijft dus heel veel afval over. Het was ook niet handig gezien ik te voet (2 km) het pakje ben gaan afhalen dat dus veel groter was dan verwacht.
Beoordeling melden
17 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Gebroken thee kan

Ik ben een fan van jullie winkels en jullie producten. Maar als mijn bestelling toe kwam was 1 van de producten gebroken. We zijn bijna een week later en helaas heb ik nog steeds geen antwoord gekregen over de kapotte thee kan.
Beoordeling melden
Antwoord van Dille & Kamille (BE-NL)
24 jan 2024
Bedankt voor je beoordeling. Een collega heeft 12 januari al een mail naar je gestuurd. Hopelijk wordt het snel opgelost.
5 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Digitale cadeaukaarten zitten niet automatisch in je winkelkarretje en er waren 2 mails nodig naar de klantendienst voor het in orde kwam en ze alsnog werden aangemaakt en bezorgd.
Beoordeling melden
16 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Voucher handling in betalingsproces kan beter. Problemen gehad met een niet geactiveerde code en met het betalingsproces.
Beoordeling melden
Antwoord van Dille & Kamille (BE-NL)
24 jan 2024
Bedankt voor je beoordeling. We zijn bezig met het verbeteren van ons betalingsproces.
9 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
De kosten voor retour liggen veel te hoog
Beoordeling melden
18 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Betaald voor verzending op dezelfde dag ( was ook de enig optie). Toch bijna 6 euro verzendingskosten, ik heb geen probleem om te betalen voor verzending maar op zijn minst kom dan de afspraak na van directe verzending of jou de klant op de hoogte dat het door x reden niet kon. Pas nadat ik zelf een mail heb gestuurd werd het plots wel verstuurd. Op mijn mail zelf kreeg ik pas later een antwoord met een standaard melding van wat jammer maar nu is het precies wel verstuurd. Beetje sneu als je als bedrijf uw dienst niet nakomt, een betalende dienst nota bene. En nogmaals er kan bij verzendingen altijd iets mislopen, maar wees transparant en geef klanten geen standaard antwoorden.
Beoordeling melden
5 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling

Problemen met betalen

Het goede was dat er in de eerste mail vermeld stond dat de bon in een aparte mail zou verstuurd worden. Het duurde wel even voordat ik de volgende mail verkreeg. Het meest vervelende tijdens mijn aankoop, was de betaling. Ik had per ongeluk homebanking gekozen en na het afsluiten zonder betalen, kreeg ik iedere keer een foutmelding en kon ik mijn aankoop niet op een andere manier afwerken. Ik was verplicht om een andere browser te gebruiken. Voor betaling met gewone bancontact werd je verplicht om kaartgegevens in te vullen, om daarna met een QR code te bevestigen. Op andere websites kies ik voor betalen met bancontact en krijg ik enkel een QR code, wat het betalen vlotter maakt.
Beoordeling melden
Antwoord van Dille & Kamille (BE-NL)
5 okt 2023
Bedankt voor je beoordeling en de uitgebreide uitleg. Onze excuses dat het bij de betaling niet lekker ging. Wij zullen dit meenemen in onze ontwikkeling om onze service te blijven verbeteren.
16 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik woon in de VS en dit was een geschenk voor mijn Tante in Belgie. Verschillende artikelen van mijn bestelling waren niet meer in voorraad tegen dat mijn bestelling verstuurd werd, en ik heb de kans niet gekregen voor te annuleren of iets anders te kiezen. Ik ben beschaamd dat mijn geschenk zo minimaal was. Ik stel voor dat u een beter systeem vindt voor uw inventory up to date te houden en dat u de klant een kans heeft om veranderingen te maken. My apologies for the poor Flemish, it's been 40 years. Dank U. Liesbeth
Beoordeling melden
Antwoord van Dille & Kamille (BE-NL)
20 dec 2023
Bedankt voor je beoordeling. Wij proberen in deze drukke periode de bestellingen zo snel mogelijk te verzenden. Zodat de pakketten op tijd afgeleverd worden en om te voorkomen dat andere artikelen uit de bestelling niet meer op voorraad zijn. Jammer om te horen dat jouw bestelling nu tegenviel.
17 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Levering ging vlot maar de inhoud werd slordig ingepakt. Er waren deuken in de kruidenpotjes uit blik, wellicht gevallen voor ze ingepakt werden want de buitenste doos was niet beschadigd. Verder 2 glazen flesjes goed ingepakt in bubbelfolie maar wel samen zodat ze tegen elkaar tikten in de folie. Het dopje van 1 van de flesjes lag dan weer los in de doos, wellicht pas gezien nadat de flesjes ingepakt waren. Hier is men echt onbedacht te werk gegaan.
Beoordeling melden
Antwoord van Dille & Kamille (BE-NL)
19 jun 2023
Bedankt voor je beoordeling. Wij nemen per mail contact met je op