Zesso- Logo - Beoordelingen

Zesso
Beoordelingen:

907 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.665 beoordelingen in totaal  

4,45
Goed

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 24 mrt 2015
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
Zesso voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde webwinkel
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 2.500. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

21 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
De levering was snel, maar het monteren van de planken aan het frame was lastig, net als het bevestigen van een van de vier wielen aan de trolley. De meeste gereedschappen die nodig zijn voor de montage waren inbegrepen, behalve de noodzaak van een kruiskopschroevendraaier. Dus om de vraag te beantwoorden: wat kunnen we beter doen? vraag Ik heb 2 suggesties. Maak eerst in de online beschrijving duidelijk dat de trolley als flatpack wordt geleverd en dat voor de montage een kruiskopschroevendraaier nodig is. Ten tweede, om de montage van de planken iets gemakkelijker te maken, zou de geleiding "punten" voor waar de schroeven naartoe gaan breder en dieper kunnen zijn om de aanvankelijke uitlijning van de schroeven op de juiste locaties te vergemakkelijken.

de meest kritische beoordeling

16 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
. I ordered a standing mirror and it arrived broken. They gave me a refund and told me i should keep the broken mirror and do with it what i wanted (huh?). But most importantly: I should not send it back to them. I don't know about you, but I always feel like a princess when I am forced to take care of other people’s garbage 🥰 After lots of back and forth with their „customer service“, they are still doubling down on the absurdity, and sent me a return label so I can walk around the city carrying a heavy mirror bigger than myself and drop it at a DPD shop. Really though, demanding a customer to take care of their damage goods is ✨chef‘s kiss✨ Obviously i am never buying from these customer service geniuses again but I really wanted to share my experience because that audacity truly deserves some recognition lol
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Zesso

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(23)
(58)
Resetten
12 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Produit qui ne correspond pas du tout et en plus la table est complètement tordue
Beoordeling melden
8 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
il me manque un colis depuis plus d’une semaine arnaque
Beoordeling melden
10 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Licht beschadigd waarschijdoor vervoer

Licht beschadigd waarschijnlijk door vervoer
Beoordeling melden
Antwoord van Zesso
10 dagen geleden
Beste, Bedankt voor je beoordeling! We helpen je graag verder. Je kan contact opnemen via mail: info@zesso.com We horen graag van je ! Met vriendelijke groeten TEAM ZESSO
9 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
28 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Niet de volgende werkdag in huis…

Er wordt geadverteerd met voor 15.00 uur besteld volgende werkdag in huis. Zo heb ik op donderdag besteld en pas de week erna op woensdag komt het binnen. Helaas was dit als cadeau bedoeld en dus niet tijd binnen.
Beoordeling melden
12 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Mebeuls beschadigd en denk ik gebruik. Besloten om terug te sturen .
Beoordeling melden
Antwoord van Zesso
15 mrt 2024
Beste, Bedankt voor je beoordeling! We helpen je graag verder. Je kan contact opnemen via mail: info@zesso.com We horen graag van je ! Met vriendelijke groeten TEAM ZESSO
15 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Wacht al een week op bestelling
Beoordeling melden
Antwoord van Zesso
15 mrt 2024
Beste, Bedankt voor je beoordeling! We helpen je graag verder. Je kan contact opnemen via mail: info@zesso.com We horen graag van je ! Met vriendelijke groeten TEAM ZESSO
3 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Lever toch niets waarvan je al weet dat het stuk is!!!

Ik had een schoenenkast besteld maar toen de doos arriveerde wist ik al dat dit niet goed kon zijn… En het was niet de schuld van de vervoerder. De doos was duidelijk al meerdere malen geopend en terug dicht gekleefd. Dit zag je aan de verschillende lagen plakband die om de doos zaten. Ook waren de hoeken beschadigd en stond de boos bol. Bij het uitpakken bleek het 1e onderdeel al gebroken. Ook de volgende waren beschadigd zoals verwacht. Wel netjes mijn geld teruggekregen na het retour te sturen. Gaat deze doos nu weer naar een volgende klant…?
Beoordeling melden
4 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

incomplete levering en waardeloze klantenservice

Te weinig schroeven bijgeleverd gekregen en klantenservice is waardeloos… telefonisch contact is niet mogelijk ook al staat er dat ze op dat moment bereikbaar zijn. Stoelen zijn wel mooi en zitten prettig! Maar voor een tientje meer bij de concurrent heb je een hoop minder gezeur. Ik zou hier niet gauw weer bestellen.
Beoordeling melden
16 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Lmao i have to take care of their damage goods

. I ordered a standing mirror and it arrived broken. They gave me a refund and told me i should keep the broken mirror and do with it what i wanted (huh?). But most importantly: I should not send it back to them. I don't know about you, but I always feel like a princess when I am forced to take care of other people’s garbage 🥰 After lots of back and forth with their „customer service“, they are still doubling down on the absurdity, and sent me a return label so I can walk around the city carrying a heavy mirror bigger than myself and drop it at a DPD shop. Really though, demanding a customer to take care of their damage goods is ✨chef‘s kiss✨ Obviously i am never buying from these customer service geniuses again but I really wanted to share my experience because that audacity truly deserves some recognition lol
Beoordeling melden
31 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Le carton est arrivé très abimé et quelques planches à l'intérieur était aussi abimé sur les angles. Donc il faudrait pensé a mieux les enballer !!!
Beoordeling melden
Antwoord van Zesso
8 jan 2024
Bonjour, Nous vous remercions pour votre commentaire ! Nous sommes heureux de pouvoir vous aider davantage. Vous pouvez nous contacter par courrier électronique : info@zesso.com Nous nous réjouissons d'avoir de vos nouvelles ! Cordialement, TEAM ZESSO
12 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Filled in my address wrong. Waiting 2 weeks for a package now.
Beoordeling melden
Antwoord van Zesso
12 jan 2024
Dear, Thank you for your review! We are happy to help you further. You can contact us via email: info@zesso.com We look forward to hearing from you! Kind regards TEAM ZESSO
28 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Boekenkast zat gewoon veel schade op.
Beoordeling melden
6 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Zesso
8 jan 2024
Beste, Bedankt voor je beoordeling! We helpen je graag verder. Je kan contact opnemen via mail: info@zesso.com We horen graag van je ! Met vriendelijke groeten TEAM ZESSO
27 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling

Peut mieux faire

Commande arrivée rapidement. Escabeau solide, marches sécurité rassurantes, avec un prix attractif. L'emballage du colis est quasiment inexistant, simple feuille plastique entourant le matériel, d'où plusieurs rayures, absence des 2 vis pour pieds plastiques antidérapants, mousse arceau sécurité déchirée. Le plus embêtant pour moi est que l'escabeau n'est pas stable. Comme c'est toujours très compliqué de faire un retour (c'est pas spécialement contre Zesso, c'est malheureusement trop souvent le cas dans de nombreux cas) je garde le matériel et vais essayer de le bricoler un peu pour le rendre meilleur. Je signale simplement les anomalies que j'ai constaté. C'était une première commande, c'est raté et terminé pour moi.
Beoordeling melden
Antwoord van Zesso
30 okt 2023
Bonjour, Nous vous remercions pour votre commentaire ! Nous sommes heureux de recevoir vos commentaires. Nous nous ferons un plaisir de vous aider davantage ! Vous pouvez nous contacter à l'adresse suivante : info@zesso.com Nous nous réjouissons d'avoir de vos nouvelles ! TEAM ZESSO
15 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling

Un très très très mauvais suivi

J'ai commandé une table ronde blanche, et on m'a envoyé une platgeau NOIR et un pied de table BLANC... No comment. Mais c'est là que commence la galère pour contacter le service client, avoir des étiquettes de retour car la table a été envoyée en deux colis. C'est la super galère, injoignables par téléphone (le répondeur est en NL!!!!), répondent à peine par mail. BREF : un très mauvais suivi et une énorme galère à cause d'une erreur grossière de leur part. après un telle expérience (pas encore au bout, car pas encore remboursé), c'est évident que je ne recommande pas.
Beoordeling melden
Antwoord van Zesso
20 nov 2023
Bonjour, Merci pour vos commentaires. Nous nous excusons pour ce désagrément ! Notre service clientèle répond toujours à vos questions dans les trois jours ouvrables. Nous constatons qu'ils vous ont aidé entre-temps. Si vous avez d'autres questions, n'hésitez pas à nous contacter (info@zesso.com). Cordialement, TEAM ZESSO
4 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Donderdag besteld zou vrijdag komen . Kon de track en trace niet openen . Toen gebeld en er werd gezegd Dpd heeft ver traging dus komt maandag . Maar niet heus kreeg ‘n bericht dat het dinsdag kwam . Kreeg ‘n bericht afgeleverd en geen briefje in de bus . Nu bleek gewoon weer terug naar Zesso . Toen kreeg ik tehoren dat er wat mis is gegaan en als het retour verwerkt is krijg ik mijn geld terug . Kon ‘n nieuwe bestelling plaatsen . Maar gaf aan dat mijn vertrouwen weg is
Beoordeling melden
4 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling

Product kwam volledig kapot aan en oplossing is slecht

Product kwam volledig kapot aan. De oplossing is dat het geld terug gestort wordt maar dat het product niet wordt opgehaald. Met andere woorden: ik moet een grote zware hocker nu zelf gaan afvoeren naar de gemeentewerf. Servicemedewerker geeft de schuld aan het transport terwijl de doos volledig onbeschadigd was. Als iemand van Zesso even naar de hocker had gekeken had hij direct de lelijke vlek en het kapotte scharnier met achterwand opgemerkt.
Beoordeling melden
Antwoord van Zesso
10 aug 2023
Beste, Bedankt voor je beoordeling! We ontvangen graag je feedback. We bieden steeds een passende oplossing aan. Je mag contact opnemen met ons: info@zesso.com We horen graag van je! Met vriendelijke groeten, TEAM ZESSO info@zesso.com www.zesso.com
7 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Mijn bestelling van vorige week dinsdag (die de volgende dag zou geleverd worden!) is nog steeds niet aangekomen!! De klantendienst antwoord steeds dat ze het zullen nakijken..maar verder niks! Nooit bestel ik hier nog! Ik deed heel veel bestellingen online voor mijn winkelinrichting maar die zijn allemaal netjes op tijd aangekomen in tegenstelling tot hier bij deze firma.
Beoordeling melden
Antwoord van Zesso
10 aug 2023
Beste, Bedankt voor je beoordeling! We ontvangen graag je feedback. We bieden steeds een passende oplossing aan. Je mag contact opnemen met ons: info@zesso.com We horen graag van je! Met vriendelijke groeten, TEAM ZESSO info@zesso.com www.zesso.com
3 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb retour gevraagd voor een huishoudtrap en dat bij een punt gebracht met de nodige labels op. Tot mijn verbazing komt dat terug op mijn adres! En wanneer ik dat u meld, krijg ik het antwoord: Wij hebben bewijs nodig anders moet u dat terug brengen. Ik heb geen auto en zou nietmeer een auto willen huren. Ik koop geen materialen meer bij zesso, gedaan.
Beoordeling melden
Antwoord van Zesso
12 jul 2023
Beste, bedankt voor je beoordeling! Wij waarderen je mening. Onze excuses dat er iets misloopt bij het retourneren. De klantenservice van ZESSO staat altijd klaar om je vragen of opmerkingen te beantwoorden. We zijn hier reeds mee bezig. Fijne dag! Team ZESSO