Pazzox.be- Logo - Beoordelingen

Pazzox.be
Beoordelingen:

1.397 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden31.731 beoordelingen in totaal  

4,69
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 22 sep 2023
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
Pazzox.be voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde webwinkel
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 2.500. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

9 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Goede, correcte levering. Deze keer wel 4 tal dagen moeten wachten op levering. Misschien drukkere periode in december? Mail ontvangen met duidelijke uitleg over correcte inname van iedere medicament. Een van de voordeligste apotheken. Al jaren klant.

de meest kritische beoordeling

23 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
onze laatste bestelling bij Pazzox.be geraakte gedurende het transport door bpost beschadigd en door bpost zonder ons toedoen teruggestuurd aan Pazzox.be. Bpost bracht ons hiervan op de hoogte zonder verdere info. Dan was de zending - voor ons - een tijd spoorloos en Pazzox.be gaaf 'niet thuis' enkel niets zeggende antwoorden op onze mails. Een telefoonnummer van Pazzox.be is helaas nergens te vinden op hun website. Deze 'NONCOMMUNICATION' is zeer vervelend, contraproductief, tijdrovend en niet professioneel. 'Stilzitten en wachten tot het overgewaaid is' lijkt de standaard procedure voor dusdanige situaties bij Pazzox.be te zijn. Spijtig voor een - als alles goed gaat - prima webshop.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Pazzox.be

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(23)
(15)
Resetten
VE
2 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Eerder teleurgesteld in het aanbod en de hoeveelheid

In verhouding met de inhoud was de prijs redelijk hoog. Niet echt een "koopje". Ik koop vaker acties zoals deze maar dan is de inhoud wél meer in verhouding. Levering was wél heel snel, en de producten in de actie zijn zeker wél de moeite!
Beoordeling melden
27 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
beloofd om te ontvangen de volgende dag, maar dit kan kennelijk niet.
Beoordeling melden
Antwoord van Pazzox.be
29 apr 2024
Beste, Door een onverwachtse drukte zaten wij vorige week helaas wat achter met onze bestellingen. Hierdoor is je bestelling 1 dag later bij ons vertrokken. Onze excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groeten, Jessica
9 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Klantendienst teleurstellend
Beoordeling melden
Antwoord van Pazzox.be
7 dagen geleden
Beste, Het product dat u heeft ontvangen, is het product dat u heeft besteld. U kunt dit tevens in de titel van uw factuur zien wanneer u deze bekijkt in uw account. Mocht u verdere vragen hebben, dan kunt u te allen tijde contact met ons opnemen via info@pazzox.be. U kunt het product ook retourneren met het label dat mijn collega u heeft toegestuurd via e-mail. Met vriendelijke groet, Jessica
4 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
27 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bij mijn bestelling waren de 2 doosjes aan de binnenkant van de verpakking zwaar beschadigd ( doosjes waren onbruikbaar). Bij de bestelling zaten nog 2 bussen Cerave moistering lotion, omdat deze zwaar zijn van gewicht zijn de andere voornoemde producten beschadigd geraakt. De éne was antimetil en de tube van de purigel was bijna lek.
Beoordeling melden
Antwoord van Pazzox.be
28 mrt 2024
Beste, Jammer om te horen dat je op deze manier je bestelling ontvangen hebt. Alvast onze excuses voor het ongemak! Je mag ons zeker altijd een foto sturen naar info@pazzox.be dan kunnen we hiervoor de inpakzone of Bpost contacteren zodat dit hopelijk in de toekomst vermeden kan worden. Met vriendelijke groeten, Jessica
16 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb het pakje nog niet ontvangen; het zit vast in de pakjesautomaat van bPost.
Beoordeling melden
Antwoord van Pazzox.be
17 apr 2024
Beste, Jammer om te zien dat je jou pakket nog niet ontvangen hebt. Alvast onze excuses voor het ongemak! Zou je ons naar info@pazzox.be kunnen sturen wat er juist fout loopt? Dan kunnen wij Bpost hiervoor contacteren. Met vriendelijke groeten, Jessica
8 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Lang moeten wachten op mijn pakje
Beoordeling melden
Antwoord van Pazzox.be
8 apr 2024
Beste, Jammer om te zien dat je pakket vertraging heeft opgelopen bij bpost. Alvast onze excuses voor het ongemak! Ik zie dat je pakket terecht was gekomen in een verkeerde regio. Door het paasweekend is je bestelling dan maar de dinsdag geleverd in plaats van de maandag. Mocht je verder nog vragen hebben, kan je ons steeds contacteren naar info@pazzox.be. Met vriendelijke groeten, Jessica
23 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

een minder prettige online ervaring

onze laatste bestelling bij Pazzox.be geraakte gedurende het transport door bpost beschadigd en door bpost zonder ons toedoen teruggestuurd aan Pazzox.be. Bpost bracht ons hiervan op de hoogte zonder verdere info. Dan was de zending - voor ons - een tijd spoorloos en Pazzox.be gaaf 'niet thuis' enkel niets zeggende antwoorden op onze mails. Een telefoonnummer van Pazzox.be is helaas nergens te vinden op hun website. Deze 'NONCOMMUNICATION' is zeer vervelend, contraproductief, tijdrovend en niet professioneel. 'Stilzitten en wachten tot het overgewaaid is' lijkt de standaard procedure voor dusdanige situaties bij Pazzox.be te zijn. Spijtig voor een - als alles goed gaat - prima webshop.
Beoordeling melden
Antwoord van Pazzox.be
26 feb 2024
Beste, Jammer om te zien dat je pakket schade heeft opgelopen tijdens transport. Alvast onze excuses voor het ongemak! Je bestelling van zondag 18/02 is de eerste keer door ons verzonden op maandag 19/02. Dit pakket heeft inderdaad schade opgelopen. Op woensdag 21/02 hebben we een nieuw pakket verzonden en deze is volgens Bpost geleverd op donderdag 22/02. Mocht je verder nog vragen hebben, aarzel dan niet om ons te contacteren naar info@pazzox.be Met vriendelijke groeten, Jessica
22 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Prijsverhoging na eerste aankoop

Prijzen worden verhoogd na een eerste bestelling… dit bevordert niet om te blijven kopen. Nu al voor gehad met 2 bestellingen… jammere zaak
Beoordeling melden
Antwoord van Pazzox.be
26 feb 2024
Beste, Prijzen/ kortingen kunnen elke dag verschillen. We raden aan als je een mooie prijs bij een product ziet staan, niet tot de volgende dag te wachten om de bestelling te plaatsen. Mocht je verder nog vragen hebben, kan je ons altijd contacteren naar info@pazzox.be Met vriendelijke groeten, Jessica
5 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Voor 13hr00 besteld morgen in de bus, niks van waar! Hebben het na 4 dagen nog niet.
Beoordeling melden
Antwoord van Pazzox.be
6 mrt 2024
Beste, 1 van de bestelde producten was snel leverbaar in plaats van direct leverbaar. Dit wil zeggen dat je bestelling binnen de 1à2 werkdagen verzonden zal worden. Je bestelling van donderdag 29/02 is bij ons vertrokken op maandag 4/03/2024 (2de werkdag). Jammer om te zien dat je pakket vertraging heeft opgelopen doordat het in een verkeerde regio zat. Alvast onze excuses voor het ongemak! Hopelijk komt ja pakket snel aan. Zo niet, laat ons dit dan zeker weten naar info@pazzox.be. Met vriendelijke groeten, Jessica
JV
22 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Te weinig porto kosten
Beoordeling melden
11 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Levering tijd voor een apotheker moet echt in 1, 2 dagen gebeuren
Beoordeling melden
Antwoord van Pazzox.be
13 feb 2024
Beste, Bepaalde producten uit je bestelling waren snel leverbaar in plaats van direct leverbaar. Dit wil zeggen dat je bestelling binnen de 1à2 werkdagen verzonden zal worden. Je bestelling van dinsdag 6/02 is door ons klaargezet op 8/02 (2de werkdag) en geleverd op 9/02. Mocht je hier verder nog vragen over hebben, kan je ons steeds contacteren naar info@pazzox.be. Met vriendelijke groeten, Jessica
10 jun 2023
Geïmporteerde beoordeling

Minder fijne ervaring…

De bestelling verliep vlot en de daarop volgende mail en info waren ook goed, dankjewel daarvoor! De problemen kwamen na de postafhandeling bij post.nl. Na een eenmalige email, geen verdere info ontvangen gedurende een hele week. Ik kon ook nergens traceren waar mijn pakje was. Gisterenavond bericht gehad, dat het in mijn afhaalpunt was. Eindelijk alles in orde. Het was een ontgoocheling omdat ik de eerste keer bij jullie bestelde. Maar deze mindere beoordeling is eigenlijk voor post.nl. Mijn pakketje was door jullie wel goed verzorgd , waarvoor dank, Vriendelijke groeten, Lif Smits
Beoordeling melden
10 jun 2023
Geïmporteerde beoordeling

Minder fijne ervaring…

De bestelling verliep vlot en de daarop volgende mail en info waren ook goed, dankjewel daarvoor! De problemen kwamen na de postafhandeling bij post.nl. Na een eenmalige email, geen verdere info ontvangen gedurende een hele week. Ik kon ook nergens traceren waar mijn pakje was. Gisterenavond bericht gehad, dat het in mijn afhaalpunt was. Eindelijk alles in orde. Het was een ontgoocheling omdat ik de eerste keer bij jullie bestelde. Maar deze mindere beoordeling is eigenlijk voor post.nl. Mijn pakketje was door jullie wel goed verzorgd , waarvoor dank, Vriendelijke groeten, Lif Smits
Beoordeling melden
6 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ontevreden: op de website staat dat bestellingen dezelfde dag worden verzonden indien ze vóór 15u00 worden geplaatst. Dat klopt niet. Ik heb 5 oktober besteld om 12u42en de verwachte leveringsdatum is 9 of 10 oktober. Mocht ik dit hebben geweten, dan had ik geen babyvoeding besteld, want mijn baby heeft deze morgen nodig.
Beoordeling melden
Antwoord van Pazzox.be
9 okt 2023
Beste, Door een onverwachtse drukte zaten wij vorige week helaas wat achter met onze bestellingen. Onze excuses voor het ongemak! Mocht je verder nog vragen hebben kan je ons steeds op info@pazzox.be bereiken. Met vriendelijke groeten, Jessica
3 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik kreeg geen black5 van 5€ vermindering. De code was niet geldig. Waarom niet was onduidelijk. Betalen ging ook niet vlot via de mobiele telefoon. Het kon enkel langs de computer.
Beoordeling melden
Antwoord van Pazzox.be
4 dec 2023
Beste, De black5 was van 20 tot en met 27 november geldig. Je plaatste jou bestelling op 28 november en dan was de actie al voorbij. Onze excuses voor het ongemak! Mocht je verder nog vragen hebben, kan je ons steeds contacteren naar info@pazzox.be. Met vriendelijke groeten, Jessica
11 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling na 6 dagen nog niet aangekomen, pak waarschijnlijk verloren gegaan bij bpost. Hoop dat dit rechtgezet wordt
Beoordeling melden
Antwoord van Pazzox.be
13 nov 2023
Beste, Alvast onze excuses dat je pakket vertraging oploopt bij Bpost. Ik heb je hiervoor zopas gecontacteerd via mail. Met vriendelijke groeten, Jessica
30 jun 2023
Geïmporteerde beoordeling
Verkeerd produkt besteld en willen het niet kosteloos ruilen . 5€ kosten aan en dan op nieuwe bestelling nog verzendingskosten betalen.Denk dat ik de eerste keer en de laatste keer bij deze firma besteld heb. Wou de klei om in te nemen en niet voor te smeren. Stond niet duidelijk vermeld op de website volgens mij. Heel ontgoocheld. Weet nog niet wat ik ga doen.
Beoordeling melden
30 jun 2023
Geïmporteerde beoordeling
Verkeerd produkt besteld en willen het niet kosteloos ruilen . 5€ kosten aan en dan op nieuwe bestelling nog verzendingskosten betalen.Denk dat ik de eerste keer en de laatste keer bij deze firma besteld heb. Wou de klei om in te nemen en niet voor te smeren. Stond niet duidelijk vermeld op de website volgens mij. Heel ontgoocheld. Weet nog niet wat ik ga doen.
Beoordeling melden
5 jun 2023
Geïmporteerde beoordeling
Datum van bestelling 30-05-2023 we zijn vandaag 05-06-2323 en mijn pakje is nog niet geleverd. Heb hiervoor moeten mailen maar Pazzox en toen is alles in gang gezet. Wat is hier misgelopen? Heb ondertussen bericht gekregen dat het vandaag zal geleverd worden. Dit ben ik niet gewoon van Pazzox dat ik al een beoordeling bekom en mijn pakje er nog niet is.
Beoordeling melden