Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 2.500. Meer informatie
Beoordeling overzicht
Klanten zijn zeer tevreden over de snelle en correcte levering, de hoge kwaliteit van de producten en de nette, stevige verpakking. De service wordt als uitstekend, behulpzaam en professioneel ervaren, met snelle reacties en klantgerichte oplossingen. Persoonlijk en professioneel advies wordt sterk gewaardeerd, en de communicatie wordt doorgaans als duidelijk en vriendelijk beschouwd.
Toch melden sommige klanten problemen met bezorgdiensten of onduidelijkheid over het aflevermoment. Daarnaast zijn er af en toe klachten over de staat van planten bij ontvangst, zoals beschadigingen of liggend vervoer, en wordt de communicatie rondom de levering soms als onduidelijk ervaren.
Deze tekst is automatisch gegenereerd door een AI-systeem op basis van gebruikersbeoordelingen.
Was deze informatie nuttig voor jou?
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie
Goede levering en handige verpakking. Sommige plantjes in niet al te goede staat. Binnen de 2 dagen allemaal geplant (60) en goed water gegeven gedurende de daaropvolgende dagen. Jammer genoeg lijken een 15-tal planten het niet te halen. We blijven water geven en zullen nog even afwachten.
Antwoord van mrleaf.be
Bedankt voor je beoordeling. Fijn dat de levering en de verpakking naar wens waren, maar wat ontzettend jammer om te horen dat een deel van de plantjes het niet lijkt te halen, ondanks de goede verzorging. Omdat wij willen dat je volop van je groen kunt genieten, kijken we hier heel graag samen naar. Zou je contact met ons willen opnemen via [e-mailadres/telefoonnummer] met je bestelnummer en eventueel een foto? Dan zoeken we direct naar een passende oplossing, zoals vervangende plantjes. We helpen je graag verder
Community-lid
1 Reviews
Geverifieerd
Antwoord van mrleaf.be
Heel leuk om te zien dat het zo goed is gegaan. Prachtig resultaat voor ongeveer 2 weken geleden besteld te hebben.
Community-lid
1 Reviews
Geverifieerd
Antwoord van mrleaf.be
Bedankt voor de 5 sterren! Geweldig om te zien dat je tevreden bent. Groene groet!
Community-lid
1 Reviews
Geverifieerd
Bestelling en plant waren okay
Alleen jammer dat de bezorgdienst de plant niet bezorgde maar langer in depot liet staan.
Antwoord van mrleaf.be
Bedankt voor je beoordeling en de 4 sterren. Fijn om te horen dat de bestelling en de plant zelf oké waren! Het is inderdaad erg spijtig dat de bezorgdienst het pakket langer in het depot heeft laten staan; we willen natuurlijk dat onze planten zo snel mogelijk bezorgd worden. Gelukkig heeft de plant er niet onder geleden, maar we nemen dit signaal zeker mee naar onze vervoerder. Veel plezier met je nieuwe plant! 🌿
Community-lid
1 Reviews
Geverifieerd
We zijn bij Wim van Mr Leaf ten rade gegaan om onze gazon terug mooi en gezond te krijgen. We hebben top advies gekregen en Mr Leaf zijn producten werken snel en langdurig. Zeer blij met de resultaten!
Antwoord van mrleaf.be
Merci Bob, bedankt voor de fijne reactie hier doet ons mr Leaf team het voor.
Community-lid
2 Reviews
Geverifieerd
Super zaak
Antwoord van mrleaf.be
Wat leuk om dit te horen.
Community-lid
1 Reviews
Geverifieerd
Prima kwaliteit
Snel geleverd. Keurig verpakt en prima kwaliteit vijgenboompje.
Antwoord van mrleaf.be
Bedankt voor de mooie reactie.
Community-lid
5 Reviews
Geverifieerd
Nette verpakking en mooi product.
Duidelijke communicatie.
Antwoord van mrleaf.be
Bedankt voor de mooie review! Fijn om te horen dat zowel de verpakking, het product als de communicatie naar wens waren. Veel plezier ermee!
Community-lid
3 Reviews
Geverifieerd
Fijne produkten zo te zien. Vlot ontvangen. Helaas was de emmer met voorjaarsmest kapot. Inhoud belandde los in de doos. Gelukkig wel nog vrijwel alles kunnen redden.
Voor het eerst gekocht, dus nu nog zien hoe de produkten gaan werken.
Antwoord van mrleaf.be
Wat jammer om te horen dat er tijdens transport schade aan het prodcut is gekomen. Volgende keer mag je steeds even contact nemen met onze klanten dienst.
Dit is wel goede feedback voor ons om mee verder te gaan voor de toekomst. Bedankt voor je reactie.
Community-lid
1 Reviews
Geverifieerd
Antwoord van mrleaf.be
Bedankt voor de 5 sterren! Geweldig om te zien dat je tevreden bent. Groene groet!
Community-lid
1 Reviews
Geverifieerd
Het contact, de uitleg, de levering, het boompje zelf - alles prima
Antwoord van mrleaf.be
Bedankt voor deze mooie woorden! Super fijn om te horen dat alles naar wens was, van het contact en de uitleg tot de levering en natuurlijk het boompje zelf. Veel plezier ermee!
Community-lid
1 Reviews
Geverifieerd
Prachtige planten ontvangen, super snelle levering!
Antwoord van mrleaf.be
Bedankt voor de fijne reactie! Heel leuk om te horen dat de planten mooi zijn aangekomen. Veel plezier ervan en geniet ervan!
Community-lid
2 Reviews
Geverifieerd
Antwoord van mrleaf.be
Bedankt voor de 5 sterren! Geweldig om te zien dat je tevreden bent. Groene groet!
Bedankt voor de fijne review! Leuk om te horen dat je tevreden bent over het product en de snelle levering. Veel succes met het gazon!
Community-lid
1 Reviews
Geverifieerd
Zeer snelle levering
Mijn pakket was weer zeer snel geleverd. De meststoffen zijn echt top vorig jaar heel jaarpakket gekocht echt een aanrader.
Antwoord van mrleaf.be
Bedankt voor de 5 sterren Toon. Heel leuk om te horen dat het jaarpakket zo goed bevalt.
Community-lid
1 Reviews
Geverifieerd
Gras heeft er nog nooit zo goed uit gezien
Door deze producten heeft ons gras er nog nooit zo goed uit gezien. Dit ga ik zeker blijven gebruiken
Antwoord van mrleaf.be
Fijn om te horen, hier doen we het voor.
Community-lid
2 Reviews
Geverifieerd
Goede service
Antwoord van mrleaf.be
Leuk om te horen.
Community-lid
1 Reviews
Geverifieerd
Goed verpakt en staat goed
Antwoord van mrleaf.be
Leuk om te horen, We werken alle dagen hard om iedereen tevreden te maken. Leuk om dit te horen.
Community-lid
2 Reviews
Geverifieerd
Goede service
Antwoord van mrleaf.be
Bedankt voor de fijne review! Fijn om te horen dat je tevreden bent over onze service.
Community-lid
2 Reviews
Geverifieerd
De planten waren goed verpakt en zien er prima uit.
Antwoord van mrleaf.be
Hartelijk dank voor uw review, dat waarderen we enorm.
Ter controle van de echtheid
Geverifieerde reviews
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde reviews uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde reviews
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.
Bij Mr. Leaf draait alles om groen, gemak en kwaliteit. Of je nu een weelderig gazon wilt, de perfecte kamerplant zoekt of je tuin wil laten bloeien. Wij helpen je met de juiste producten en deskundig...