Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
Meest relevante positieve beoordeling
26 jun 2024
Geverifieerde beoordeling
Goede communicatie, en de vloer was goed geplaatst. Er wordt vermeld dat extra afval dat wordt meegenomen door het werkvolk, hiervoor een bepaalde toeslag dient betaald te worden, wat ik begrijp. (Bijvoorbeeld oude laminaat meenemen).
Waar ik niet van op de hoogte was dat al het afval gemaakt tijdens de werken ter plaatste wordt gelaten; verpakkingen, snijafval, ... hiervoor dient extra voor betaald te worden? Wat ik ergens wel jammer vind. Voor de rest zeer tevreden.
volgende punten zijn misgelopen ;
- na opmeting van een appartement werd er dampfolie in de offerte meegerekend die niet nodig bleek en er werd maar liefst 22 m te weinig plinten geleverd.
-na evaluatie van de vloer tijdens de installatiedag werd het nodig geacht om 1 m² egalisatie uit te voeren,waardoor de werken stilvielen.Er was zogezegd nog max 2 uurtjes werk waar we dan 1 maand hebben moeten op wachtten terwijl wij dus op een ruwe betonnen vloer moesten lopen.
-De plaatsing ging razendsnel en her en der waren de planken daardoor te kort afgesneden thv de muur met als gevolg een te grote spatie,die werd wel nadien met de plint bedekt.
-Er werd in het keukengedeelte ineens van in verband werken overgegaan in parrallel leggen van de planken en dan in het laatste deel werd dan opnieuw in verband gewerkt,hetgeen helemaal niet esthetish overkwam(werd op onze vraag wel aangepast)
-slechte onderlinge communicatie (floorhouse-installateur) waardoor er ten eerste 1 maand moest gewacht worden voor afwerking en ten tweede ikzelf de installateur op de hoogte moest stellen van het ophalen van de plinten(eerst afspraak 7u30 en dan plotseling na 10u....),mijn vrouw en zowel ik hebben 1 a 2 keer gebeld ,email gestuurd ivm verdere afspraken zonder gevolg van de installateur.
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten. We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze producten. We streven er altijd naar om onze diensten te verbeteren, inclusief de levertijden, en waarderen je feedback. We hopen je in de toekomst weer te zien bij Floorhouse.
Met vriendelijke groeten,
Zaed
FloorHouse
9 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Mooie en nette afErkun
Mooie en nette afwerking
Beoordeling melden
Antwoord van Floorhouse.be
8 dagen geleden
Bedankt voor je vriendelijke woorden over onze mooie en nette afwerking. We streven ernaar om de beste kwaliteit te leveren in al onze projecten. We waarderen je feedback en hopen je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.
Met vriendelijke groeten,
Zaëd
FloorHouse
10 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
goede uitleg gekregen
Beoordeling melden
Antwoord van Floorhouse.be
9 dagen geleden
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten. We zijn blij dat je goede uitleg hebt gekregen van ons team. We streven er altijd naar om onze klanten nuttige begeleiding en informatie te geven. We hopen je in de toekomst nog eens terug te zien.
Met vriendelijke groeten,
Zaëd
FloorHouse
2 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Het kon veel beter qua planning ,opmeting ,plaatsen enz
Zeer slechte ervaring , in mei contract getekend voor vloer over het hele appartement en ook plaatsingdata in verband opvolgende plaatsing dressingkasten
Eerst opmeter gekomen om details en oppervlakten op te meten ( resultaat deze wil mij 10 m2 meer verkopen aan 100 € per m2 ,opmeetwerk resulteerde in verkeerde breedte living , vloer in de douche en ligbad enz
Op afgesproken data materiaal geleverd en dag nadien plaatser aanwezig
Deze vond de originele pu gietvloer niet vlak genoeg en stelde voor in de hal 1 m2 Te egaliseren .dit moest besteld worden volgens plaatser , verder niets gebeurd
Dag erna plaatser terug en na 1 kwartier terug weg en verder geen reactie meer
Contact genomen met floorhouse over hoe het nu verder gaat want de dressing wordt week nadien geplaatst ,uit de mails en reacties bleek dat plaatser eigenlijk elders werken aan het uitvoeren was. Heb dan uiteindelijk mijn ongenoegen geuit naar de CEO van floorhouse en daar is dan uiteindelijk reactie gekomen
Uiteindelijk kon dan plots wel de kamers gelegd worden waar de kasten moesten komen , begrijpe wie kan
Om half vier in de namiddag heeft dan plaatser in turbomodus de vloer in twee kamers geplaatst en vertelde dat hij niet meer terugkwam
Het resultaat alle verwijderde meubelen ,wasmachine enz terug tijdelijk plaatsen omdat wij wel in het appartement wonen
Na plaatsing kasten terug contact floorhouse hoe het verder moet ,blijkbaar zat plaatser zijn agenda overvol en ze zouden bekijken wanneer er eventueel verder kon gewerkt worden
Na nogmaals mail en telefoon verkeer uiteindelijk andere plaatsingdienst voor verder afwerken van living ,sanitaire ruimten ,keuken enz…
Nu ongeveer 1 maand later alles geplaatst en uiteindelijk alle meubels terug op zijn plaats.
Ik ben bijgevolg zeer teleurgesteld in floorhouse
Beoordeling melden
9 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Schandalig!
We kozen een vloer in de winkel. Jullie bestelden een andere vloer.
De plaatser stond heel de tijd te liegen.
We hebben veel langer dan beloofd moeten wachten op de vloer.
Beoordeling melden
2 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Kost versus service transport
Je betaalt een aanzienlijk extra bedrag voor levering , dan zou deze toch binnen de week moeten kunnen mijn insziens
Beoordeling melden
2 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Zeer moeilijke samenwerking. Plaatsers met een grote dosis arogantie en niet vatbaar voor enig begrip.
Beoordeling melden
10 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Ik probeer tevergeefs iemand van de boekhouding te bereiken, zonder resultaat
Beoordeling melden
5 sep 2024
Geverifieerde beoordeling
Hulpvaardig
De meeste werknemers zijn ontzettend vriendelijk en helpen je echt vooruit. De vloer leggen was ook niet zo moeilijk voor iemand met 2 linker handen 😅.
In de vakantie was niet de vaste ploeg aan het werk en kregen we een slechte service , spijtig genoeg. Maar het reguliere team is top!
Beoordeling melden
Antwoord van Floorhouse.be
5 sep 2024
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten over je ervaring met ons bedrijf. We zijn blij om te horen dat onze medewerkers vriendelijk en behulpzaam waren om u te helpen met uw vloerwensen. We verontschuldigen ons voor het ongemak tijdens je bezoek toen ons vaste team niet beschikbaar was, maar we zijn blij dat je in het verleden positieve ervaringen met hen hebt gehad. Bedankt voor je steun en we hopen je snel weer te zien.
Met vriendelijke groeten,
Zaëd
Floorhouse
4 sep 2024
Geverifieerde beoordeling
Prima geholpen en geïnformeerd. Vloer is nog niet geplaatst dus daarover kan ik weinig zeggen, maar het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Shoutout naar de bijzonder sympathieke meneer bij afhaling in Hasselt 👏🏻
Beoordeling melden
Antwoord van Floorhouse.be
5 sep 2024
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen. We zijn blij om te horen dat ons personeel vriendelijk en behulpzaam was tijdens je bezoek. Ons team streeft ernaar om onze klanten de best mogelijke service te bieden. We hopen dat je veel plezier beleeft aan je nieuwe vloer als hij eenmaal ligt.
Met vriendelijke groeten,
Zaëd
Floorhouse
26 sep 2024
Geverifieerde beoordeling
Ontvangst was goed , goede uitleg gekregen over de producten.
Beoordeling melden
Antwoord van Floorhouse.be
30 sep 2024
We zijn blij om te horen dat je een positieve ervaring hebt gehad met ons team en dat onze productuitleg nuttig was. We streven ernaar om de beste service en kwaliteitsproducten te leveren aan al onze klanten. Bedankt voor je feedback.
Met vriendelijke groeten,
Zaëd
Floorhouse
11 sep 2024
Geverifieerde beoordeling
Hij dacht actief mee over een alternatief voor ons idee.
Beoordeling melden
Antwoord van Floorhouse.be
23 sep 2024
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen. We zijn blij om te horen dat ons team in staat was om je te voorzien van nuttige alternatieven voor je project. We waarderen je steun en kijken ernaar uit om in de toekomst weer met je samen te werken.
Met vriendelijke groeten,
Zaëd
Floorhouse
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling over ons bedrijf achter te laten. We zijn blij om te horen dat je ons personeel behulpzaam en vriendelijk vond. Ons team streeft naar een uitstekende service en we zijn dankbaar voor uw positieve feedback. We hopen je in de toekomst weer te mogen verwelkomen bij floorhouse
Met vriendelijke groeten,
Zaëd
Floorhouse
3 sep 2024
Geverifieerde beoordeling
Goede service
Beoordeling melden
Antwoord van Floorhouse.be
4 sep 2024
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. We zijn blij te horen dat onze service aan uw verwachtingen voldeed.
Met vriendelijke groeten,
Zaëd
FloorHouse
11 sep 2024
Geverifieerde beoordeling
afsraken maken
Beoordeling melden
4 sep 2024
Geverifieerde beoordeling
Goede service!
Beoordeling melden
Antwoord van Floorhouse.be
4 sep 2024
Bedankt voor je positieve beoordeling! We zijn blij om te horen dat je tevreden was met onze service. Ons team bij Floorhouse streeft ernaar om de best mogelijke klantervaring te bieden. We waarderen je steun en hopen je in de toekomst nog eens terug te zien.
Met vriendelijke groeten
Zaëd
Floorhouse
3 sep 2024
Geverifieerde beoordeling
Bedenkelijk
Mijn parket werd niet goed behandeld na opschuren, de vertegenwoordiger van wocca kwam snel kijken, maar verdere opvolging van Floorhouse laat op zich wachten.
Beoordeling melden
Antwoord van Floorhouse.be
5 sep 2024
Beste,
Ik heb zonet contact gehad met onze plaatsingdienst.
Onze excuses voor de vertraging in communicatie, normaalgezien zou de vakman (intussen al of) zeer binnenkort contact opnemen om het probleem op te lossen.
Jammer genoeg heeft de vakantieperiode voor een vertraging in opvolging gezorgd, hiervoor nogmaals onze excuses.
We duimen alvast mee dat er na het tweede bezoek geen problemen meer zijn.
Met vriendelijke groeten,
Julian,
FloorHouse,
25 sep 2024
Geverifieerde beoordeling
meer transparantie en klantvriendelijkheid
niet eisen dat alles op voorhand moet betaald worden en dan te laat leveren. Ook geen onverwachte extra facturen achteraf.
Beoordeling melden
Antwoord van Floorhouse.be
26 sep 2024
Beste Nadia,
Bedankt voor uw feedback. We waarderen het dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen.
Onze excuses voor de vertraging bij de levering van de plinten; we begrijpen dat dit frustrerend kan zijn.
We hebben u vooraf geïnformeerd over de extra factuur die voortkwam uit uw keuze voor de plaatsing met 21% BTW en de aanvullende werkzaamheden in de getekende offerte.
We doen ons best om alles zo transparant mogelijk te houden.
We hopen dat we in de toekomst de kans krijgen om u beter van dienst te zijn.
Met vriendelijke groet,
Julian,
FloorHouse,
Ben ooit in een garantiezaak beland met Floorhouse en ben nog nooit zo brutaal behandeld geweest.
Beoordeling melden
Antwoord van Floorhouse.be
5 sep 2024
Beste Bart,
Het spijt me enorm dat dit probleem heeft plaatsgevonden.
Jammer genoeg vind ik in ons systeem weinig terug van aankopen behalve kleine producten voor het onderhoud.
Kan u mij wat extra informatie bezorgen?
Dit kan ook altijd rechtstreeks naar julian.alderman@floorhouse.be
Verder wens ik u nog een fijne dag toe,
Julian,
FloorHouse
10 sep 2024
Geverifieerde beoordeling
ik kan geen goede beoordeling geven als ik niets ontvang van jullie