FixPart.be/nl- Logo - Beoordelingen

FixPart.be/nl
Beoordelingen:

7.750 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden30.460 beoordelingen in totaal  

4,57
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 22 okt 2020
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
FixPart.be/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde webwinkel
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 2.500. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

17 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Het onderdeel dat ik bestelde bij FixPart België is OK en werkt goed. Spijtig dat Post NL, de pakjesbezorger het plezier dempt door ondermaatse communicatie over de leveringsdatum en uur, onjuiste info en willekeurige redenen. Tot 3x veranderd naar levering morgen morgen morgen, zo heb ik het pakje op dag 3 ontvangen. Laatste info was levering morgen op dag 4, ook onjuist, toch geleverd op dag 3.

de meest kritische beoordeling

2 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik bestelde een motor voor mijn droogkast en bij het openen van de verpakking merkte ik dat de motor niet soepel draait(handmatig)en dat er een aanzienlijke speling op de as zit daarom contact opgenomen met jullie klantendienst na twee mails met uitleg had men mij nog steeds niet begrepen na een iets minder vriendelijke mail en foto,s en filmpje van de defecte motor is het stil geworden en hoor ik al enkele dagen niets meer van de klantendienst dan maar een vraag gedaan om te retourneren,nu moet ik blijkbaar zelf gaan betalen om een kapot onderdeel waar ikzelf niets mee gedaan heb terug te zenden,ik zal u zeggen wat het volgende gaat zijn dat ik die motor zelf beschadigd heb en geen geld terug krijg en mijn verzendkosten ben ik dan ook nog kwijt dit heb ik bij een andere webshop al eens meegemaakt een webshop is goed als alles goed gaat maar als er iets mis gaat ben je de pineut.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor FixPart.be/nl

 Sorteren  
Relevantie
(163)
(378)
Resetten
9 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Loze beloftes, geloof niet in het 'vandaag besteld, morgen in huis'

'vandaag besteld, morgen in huis'. Vandaag besteld: maandag 25 maart. Morgen in huis: in mijn ogen: dinsdag 26 maart, maar woensdag was uiteraard ook geen probleem. Ondertussen zijn we 9 april en is het hier nog niet. Op hun website staat nog steeds te blinken dat het de dag erna bij jou is. Antwoorden zijn steeds van standaard zinnekes, maar niemand ligt wakker van het feit dat je je materiaal niet krijgt. Van wegblijven! Had ook beter de reviews op voorhand gelezen, dan was ik er ook weg gebleven...
Beoordeling melden
6 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Goeie overzichtelijke site maar duur!

Ik heb snel en makkelijk het juiste stuk besteld en reeds ontvangen. Maar vind de manier waarop het verzonden is nogal absurd, zoals je ziet op de bijgevoegde foto is een kartonnen doos te zien van ongeveer 30 op 40 CM groot voor een mini klemmetje van 1 CM groot. Hiervoor betaal ik dan meer dan 6 euro verzendkosten voor, had dit niet gwn in een envelop verzonden kunnen worden? Vind de prijs totaal prijs ook redelijk prijzig voor wat je in de plaats krijgt €12,90...
Beoordeling melden
NC
Nancy C.
Anwerpen
9 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Hoewel ik een melding kreeg dat mijn bestelling was geleverd, was dat niet zo. Ook bij navraag in de buurt niet gevonden. Vanuit Fixpart, Belgie en Nederland, echt geen enkele hulp of ondersteuning gekregen. Zoek het maar uit! Bovendien nergens een telefoonnummer te vinden. Zegt dat al niet genoeg? Schande, onderdeel besteld voor bijna € 90 en je wordt gewoon niet meer geholpen. Aftersales onbekend fenomeen voor Fixpart denk ik.
Beoordeling melden
18 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Twee beschadigde producten geleverd

Geen pasgarantie. De tool om het juiste reserveren onderdeel te vinden is niet accuraat. Er staan ook nergens afmetingen bij.heb 2 beschadigde (en één niet passend) producten gekregen. Wacht na 2 weken nog steeds op het beloofde exemplaar dat ze gingen opsturen. Klantenservice is ook niet vriendelijk. Bespaar je de moeite.
Beoordeling melden
21 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Vertraagde levering

Klein onderdeel, lang onderweg, geen efficiënt antwoord van de klantendienst. Dinsdagnamiddag besteld, zondag nog altijd niet geleverd. Antwoord van klantendienst was waardeloos. Onderdeel van 17 euro, verzending van 7 euro, 5 dagen onderweg, nog altijd onderweg. Hopelijk levert men de komende dagen.
Beoordeling melden
Antwoord van FixPart.be/nl
22 apr 2024
Goedendag, het spijt me te horen dat je jouw bestelling niet hebt ontvangen. We staan in contact met de vervoerder en hebben hierover ook contact met je opgenomen. Bram, Klantenservice FixPart
19 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Oplader besteld die origineel van bosch siemens zou zijn. Geleverd product is niet wat op de website afgebeeld staat en er staat ook nergens siemens bosch op vermeld. Lijkt mij gewoon een goedkoop chinees namaakproduct te zijn. Levertijd was wel correct.
Beoordeling melden
Antwoord van FixPart.be/nl
19 apr 2024
Goedendag, het spijt ons te horen dat je niet het juiste product heeft ontvangen. We hebben contact met je opgenomen om te kijken wat we voor je kunnen doen. Onze excuses voor het ongemak. Bram, Klantenservice FixPart
12 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Het onderdeel kwam kapot aan (msg NO DISK). De oorspronkelijke fout zat in het uitwerpen van de schijf, dus ik heb het ABS-gedeelte van jouw onderdeel genomen en het met het mijne uitgewisseld door mijn leeskop te herstellen en het werkt
Beoordeling melden
10 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Heb nog steeds geen pakket geleverd gekregen terwijl men aangeeft vandaag besteld morgen geleverd. Heb donderdag besteld en nu woensdag nog niks ontvangen. Service en klantendienst laten dagen op zich wachten
Beoordeling melden
Antwoord van FixPart.be/nl
12 apr 2024
Goedendag, het spijt me te horen dat je jouw bestelling niet op tijd hebt ontvangen. Helaas had de levering wat vertraging op gelopen, waarvoor onze excuses. Mocht er nog wat mis zijn met het product, laat het ons dan weten. Bram, Klantenservice FixPart
13 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beste, ik heb nog steeds mijn pakket niet ontvangen. Het is dringend want ons appartement wordt vanaf 1mei verhuurd en heb het kapotte vriesvakdeur niet kunnen herstellen. Met vriendelijke groeten Pelkmans E.
Beoordeling melden
Antwoord van FixPart.be/nl
12 dagen geleden
Goedendag, het spijt me te horen dat je jouw bestelling niet hebt ontvangen. We staan in contact met de vervoerder en hebben hierover ook contact met je opgenomen. Bram, Klantenservice FixPart
20 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Artikel in voorraad geleverd met een maand vertraging

De website vermeldde dat het artikel dat ik besteld heb in voorraad was. Ik heb het ongeveer een maand later ontvangen. Zonder dat mij gemeld werd dat er vertragingen waren en welke de reden daarvan was.
Beoordeling melden
Antwoord van FixPart.be/nl
22 apr 2024
Goedendag, het spijt me te horen dat je jouw bestelling niet op tijd hebt ontvangen. Helaas had de levering wat vertraging op gelopen, waarvoor onze excuses. Mocht er nog wat mis zijn met het product, laat het ons dan weten. Bram, Klantenservice FixPart
13 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb een paar maand geleden een koelkast rekje besteld en nooit geen reactie gekregen op mijn vragen waar het rekje bleeft uiteindelijk heeft het een paar maanden geduurd voor het geleverd werd.
Beoordeling melden
Antwoord van FixPart.be/nl
12 dagen geleden
Goedendag, het spijt me te horen dat je jouw bestelling niet op tijd hebt ontvangen. Ik zie dat er inderdaad wat vertraging is geweest omdat het product niet op voorraad was. Onze welgemeende excuses daarvoor. Ik zie dat jouw bestelling nu geleverd is. Mocht er toch iets niet kloppen, laat het ons dan weten. Bram, Klantenservice FixPart
20 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bij bestelling stond 1-2 werkdagen leveringstijd wat handig is bij een bestelling voor een afwasmachine te herstellen. Het heeft 2 weken geduurd om het te leveren.
Beoordeling melden
Antwoord van FixPart.be/nl
22 apr 2024
Goedendag, het spijt me te horen dat je jouw bestelling niet op tijd hebt ontvangen. Helaas had de levering wat vertraging op gelopen, waarvoor onze excuses. Mocht er nog wat mis zijn met het product, laat het ons dan weten. Bram, Klantenservice FixPart
19 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Misleidend verkoopargument 'morgen in huis'

De belofte 'nu besteld, morgen in huis' wordt niet nageleefd. Misleidend verkoopargument. Bestel hier dus geen zaken (bv reparatiesets) die je dringend nodig hebt.
Beoordeling melden
Antwoord van FixPart.be/nl
22 apr 2024
Goedendag, het spijt me te horen dat je jouw bestelling niet op tijd hebt ontvangen. Helaas had de levering wat vertraging op gelopen, waarvoor onze excuses. Mocht er nog wat mis zijn met het product, laat het ons dan weten. Bram, Klantenservice FixPart
2 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Retourneren is op eigen kosten en dan nog naar Frankrijk! Product paste niet... maar dit was op de website niet duidelijk aangegeven.
Beoordeling melden
17 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Shipping disaster, no reply and no refund for “fast delivery “ . Correct part. Still no communication about refund extra shipping.
Beoordeling melden
Antwoord van FixPart.be/nl
18 apr 2024
Good day, I am sorry to hear that you did not receive your order on time. Unfortunately, the delivery was slightly delayed, for which we apologise. If there is still something wrong with the product, please let us know. Bram, FixPart customer service
7 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Blijkbaar konden jullie mijn ventilator niet leveren en al ik ga voort zoeken op jullie website vind ik deze ventilator wel terug
Beoordeling melden
HV
Hannes V.
Antwerpen
12 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beloofde levertermijn niet nagekomen. Levering zou de volgende dag gebeuren, maar werd uiteindelijk pas een week later verstuurd.
Beoordeling melden
11 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
bestelling niet ontvangen. duurt lang vooraleer ik een antwoord krijg van de klantendienst. nu zijn ze het aan het onderzoeken
Beoordeling melden
10 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Super slecht

Alles, het product is niet aangekomen. Ook geen kaartje waar ik het eventueel kan afhalen. Graag mijn geld terug
Beoordeling melden
Antwoord van FixPart.be/nl
12 apr 2024
Goedendag. Het spijt me te horen dat u uw bestelling nog niet heeft ontvangen. Ik zie dat het nog steeds onderweg is. We hebben de tracking verstuurd waarmee u de verzending kunt volgen. Bram, FixPart klantenservice
RD
Robert d.
Büllingen (Belgie)
6 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Handgreep stofzuiger, geschikt voor Miele best6eld. Maar past dus net niet. Geen goede productinformatie dus!
Beoordeling melden