Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
Meest relevante positieve beoordeling
24 jul 2024
Geverifieerde beoordeling
Ik was op zoek naar europremium honden droogvoer en kwam via google plein.be tegen en deze was toevallig ook de goedkoopste. Even de klantendienst gebeld om te informeren of ik ook een factuur kon bekomen en prima verder geholpen. Heel klantvriendelijk en directe aanpak, topservice gekregen! Perfect zoals aangekondigd, geleverd de dag nadien en volgens het bestelvolume zonder extra verzendkosten. Bij de anderen zit het verdoken in het totaalbedrag en lijkt het alsof je geen verzendkosten moet betalen, hier niet. Geen gedoe en zo hoort het ook. Klantendienst steeds bereikbaar. 1 klein minpuntje, het wordt geleverd door PostNL en die chauffeur laat pakketjes gewoon achter aan de deur. Je moet dus zorgen dat je thuis bent of in de buurt.
Bij mijn laatste bestelling werden de afspraken kompleet genegeerd. Eerst en vooral werd de levering gedaan 1 dag te laat. Ten tweede werd het uur van afspraak genegeerd: die was voorzien tussen 14u40 en 16u40. Uiteindelijk gebeurde de levering om 18u30, waarbij de persoon zeker NIET korrekt was! De vorige keer kon het pakje niet afgeleverd worden, omdat we zogezegd niet thuis waren, maar dit was pertinent onwaar. Het pakje werd in een afhaalpunt gedeponeerd na 18u, zonder bij ons te hebben aangebeld, terwijl de gehele tijd thuis waren gebleven. Mijn ervaring met PostNL is ronduit negatief !
Helemaal niet goed,mijn bestelling is nog steeds niet geleverd
Beoordeling melden
Antwoord van Plein.be
7 okt 2024
Goedemorgen,
Bedankt voor je beoordeling, wij hebben deze in goede orde ontvangen!
Mijn collega heeft 2-10 een onderzoek opgestart, dit onderzoek kan tot 7 werkdagen duren.
Mochten wij hiervan een terugkoppeling ontvangen, nemen wij z.s.m. contact met je op!
Bedankt voor je geduld en excuses voor het ongemak!
2 okt 2024
Geverifieerde beoordeling
waar is mijn pakket? où est mon colis?
Beoordeling melden
Antwoord van Plein.be
3 okt 2024
Beste Cristhian,
Bedankt voor je bericht met betrekking tot ordernummer 21202340. Ik zie dat je pakket is afgeleverd bij het PostNL punt. Je kunt je pakket hier afhalen tot 07-10-2024.
Track and trace: https://jouw.postnl.be/track-and-trace/3SSHOP1982511-BE-1081?language=nl
PostNL punt adres:
Al Madina
Edmond de Grimberghestraat 67
1080 Sint-Jans-Molenbeek
België
Mocht je verder nog vragen hebben, dan verneem ik het graag!
Ik wens je een fijne dag verder!
5 okt 2024
Geverifieerde beoordeling
Ben nog steeds aan het wachten op mijn bestelling🤬
Beoordeling melden
Antwoord van Plein.be
7 okt 2024
Beste,
Bedankt voor je e-mail. Wat vervelend dat jouw pakket nog niet is afgeleverd! We zullen hiervoor een onderzoek starten bij onze bezorgpartner om te achterhalen waar het pakket zich bevindt.
Om het onderzoek bij PostNL correct op te starten zou ik je willen vragen het bijgevoegde document in te vullen en ondertekenen met pen. De in te vullen 3S code is 3SSHOP2948233
Je kunt een foto maken van het ingevulde document en deze toesturen als reactie op deze e-mail.
Let op; dit document dienen wij zo snel mogelijk van je te ontvangen. Wij moeten het onderzoek namelijk binnen 30 dagen na aflevering namelijk opstarten. na deze termijn is een onderzoek niet meer mogelijk.
Onze vervoerder gaat niet akkoord met de eerste ontvangersverklaring, de datum staat op 15/08. Graag opnieuw in te vullen met 28/9
Alvast bedankt voor je reactie!
24 sep 2024
Geverifieerde beoordeling
alles fijn op tijd en probleemloos geleverd
Beoordeling melden
17 sep 2024
Geverifieerde beoordeling
Fijne ervaring rijker
Beoordeling melden
13 sep 2024
Geverifieerde beoordeling
Prima
Beoordeling melden
1 sep 2024
Geverifieerde beoordeling
Vreemd een vraag tot review te krijgen als ik nog steeds mijn volledige bestelling niet ontvangen heb.
1 bestelling voorlopig ik 2 delen geleverd zonder info over wanneer ik het laatste deel van mijn bestelling mag verwachten en in hoeveel delen ze dit nog gaan splitsen
Beoordeling melden
Antwoord van Plein.be
2 sep 2024
Goedemorgen Brenda,
Bedankt voor je beoordeling, we hebben deze in goede orde ontvangen!
Wat vervelend dat je bestelling niet compleet afgeleverd is.
Graag ontvang ik je ordernummer, zodat ik met je kan meekijken.
Alvast bedankt,
26 aug 2024
Geverifieerde beoordeling
De snelle levering , alleen spijtig dat ik nooit eens een extra korting krijg ik mag wel altijd kortings bonnen kiezen maar die zijn bijna allemaal voor Nederland .
zou graag eens een geschenkje krijgen van u , want ik bestel regelmatig .
Met de groetjes Andrea
Beoordeling melden
26 aug 2024
Geverifieerde beoordeling
Interessante kortingen, goede kwaliteit
Interessante kortingen- soms moet je goed opletten bij je bestelling dat het aantal verpakkingen niet hetzelfde is als het aantal eenheden in die verpakking.
Vb 1 verpakking ontvangen met 4 eenheden (4st), terwijl ik 4 verpakkingen van 4 eenheden (16st) nodig had.
"vandaag besteld morgen in huis"= dikke bulshit!
beloven elke dag om te komen maar postnl liegt keer op keer en plein.nl blijft maar met postnl werken. Dit is schandalig dagen lang wachten op mn pakje om dan te zien via de track and trace dat het weer wordt uitgesteld.
Plein.nl, zeer teleurgesteld in jullie.
Beoordeling melden
Antwoord van Plein.be
7 aug 2024
Goedemiddag Dina,
Bedankt voor je beoordeling, wij hebben deze in goede orde ontvangen.
Wat vervelend om te vernemen dat je het pakket nog niet hebt ontvangen. Onze excuses hiervoor. Ik zie dat mijn collega ondertussen een onderzoek is opgestart. Zodra wij een terugkoppeling ontvangen laten wij dit direct aan je weten!
Mochten er nog vragen zijn, sta ik graag voor je klaar. Prettige dag toegewenst.
17 aug 2024
Geverifieerde beoordeling
Volgens uw laatste bericht zou mijn bestelling op vrijdag 09-08-2024 geleverd zijn. Ik was op de door u gegeven uur thuis , en er is niet aangebeld. Ben om 11.30 buiten gegaan en er was geen paket in de inkomhal.Wat gaat er nu verder gebeuren
Beoordeling melden
Antwoord van Plein.be
17 aug 2024
Beste Werner,
Bedankt voor je e-mail. Wat vervelend dat jouw pakket nog niet is afgeleverd! We zullen hiervoor een onderzoek starten bij onze bezorgpartner om te achterhalen waar het pakket zich bevindt.
Om het onderzoek bij PostNL correct op te starten zou ik je willen vragen het bijgevoegde document in te vullen en ondertekenen met pen. De in te vullen 3S code is 3SSHOP1326208
Je kunt een foto maken van het ingevulde document en deze toesturen als reactie op deze e-mail.
Let op; dit document dienen wij zo snel mogelijk van je te ontvangen. Wij moeten het onderzoek namelijk binnen 30 dagen na aflevering namelijk opstarten. na deze termijn is een onderzoek niet meer mogelijk.
Onze vervoerder heeft meerdere werkdagen de tijd om het onderzoek op te starten. Zodra wij een terugkoppeling ontvangen vanuit onze bezorgdienst, informeren wij je direct. Zodra het onderzoek volledig word afgerond zullen wij een terugbetaling of nalevering realiseren.
Alvast bedankt voor je reactie!
14 aug 2024
Geverifieerde beoordeling
Heb bestelling geplaatst op 08-08-2014
Heb bestelling geplaatst op
08-08-2024en dadelijk betaald
39,90 EURO .Waar is de belofte vandaag bestelt MORGEN in huis.vandaag woensdag en nog steeds niets ontvangen.Hoe denkt u dit op te lossen
Beoordeling melden
Antwoord van Plein.be
15 aug 2024
Goedemiddag Werner,
Bedankt voor je beoordeling, wij hebben deze in goede orde ontvangen.
Volgens de track en trace gegevens is je pakket direct de volgende dag geleverd. Zie hieronder de track en trace.
PostNL Track&Trace (https://jouw.postnl.be/track-and-trace/3SSHOP1326208-BE-3500?language=nl)
Maar als ik het goed begrijp is dit dus niet kloppend?
In afwachting van je reactie.
6 aug 2024
Geverifieerde beoordeling
Je n’ai pas reçu ma commande complète . J’ai contacté postnl ils disent que aucune adresse n’es écrite alors que sur 3colis 2ont été livré. J’attend des nouvelles de Plein . Nl
Beoordeling melden
Antwoord van Plein.be
7 aug 2024
Goedemorgen Farrah,
Bedankt voor je beoordeling, wij hebben deze in goede orde ontvangen.
Wat vervelend om te vernemen dat je pakket nog niet geleverd is. Excuses hiervoor. Ik zie dat mijn collega ondertussen een onderzoek is opgestart naar je pakket. Zodra wij hier een terugkoppeling van ontvangen laat ik dit direct aan je weten!
Mochten er nog vragen zijn, sta ik graag voor je klaar. Prettige dag toegewenst
7 aug 2024
Geverifieerde beoordeling
Slechte levering
Er werdt mij de volgende dag geleverd beloofd maar heb het nog steeds niet ontvangen.
Beoordeling melden
Antwoord van Plein.be
8 aug 2024
Beste Vannessa,
Bedankt voor je beoordeling we hebben deze in goede orde ontvangen.
Wat vervelend dat je je bestelling nog niet hebt ontvangen, onze excuses hiervoor.
Ik heb bij de postvervoerder een onderzoek opgestart. Zodra wij hiervan een terugkoppeling ontvangen, neem ik z.s.m. contact met je op!
Bedankt voor je geduld,
Fijne dag.
3 jul 2024
Geverifieerde beoordeling
Er is een duidelijke communicatie betreffende de opvolging van de bestellen. Tevens een snelle levering van de bestelling.