Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
Meest relevante positieve beoordeling
19 feb 2024
Geverifieerde beoordeling
Meubel eenvoudig in elkaar te zetten, duidelijke handleiding.
Levering was eerder rampzalig: artikel was er veel vroeger dan verwacht, wat op zich fijn is, maar kwam niet uit met de planning, ze kwamen langs op een dag dat we er niet waren, briefje in de bus dat ze de volgende dag zouden terugkomen en om welk uur, speciaal iemand laten wachten in ons huis, maar niemand gezien. Om dan dag erna opgebeld te worden door de buurvrouw dat er een vrachtwagen stond om iets te leveren. Bezorger sprak 0,0 Nederlands dus dat maakte het niet simpeler. Chance dat er goeie buren zijn die zo'n groot pakket wilde binnen nemen...
Hier kan Sweeek weinig aan doen, maar als er een leveringstermijn wordt gesteld waar je rekening mee houdt en het pakket is er plots veel vroeger, is dat moeilijk georganiseerd te krijgen.
Het is niet eerlijk dat ik een retour niet kan uitvoeren met een retour label, dit is onzin.
Koop nooit iets van sweek, er is beschadiging aan mijn bestelling en wij willen deze ook nietmeer terug hebben. Nu zit ik met een groter probleem want ik zou voor mijn bestelling 60 € retour moeten betalen om deze terug te mogen sturen dit is helemaal niet eerlijk bedrag dat ik jullie betaald heb is 238 euro en nu nog 60 betalen voor een retour, dit is ongezien !!!!!!!!!!!!
Wat moet ik nu doen met deze bestelling?
Ik wil gewoon de kast niet ik heb amper 1 plank uiitgehaald en deze was beschadigd laat staan als ik het volledig uitpak.
Hier moet toch iets aan gedaan worden.
Het werkbank speelgoed is na 1 dag kapot. Deurtje stuk.
Beoordeling melden
Antwoord van nl.sweeek.be
9 okt 2024
Beste,
Dank voor uw bericht. Wij nemen hier met u contact over per mail.
Met vriendelijke groet,
17 jul 2024
Geverifieerde beoordeling
producten ok - leveringsafspraken slecht
de producten zijn prima, de aangegeven leveringstermijnen kloppen totaal niet en worden niet gerespecteerd.
Beoordeling melden
2 feb 2024
Geverifieerde beoordeling
één te veel betaalde douche is tot op heden nog altijd niet terug betaald??
voor de rest cava.
mvg Marnic Hebbelinck
Beoordeling melden
Antwoord van nl.sweeek.be
7 feb 2024
Beste Marnic,
Een terugbetaling kan tot 14 dagen duren, eerdat u deze terug op uw rekening kan verwachten. Dit hangt af van de door u gebruikte betaalmethode. Ik zie dat uw terugbetaling op 29 januari is uitgevoerd en u zult deze terug op uw mastercard ontvangen. Mocht u 14 dagen na 29 januari nog niks terug hebben ontvangen, dan zouden wij u willen vragen opnieuw contact op te nemen met ons.
Met vriendelijke groet,
Het sweeek team
17 mei 2024
Geverifieerde beoordeling
Kwaliteit wel ok
Ik wilde mijn tuinset monteren, maar de helft van de vijzen ontbraken. Heb veel moeite moeten doen im deze in een gespecialiseerde winkel te vinden
Beoordeling melden
20 mrt 2024
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
13 jun 2024
Geverifieerde beoordeling
Slechte levering
Zelf pakket moeten gaan ophalen bij france express in Rijsel omdat het te groot was en ze ene extra courier nodig hadden en geen antwoord kregen van sweeek om bij te betalen. Gelukkig zelf initiatief genomen om het daar op te halen anders ging het nooit terecht gekomen zijn
Beoordeling melden
Antwoord van nl.sweeek.be
7 okt 2024
Beste,
Dank voor uw bericht. Onze excuses dat het transport niet naar wens verliep.
Met vriendelijke groet,
18 mei 2024
Geverifieerde beoordeling
Slechte service achteraf
Er ontbreekt een schroef van de pingpongtafel. De oplossing volgens jullie: koop zelf maar een extra schroef. Dat vind ik echt geen service, we hebben voor 400 euro gekocht bij jullie. Heel jammer, zo'n service.
Beoordeling melden
Antwoord van nl.sweeek.be
7 okt 2024
Beste,
Dank voor uw berichtje, het kan gebeuren dat wij een referentie niet meer op voorraad hebben. Wij hebben voor u een oplossing gevonden, hebben een set vijzen naar u kunnen opzenden en hebben dit voor u opgelost.
Met vriendelijke groet.
20 jun 2024
Geverifieerde beoordeling
Mijn bestelling die tussen 15 en 17 juni moest geleverd zijn is nog niet geleverd en weet ook niet wanneer het kan geleverd worden de status van de bestelling staat op 'bestelling geaccepteerd' meer niet.
Beoordeling melden
Antwoord van nl.sweeek.be
9 okt 2024
Beste,
Jammer dat u geen contact met ons heeft genomen.
Onze excuses voor de lange wachtijd voor de levering.
Met vriendelijke groet,
1 dec 2023
Geverifieerde beoordeling
Niets verkopen wat nie in stock is
Beoordeling melden
Antwoord van nl.sweeek.be
12 dec 2023
Beste,
Onze oprechte excuses dat het artikel niet meer op voorraad is. Daar wij veel bestellingen hebben, kan het zijn als u de bestelling plaatst en de tijd dat het order wordt verzonden, de voorraad helaas op is. Wij hopen dit een volgende keer beter te doen.
Met vriendelijke groeten,
SWEEEK
7 mrt 2024
Geverifieerde beoordeling
Beschadigde levering, krijgen voorlopig geen reactie.
Beoordeling melden
Antwoord van nl.sweeek.be
7 mrt 2024
Beste Britt,
Wij hebben u 14 minuten na het ontvangen van uw mailtje een reactie gestuurd met een gepaste oplossing. Helaas hebben wij hier nooit een reactie terug mogen ontvangen van u. Graag zouden wij willen vragen om uw inbox en spam te bekijken.
Met vriendelijke groet,
sweeek