Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
Meest relevante positieve beoordeling
7 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Wat me niet beviel was de verzendingsdienst : niet afleveren op het door mij (met goede reden) gekozen leveringspunt ; dan zelf een leveringspunt aanduiden, hetgeen een ramp is : heel slechte bereikbaarheid, geen servide, de pakjes daar gewoon op een hoop gesmpeten, zonder enige aandacht voor onder- of bovenkant, en dan moet daarin zelf maar je pakje uitzoeken (???) Gelukkig dat jullie zelf alles nogal goed verpakken, anders was het een ramp geweest !
Jammer want hun site en bloemen en planten ziet er heel aantrekkelijk uit. Heel toevallig las ik op andere sites negatieve commentaren over Bakker.com en de kwaliteit van de geleverde bloemen/planten. Vaak zijn die commentaren gekleurd en soms overdreven en uit de lucht gegrepen, dacht ik. Ik neem het risico en ik bestel. Bij aankomst waren de plantjes echter schriel, bleek en oogden heel fragiel. Is het doordat ze 3 à 4 dagen onderweg zijn geweest of waren ze bij aanvang al van mindere kwaliteit? Geen idee maar in dít geval en puur met mijn eigen persoonlijke ervaring kan ik de negatieve recensies bijtreden. De plantjes zitten nu 2 dagen in de volle grond, hopelijk slaan ze zich er door met intensieve bijstand.
Hallo,
We merken op dat u niet tevreden bent met onze diensten.
Als er een probleem is, nodigen we u uit om contact op te nemen met de klantenservice zodat u een oplossing kunt krijgen.
Hier is de link om een bericht te sturen:
https://nl-be.bakker.com/pages/contacteer-ons
Rekening houdend met uw begrip,
Het Bakker-team
7 okt 2024
Geverifieerde beoordeling
Kapotte planten ontvangen. Dan heeft de levering ookheel lang geduurd. Geen tevreden klant of nog beter nooit meer!
Beoordeling melden
Antwoord van nl-be.bakker.com
4 dagen geleden
Hallo,
Het spijt ons oprecht te horen dat u in deze situatie verkeert.
We merken op dat u geen contact heeft opgenomen met de klantenservice over deze klacht.
Om u te kunnen helpen, nodigen we u uit om een bericht naar hen te sturen via deze link:
https://nl-be.bakker.com/pages/contacteer-ons
Met vriendelijke groet,
Het Bakker-team
ZEER KLEINE PLANTJES GERBERA EN DAARDOOR 2 VAN DE 6 STUKS REEDS OVERLEDEN BIJ AANKOMST...
Beoordeling melden
Antwoord van nl-be.bakker.com
30 sep 2024
Goedendag,
Bedankt voor uw duidelijke feedback.
Het spijt ons te horen dat uw ervaring met onze planten niet aan uw verwachtingen voldeed. We nemen uw bezorgdheid serieus en werken eraan om de kwaliteit van onze producten te verbeteren. We willen hier graag meer over weten zodat we concrete actie kunnen ondernemen. Neem direct contact met ons op zodat we samen tot een bevredigende oplossing kunnen komen.
U kunt ook contact opnemen met de klantenservice via het contactformulier dat beschikbaar is via deze link:
https://nl-be.bakker.com/pages/contacteer-ons
Met vriendelijke groet,
Uw Bakker team
19 aug 2024
Geverifieerde beoordeling
de prijs voor verzending ik moet meer betalen omdat ik op invaliditeit ben en het niet kan afhalen op een punt
Beoordeling melden
Antwoord van nl-be.bakker.com
22 aug 2024
Goedendag,
Bedankt voor uw feedback.
Het spijt ons te horen dat uw ervaring met onze service niet aan uw verwachtingen voldeed. We nemen uw bezorgdheid serieus en werken eraan om de kwaliteit van onze service te verbeteren. We willen hier graag meer over weten zodat we concrete actie kunnen ondernemen. Neem direct contact met ons op zodat we samen tot een bevredigende oplossing kunnen komen.
Met vriendelijke groet,
Uw Bakker team
11 aug 2024
Geverifieerde beoordeling
betalen via Klarna of achteraf betaling
Beoordeling melden
Antwoord van nl-be.bakker.com
22 aug 2024
Goedendag,
We willen hier graag meer over weten zodat we concrete actie kunnen ondernemen. Neem direct contact met ons op zodat we samen tot een bevredigende oplossing kunnen komen.
Met vriendelijke groet,
Uw Bakker team
6 jul 2024
Geverifieerde beoordeling
Planten in erbarmelijke staat ontvangen : rotte bladeren, rotte bruine bloemknopjes, veel bladeren afgevallen, ingedeukte potjes zonder potgrond, gekrakte stengels....
Beoordeling melden
Antwoord van nl-be.bakker.com
30 jul 2024
Goedendag,
Bedankt voor uw duidelijke feedback.
Het spijt ons te horen dat uw ervaring met onze planten niet aan uw verwachtingen voldeed. We nemen uw bezorgdheid serieus en werken eraan om de kwaliteit van onze producten te verbeteren. We willen hier graag meer over weten zodat we concrete actie kunnen ondernemen. Neem direct contact met ons op zodat we samen tot een bevredigende oplossing kunnen komen.
Met vriendelijke groet,
Uw Bakker team
Alles wat met de bestelling zelf te maken heeft , verliep vlekkeloos . Wat de verzending betreft was een complete ramp : doordat de opschriften op de leveringsdoos in het Frans zijn (doordat de levering uit Frankrijk gebeurt als ik mij niet vergis ) werd de leveringsdoos dus niet horizontaal gehouden zoals voorgeschreven maar heb ik mijn bestelde planten kriskras door elkaar en hier en daar beschadigd ontvangen . Opschriften in het Nederlands voor bestemmingen in Nederland en Vlaanderen zouden hier écht wel een oplossing bieden .
Beoordeling melden
Antwoord van nl-be.bakker.com
30 jul 2024
Goedendag,
Bedankt voor uw duidelijke feedback.
Het spijt ons te horen dat uw ervaring met levering die niet aan uw verwachtingen voldeed. We nemen uw bezorgdheid serieus en werken eraan om de kwaliteit van onze service te verbeteren. We willen hier graag meer over weten zodat we concrete actie kunnen ondernemen. Neem direct contact met ons op zodat we samen tot een bevredigende oplossing kunnen komen.
Met vriendelijke groet,
Uw Bakker team
Ik vond het niet juist als je voor een bepaald bedrag kocht was de verzendkosten gratis.Ik heb dat ook gedaan maar bij het afrekenen is het helemaal niet gratis om aan huis te leveren maar dat stond nergens bij geschreven.De keus over planten is wel enorm groot en betaalbaar,niks op aan te merken.
Beoordeling melden
Antwoord van nl-be.bakker.com
28 mrt 2024
Geachte klant,
hartelijk dank voor uw feedback.
Het spijt ons dat u een slechte ervaring heeft gehad. Dit voldoet niet aan onze verwachtingen en we vragen u vriendelijk om contact op te nemen met onze klantenservice. We zijn er zeker van dat we een oplossing zullen vinden.
Met vriendelijke groet,
Uw Bakker team
23 mei 2024
Geverifieerde beoordeling
Bestelling geplaatst en betaald 14 mei, geleverd op 23 mei, dat is behoorlijk lang, nu wacht ik nog af of de plantjes het uithouden, ze zagen er redelijk verfromfraaid uit.
Beoordeling melden
21 mei 2024
Geverifieerde beoordeling
Veel te laat
8 mei bestelling geplaatst. Het is vandaag 21 mei. Bestelling nog niet ontvangen. Alleen 8 mei mail gekregen bestelbevestiging. Voor de rest nog niets ontvangen.
Beoordeling melden
14 mrt 2024
Geverifieerde beoordeling
werking van de kortingscode; het bedrag van de bestelling overstijgt ruim het bedrag dat nodig is om de korting te laten accepteren; toch lukt dit niet....
Beoordeling melden
Antwoord van nl-be.bakker.com
28 mrt 2024
Geachte klant,
hartelijk dank voor uw feedback.
Het spijt ons dat u een slechte ervaring heeft gehad. Dit voldoet niet aan onze verwachtingen en we vragen u vriendelijk om contact op te nemen met onze klantenservice. We zijn er zeker van dat we een oplossing zullen vinden.
Met vriendelijke groet,
Uw Bakker team