Xenos.be
Beoordelingen:

759 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.427 beoordelingen in totaal  

4,55
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 21 jan 2022
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
Xenos.be voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde webwinkel
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 2.500. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

5 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Het werd mooi op tijd geleverd door postNL. en was zeer goed verpakt zodat het glaswerk niet zou breken....top! Het was wel jammer, ik had 2 paddestoelen ledlampjes besteld en één ervan was veel minder mooi beschilderd dan het andere, maar daar kunt u natuurlijk niets aandoen.....heb geprobeerd het te ruilen in een Xenos winkel, maar die waren uitverkocht!! Voor de rest....toppie!!!

de meest kritische beoordeling

4 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb een bestelling geplaatst op woensdag 27/3. Op de website werd vermeld dat de levering zou gebeuren binnen de 2 werkdagen. Aangezien het ging om een cadeau voor Pasen heb ik de bestelling geplaatst. Op 30/3 heb ik een mail ontvangen van post.nl om een datum voor de bestelling te kiezen. Ik heb deze mail pas zaterdagavond gelezen, natuurlijk veel te laat om op zondag (paasdag) nog over mij bestelling te beschikken... Dinsdag 2/4 heb ik dan een telefoon gekregen van post.nl om de dag van bestelling door te geven. Ik heb hen gezegd woensdag 3/4 vanaf 11u, donderdag namiddag of vrijdagvoormiddag omdat er dan zeker iemand thuis was om de bestelling te ontvangen. Dit ging niet, ik moest een hele dag doorgeven. Ik heb dan woensdag doorgegeven en op woensdagochtend om 5:30u kreeg ik dan een bericht dat het zou worden geleverd tussen 8u15 en 11u15. Ik heb al veel zaken online besteld, maar nog nooit zo'n slechte service gekregen, noch van de verkoper (Xenos) nog van de besteller (post.nl).
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Xenos.be

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(73)
(42)
Resetten
25 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

verpakking ok

Ik had meerdere artikelen besteld, waaronder 1 fauteuil. Het was een grote doos, maar alles was zeer netjes ingepakt. Ook het breekbare flesje was goed beschermd voor het transport.
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.be
25 apr 2024
Beste klant, Heel fijn om te lezen dat je bestelling netjes was verpakt en alles in goede orde bij je is geleverd. Wij wensen je er veel plezier mee. Groet, Gabrielle
6 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
12 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
22 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
JV
1 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling

geen bestelling ontvangen!

Heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen. Deze is gewoon retour gegaan zonder een bezorgpoging.
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.be
1 mei 2024
Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te lezen. Graag willen wij je adviseren om met ons even contact op te nemen zodat wij mee kunnen kijken. Groet Angela
4 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Spiegel aangekocht. Helaas zitten er paar krassen op. Nochtans was het artikel goed verpakt
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.be
3 dagen geleden
Hartelijk dank voor je bericht. Wat vervelend om te lezen en te zien wat er is gebeurd. Graag willen wij je adviseren om even contact met ons op te nemen zodat wij je een passende oplossing kunnen geven. Groet Angela
21 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb niet mijn volledige bestelling ontvangen. 4 van de 6 stoelen
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.be
22 apr 2024
Beste Sandra, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat de bestelling niet compleet is geleverd. Wij raden je aan om contact met ons op te nemen zodat wij kunnen kijken waar de rest van je bestelling is gebleven. Groet, Deborah
3 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Er waren teveel scherven in de doos. Beter inpakken zou ik zeggen:)
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.be
3 mei 2024
Beste Christel, Wat vervelend om te lezen dat je bestelling kapot werd geleverd, onze excuses hiervoor. Ik zie dat mijn collega inmiddels nieuwe artikelen naar je heeft toegestuurd, deze mag je binnen 2 werkdagen verwachten te ontvangen. Groet, Gabrielle
6 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Zoals beschreven

Item was netjes op tijd en deftig ingepakt. Ook wat ik verwachtte, tevreden klant.
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.be
6 apr 2024
Bedankt voor je bericht. Wat leuk om te lezen. Wij wensen je veel plezier met je aankopen. Groet Angela
25 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Beschadigd maar mooi

Mooi tafeltje, wel beschadigd onderaan.
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.be
26 mrt 2024
Beste Eline, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat het mooie tafeltje aan de onderkant is beschadigd. Wij raden je aan om contact met ons op te nemen zodat wij kunnen kijken voor een passende oplossing hiervoor. Groet, Deborah
25 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
De snelle en vlotte levering,
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.be
25 mrt 2024
Beste Ellen, Wat fijn om te lezen dat je bestelling snel en in goede orde bij je is geleverd. Wij wensen je er veel plezier mee. Groet, Gabrielle
SG
S. G.
Barendrecht
28 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Goede en snelle levering
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.be
28 mrt 2024
Bedankt voor je bericht. Wat fijn om te lezen. Wij wensen je veel plezier met je aankopen. Groet Angela
5 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
4 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
4 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Zwaar ontgoocheld, zowel over de service van Xenos als die van post.nl

Ik heb een bestelling geplaatst op woensdag 27/3. Op de website werd vermeld dat de levering zou gebeuren binnen de 2 werkdagen. Aangezien het ging om een cadeau voor Pasen heb ik de bestelling geplaatst. Op 30/3 heb ik een mail ontvangen van post.nl om een datum voor de bestelling te kiezen. Ik heb deze mail pas zaterdagavond gelezen, natuurlijk veel te laat om op zondag (paasdag) nog over mij bestelling te beschikken... Dinsdag 2/4 heb ik dan een telefoon gekregen van post.nl om de dag van bestelling door te geven. Ik heb hen gezegd woensdag 3/4 vanaf 11u, donderdag namiddag of vrijdagvoormiddag omdat er dan zeker iemand thuis was om de bestelling te ontvangen. Dit ging niet, ik moest een hele dag doorgeven. Ik heb dan woensdag doorgegeven en op woensdagochtend om 5:30u kreeg ik dan een bericht dat het zou worden geleverd tussen 8u15 en 11u15. Ik heb al veel zaken online besteld, maar nog nooit zo'n slechte service gekregen, noch van de verkoper (Xenos) nog van de besteller (post.nl).
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.be
4 apr 2024
Beste Johan, Wat vervelend om te lezen dat je dit zo hebt ervaren. In je bestelling zie ik dat dit een Extra@Home levering betreft. Extra@Home leveringen vallen buiten de standaard 1-2 dagen levertijd en kunnen zoals omschreven op onze website tot 2 weken oplopen. Je ontvangt vanuit Extra@Home een kalender waarop je zelf een datum kunt kiezen waarop de bestelling zal worden geleverd, hierbij kan inderdaad niet worden gekozen voor een tijdstip. Mocht je hierover nog vragen hebben dan vernemen wij dit graag van je. Wij hopen uiteraard dat je bestelling verder naar wens is en wensen je er veel plezier mee. Groet, Gabrielle
27 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Nog geen bestelling binnen gekregen en nog geen reactie op mijn mail gehad.
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.be
27 mrt 2024
Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te lezen. Graag willen wij je adviseren om contact met ons op te nemen zodat wij met je mee kunnen kijken. Groet Angela
31 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
28 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Correcte webshop

Snelle levering. Over het algemeen is de kwaliteit van de geleverde producten goed. Spijtig dat 2 van de 3 kaarsen gebroken waren.
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.be
29 feb 2024
Beste Inge, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat 2 kaarsen kapot zijn geleverd. Wij hebben nieuwe kaarsen voor je nagestuurd. Zodra deze zijn aangemeld bij postnl ontvang je van ons een email met de track en trace code. De kapotte kaarsen mogen weggegooid worden. Groet, Deborah
7 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Snelle levering en goede producten
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.be
8 mrt 2024
Beste Klant, Bedankt voor je beoordeling, en wat fijn te lezen. Wij wensen je veel plezier met je bestelling en zien je graag terug bij Xenos. Groet, Eline
3 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Glas goed verpakt, vlug aangekomen
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.be
4 mrt 2024
Beste Jenny, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat alles goed en vlug is geleverd. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah