Xenos.be
Beoordelingen:

759 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.427 beoordelingen in totaal  

4,55
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 21 jan 2022
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
Xenos.be voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde webwinkel
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 2.500. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

5 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Het werd mooi op tijd geleverd door postNL. en was zeer goed verpakt zodat het glaswerk niet zou breken....top! Het was wel jammer, ik had 2 paddestoelen ledlampjes besteld en één ervan was veel minder mooi beschilderd dan het andere, maar daar kunt u natuurlijk niets aandoen.....heb geprobeerd het te ruilen in een Xenos winkel, maar die waren uitverkocht!! Voor de rest....toppie!!!

de meest kritische beoordeling

4 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb een bestelling geplaatst op woensdag 27/3. Op de website werd vermeld dat de levering zou gebeuren binnen de 2 werkdagen. Aangezien het ging om een cadeau voor Pasen heb ik de bestelling geplaatst. Op 30/3 heb ik een mail ontvangen van post.nl om een datum voor de bestelling te kiezen. Ik heb deze mail pas zaterdagavond gelezen, natuurlijk veel te laat om op zondag (paasdag) nog over mij bestelling te beschikken... Dinsdag 2/4 heb ik dan een telefoon gekregen van post.nl om de dag van bestelling door te geven. Ik heb hen gezegd woensdag 3/4 vanaf 11u, donderdag namiddag of vrijdagvoormiddag omdat er dan zeker iemand thuis was om de bestelling te ontvangen. Dit ging niet, ik moest een hele dag doorgeven. Ik heb dan woensdag doorgegeven en op woensdagochtend om 5:30u kreeg ik dan een bericht dat het zou worden geleverd tussen 8u15 en 11u15. Ik heb al veel zaken online besteld, maar nog nooit zo'n slechte service gekregen, noch van de verkoper (Xenos) nog van de besteller (post.nl).
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Xenos.be

Filter
Sorteren  
Meest recente eerst
10 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Volgende keer Ali weer….

Bezorging en order afhandeling prima in orde. De kwaliteit van het product is echter nog slechter dan van de befaamde Chinese webshop.
Beoordeling melden
10 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
23 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Verbeterpunt - Positief punt

Verbeterpunt: PostNL deze doen hun leveringen niet hoe het moet Positief punt: ik werd vriendelijke geholpen bij de melding dat PostNL nooit bij ons geweest is en dat er gezegd werd dat deze geweigerd werd en meteen retour gestuurd werd naar Xenos
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.be
23 apr 2024
Beste Jan, Wat vervelend om te lezen dat je pakket niet is geleverd, onze excuses hiervoor. Ik zie dat deze inmiddels bij ons retour is gekomen en deze zoals afgesproken aan je is gecrediteerd. Groet, Gabrielle
20 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Kleuren regenbooglamp anders

De kleuren vd regenboog lamp komen niet overeen zoals op de foto de wolkjes zijn gewoon volledig wit en de regeboog kleuren andere volgorde van kleur en elke boog gewoon 1 kleur ...
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.be
22 apr 2024
Beste Stefanieke, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen en te zien dat het artikel anders is dan je had verwacht. Ons excuus hiervoor. Wij raden je aan om contact met ons op te nemen zodat wij kunnen kijken voor een passende oplossing hiervoor. Groet, Deborah
8 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Spijtig dat je kleur van artikel niet zelf kan kiezen

Ik vind de artikelen goed maar is erg spijtig dat, wanneer iets in verschillende kleuren bestaat, we niet zèlf kunnen kiezen welk kleur we ontvangen Dat is iets wat mij tegenhoudt o meer te bestellen op Xenos.be.
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.be
9 apr 2024
Beste, Bedankt voor je beoordeling. In ons assortiment hebben wij een aantal verrassingsartikelen. Het is dan een verrassing welke kleur je ontvangt. Het is echter niet mogelijk om bij dit artikel een kleur te kiezen. Ondanks alles wensen wij je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
5 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
15 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Factuur verschaffen voor zakenlijke klanten En duidelijker prijs weergeven bij 3 voor de prijs van 2
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.be
15 mrt 2024
Bedankt voor je bericht en de feedback. Wij zullen dit intern doorzetten naar de des betreffende afdeling. Groet Angela
1 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Mijn spiegel kwam beschadigd aan met een grote kras
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.be
1 mrt 2024
Beste Klant, Bedankt voor je beoordeling en wat vervelend. Wij willen je vragen contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij dit samen met jou kunnen oplossen. Groet, Eline
29 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
de verpakking van de chocolade paashazen beter verzorgen. Net zoals vorig jaar een heel aantal hazen stuk. Mits betere verpakking kan dit volgens ons worden vermeden
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.be
29 feb 2024
Beste Griet, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te lezen dat de verpakking van de paashazen niet juist zijn geleverd. Ons excuus hiervoor. Wij raden je aan om contact met ons op te nemen zodat wij kunnen kijken voor een passende oplossing hiervoor. Groet, Deborah
14 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Packing and delivery should be improved

The box was huge according to the order and the delivery person didn’t even come to my door and ring i was home all day. They went straight to the drop off point.
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.be
15 jan 2024
Dear Stefania, We're sorry to read that PostNL hasn't delivered the package at your home address, our apologies. We do advice you to get in contact with our customer service to file a complaint regarding PostNL. Kind regards, Gabrielle
6 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
De producten komen soms in een gebroken doos een paar ervan.
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.be
6 jan 2024
Bedankt voor je bericht. Wat jammer om te lezen. Mocht dat gebeuren willen wij je adviseren om met ons contact op te nemen. Groet Angela
MM
Mark M.
Brussel Belgien
2 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Het is GEEN Xenos.be Helaas is er weinig BE aan. Ik kan mijn zakelijke bestelling niet op factuur zetten. Hierdoor kan ik de BTW ook niet terugvorderen.
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.be
2 jan 2024
Beste Mark, Bedankt voor je beoordeling. Omdat onze website een particuliere website is klopt het dat het niet mogelijk is een BTW nummer in te voeren. Wanneer je een zakelijke bestelling wenst te plaatsen raden wij aan dit via onze zakelijke afdeling aan te vragen. Groet, Gabrielle
23 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Artikels komen licht beschadigd aan. En kwaliteit is middelmatig
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.be
23 dec 2023
Beste Sofie, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat de artikelen beschadigd zijn geleverd. Wij raden je aan om telefonisch contact met ons op te nemen zodat wij kunnen kijken voor een passende oplossing hiervoor. Groet, Deborah
16 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Minder verzendkosten
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.be
18 dec 2023
Beste Jade, Bedankt voor je beoordeling. Bestellingen boven de 35 euro zijn de verzendkosten gratis. Bestelling onder de 35 euro betaal inderdaad de verzendkosten. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
IL
isabelle l.
kortrijk
9 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Terugzending goederen gratis maken vanuit België daar we hier geen winkel hebben om retour binnen te brengen
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.be
11 dec 2023
Beste Isabelle, Bedankt voor je beoordeling. Wij zullen deze klacht/feedback meenemen. Groet, Deborah
9 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Er was 1 product stuk
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.be
9 dec 2023
Beste Jolien, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat er 1 kerstboom kapot is geleverd. Wij raden je aan om telefonisch contact met ons op te nemen zodat wij een nieuwe kerstboom kunnen nasturen. Groet, Deborah
3 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Een van de canvassen was spijtig genoeg gescheurd.
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.be
4 dec 2023
Beste Katitsa, Wat vervelend om te lezen, onze excuses hiervoor. Wij raden je aan hierover contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij hier een oplossing voor kunnen vinden. Groet, Gabrielle
25 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Dat ik ook kan bestellen op .nl zodat ik uitverkochte items in belgie toch nog kan aankopen. Dat is nu niet mogelijk zodra je de postcode invult, geeft hij aan dat je naar de .be moet gaan. Waar dan de items niet meer verkrijgbaar zijn, dus ik niets aankoop.
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.be
25 okt 2023
Beste, Bedankt voor je beoordeling. Belgische klanten worden automatisch doorgezet naar .be. Er zijn een aantal artikelen die volgens de Belgische regelgeving niet verkocht mogen worden in België. Dit is ook de reden dat de artikelen op onze Belgische website uitverkocht zijn. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
12 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
3 sterren - mdat je voor het retour moet betalen en zelf alles moet regelen
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.be
12 okt 2023
Beste Milena, Bedankt voor je beoordeling. Wanneer een artikel niet naar wens is kan je deze retourneren. Ons retourbeleid staat op onze Xenos website uitgelegd. Groet, Tiffany
7 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Levering en kwaliteit product
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.be
7 okt 2023
Beste Kees, Heel fijn om te lezen dat je bestelling in goede orde bij je is geleverd. Wij wensen je er veel plezier mee. Groet, Gabrielle