hunkemoller.be (NL)- Logo - Beoordelingen

hunkemoller.be (NL)Reviews

: 18.094Uitstekend

4,56

Keurmerk
Geldig

met kopersbescherming

Keurmerk
Geldig

met kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 16/11/2016
Laatst gewijzigd op: 1/7/2022
hunkemoller.be (NL) is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops
  • Geverifieerde webwinkel
  • Bescherming van persoonlijke gegevens
  • Duidelijke bestelprocedure

Beschermd door middel van de kopersbescherming

Bij hunkemoller.be (NL) kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 2.500 beschermd. Lees meer


Gecertificeerd sinds: 16/11/2016
Laatst gewijzigd op: 1/7/2022
hunkemoller.be (NL) is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops
  • Geverifieerde webwinkel
  • Bescherming van persoonlijke gegevens
  • Duidelijke bestelprocedure

Beschermd door middel van de kopersbescherming

Bij hunkemoller.be (NL) kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 2.500 beschermd. Lees meer

Beoordelingen voor hunkemoller.be (NL)

850 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

18.094 beoordelingen in totaal
Zo zorgen we ervoor dat beoordelingen van echte klanten komen.

de meest positieve beoordeling


6 maanden geleden 
Overzichtelijke website, snelle verwerking van bestellingen (de volgende dag geleverd), vriendelijk en behulpzaal personeel in Brugge. Goed zo! Absoluut tevreden over mijn aankopen. Er is van de 8 bh's, één waar ik mij op heb misgekeken. De pasvorm is niet voor mijn type buste. Toch handig de guide Sexy Shape, die je helpt uit te zoeken wat je mooi vindt en wat er bij jouw type lichaam past. De spaarpunten zijn een aantrekkelijk extra ;) Ineens kreeg ik door mijn loyaliteit 20 euro korting!! Happy me, natuurlijk! Overigens is het fijn shoppen. De discretie van de afhandeling van de bestelling is een dikke PLUS.
Beoordeling melden

Alle positieve beoordelingen weergeven

de meest kritische beoordeling


7 maanden geleden
Ik had mij bestelling in de winkel laten toekomen. Na een week nog altijd geen levering. Track and trace bracht me naar het dichtstbijzijnde postkantoor. Hunkemöller winkel gecontacteerd en de winkelbediende was zo vriendelijk om zelf te gaan vragen achter het pakket bij de post maar kreeg het niet mee. Ik heb de post zelf gecontacteerd en mocht om het pakket. Bleek dat ik een doos mee had waar meerdere bestellingen inzaten. Gezien de gevoelige inhoud van een bestelling bij Hunkemöller vind ik dit echt niet kunnen! Na 3 keer naar de winkel te gaan is het eindelijk in orde. Maar zelfs de winkelbediende zei dat dit probleem al eerder is voorgevallen. Ik hoop dat je hier uit leert Hunkemöller. Ik snap niet dat je geen intern vervoer van bestellingen hebt maar dat je dit uitspendeerd aan De Post. Het zal terug even duren voor ik bij jullie bestel.
Beoordeling melden

Alle kritische beoordelingen weergeven

Beoordelingen voor hunkemoller.be (NL)

Filter 
 Sorteren Relevantie 
(24)
(21)
 Geverifieerde beoordeling
1 maand geleden
Bestelde items zijn er vaak niet.
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
18 dagen geleden
Pakje nog steeds niet ontvangen
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
2 maanden geleden 
De website, bestelling, verzending en retour verloopt vlot. De klantendienst is moeilijker bereikbaar en reactie op een vraag duurt soms heel lang. Het is leuk te zien dat jullie gamma steeds wordt uitgebreid en dan specifiek naar grotere maten. Helaas kan ik nog altijd niet bij jullie terecht voor mijn cup maat.
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
4 maanden geleden
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
11 maanden geleden
Na twee weken nog steeds geen antwoord op mijn mail + klantendienst is altijd bezet? Na een uur nog steeds niemand aan de lijn gehad....
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
1 jaar geleden
Probeerde klantenservice te bereiken omdat ik bij vorige aankoop punten niet kreeg, echter zonder resultaat. Niet klant/servicegericht
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
1 jaar geleden 
De producten waren precies al gedragen door iemand, er waren vlekken op
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
5 maanden geleden 
De communicatie met de klantenservice is enorm bagger. Eerst hang je enkele uren aan de lijn. Waar je geen gehoor krijgt. Vervolgens stuur je via de chat. Er zijn 14 wachtende voor u. Ok het is druk voor iedereen. Snap ik. Maar net als je aan de beurt bent wordt de chat afgesloten dit 2x. Na enkele uren de klantenservice proberen te bereiken. Probeerde ik het via mail. Eerste reactie van een medewerker enkele dagen later gaat als volgt we kunnen niks voor u doen. De case wordt afgesloten( Linda ) … hele fijne manier van communiceren zo. Ik doe een aankoop van enkele slipjes waardoor ik een betere prijs krijg voor 5 stuks. Daarna wil ik een tas aankopen waarvoor ik een voucher heb van -20% deze blijkt dan niet te werken in de app of de korting van 5 slipjes vallen weg. Dus dien ik de tas apart te bestellen met korting om vervolgens verzendkosten te betalen of naar een winkel rijden om daar 20% korting te krijgen. Wat doe ik dan al heel de tijd online ? De communicatie met jullie medewerkers is geweldig… 🙄 niet vriendelijk, niet oplossend denkend en zo snel mogelijk de case willen afsluiten. Goed bezig Hunkemöller !
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
7 maanden geleden
Ik had voor mijn vriendin online een aantal leuke artikelen gekocht. 3 setjes dus heb er 3 geschenkdozen bij besteld. Ik heb echter maar 2 dozen ontvangen) terwijl er 3 op de bestelling staan). Verder is mijn vriendin erachter gekomen dat de prijskaartjes er nog aan hingen. Dit is natuurlijk onacceptabel als het bedoeld is als cadeau. Er mag ook niets verwijderd worden want dan kan het niet meer geretourneerd worden. Mijn vriendin heeft alles terug gebracht in een winkelfiliaal in België. Ik had zoiets nog nooit besteld en heb er ook geen verstand van.
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
9 maanden geleden 
Geen service. Altijd bezet nog altijd geen antwoord op mijn mails het is verschrikkelijk! De eerste dag dat ik een item wou aandoen merkte ik op dat de onderkant los is/ en blijft komen. Prijs kwaliteit mocht wel beter zijn, zeker voor hun prijzen nee ben echt niet tevreden, druk of niet druk misschien mensen aannemen ? Ik heb 2 dagen proberen te bellen en 2 dagen was er niemand beschikbaar
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
10 maanden geleden 
Het product dat ik besteld heb ken ik van in de winkel, éénmalig heb ik online besteld omdat er een actie was voor members en ik geen tijd had om naar 't stad te gaan. Het liep al bij de bestelling mis, geen bevestiging gekregen, mijn punten werden niet toegekend, en jullie klantendienst is nooit bereikbaar, nog via chat, telefonisch of mail, na vele mails heeft één persoon toch geantwoord.
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
7 maanden geleden
Alles Qua levering en kwaliteit was in orde. Ik vond het enkel vreemd dat ik me niet gewoon als "man" kon aanmelden die een cadeautje wou kopen voor zijn vrouw. Achteraf mails met hoe lekker de BH zit enzo kwamen wat vreemd over 😅 meest spijtige vond ik dat het pakje geleverd werd in een doos waarop int groot de merknaam vermeld stond... tot zo ver het verassingseffect...
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
5 maanden geleden
Ik bestelde een zwarte nachtjapon van €39,99 en er is een rode 2-piece pyjama toegekomen in de plaats van €27,99. Nu is de nachtjapon die ik bestelde uitverkocht en kan ik hem dus niet meer aankopen. Heel vervelend, want ik wou echt die nachtjapon en ik keek er al naar uit tot hij toekwam. Ik zal nu ook die 2-piece nog moeten terug sturen.
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
9 maanden geleden
Mijn vorig pakketje is NIET geleverd, via track and tracé ben ik te weten gekomen dat leveringspunt mijn pakketje geweigerd had, en hebben mijn geld teruggestort. Ik heb een mail gestuurd naar jullie klantendienst hierover maar nooit geen antwoord gekregen. Heb ondertussen een nieuwe bestelling geplaatst, perfect geleverd .
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
9 maanden geleden 
Ik heb een deel van mijn pakket niet ontvangen en krijg hieromtrent geen verdere uitleg. Er staat bij mijn bestelling dat deze afgerond is maar heb nog geen 2de pakket ontvangen. Het gaat over +€300 aan lingerie. De klantendienst reageert ook niet op mijn aanvraag. Zeer teleurgesteld!! Kwaliteit van de lingerie is wel top.
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
1 jaar geleden 
Heb bestelling gedaan van 3 producten ze waren nog alle 3 op voorraad via klarna gekozen om te betalen nu zijn het maar 2 producten een heel probleem om op te lossen want gaat om bikini en enkel onderstuk geleverd julie klantenservice enkele keren gebelt telkens geen medewerker vrij ? Echt niet fijn
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
6 maanden geleden
Er staat dat de klantenservice vanaf 9 u geopend is, heb al gebeld, gechat, via Messenger gestuurd, krijg overal te horen dat er mij niemand te woord kan staan! Ik heb een bestelling geplaatst en de bot aan de telefoon en via chat, zeggen dat die niet bestaat, nou lekker dan!
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
9 maanden geleden 
Levering niet ontvangen. Zelf product dan maar in winkel gekocht. Klantenservice niet of moeilijk bereikbaar zowel via mail als messenger,sms als telefonisch. Zelfs het winkel personeel geraakt niet binbe bij de klantenservice.1ste keer dat dit zo verkeerd loopt.
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
7 maanden geleden
De actie 2 dingen kopen en het 3 de is gratis is online dik boerenbedrog. Al 2 keer dat hetgeen ik bestelde steeds beschikbaar was bij het plaatsen twee dagen later is uw bestelling onderweg ma 3de gratis product is niet meer in voorraad🤬😡😤
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
7 maanden geleden
3 aerikelen besteld = 3 artikelen retour. BH Noir omvang te klein en niet soepel (% stretch?) hondenjasje slecht concept (geen stretch stof geen sluiting, strakke band rond buikje) Zoveel moeite voor niets, niet voor herhaling vatbaar
Beoordeling melden