Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
Beoordelingen voor Campusshop.be
Filter
Beoordeling
Sorteren
Relevantie
29 feb 2024
Geverifieerde beoordeling
snelle levering
Beoordeling melden
15 dec 2023
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
22 nov 2023
Geverifieerde beoordeling
snel , duidelijk , dik ok
Beoordeling melden
20 sep 2023
Geverifieerde beoordeling
Wat een snelle levering
Beoordeling melden
10 apr 2023
Geverifieerde beoordeling
Snel en correct
Beoordeling melden
4 sep 2023
Geverifieerde beoordeling
Great service
Beoordeling melden
28 feb 2024
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
28 sep 2023
Geverifieerde beoordeling
BESTELLING GEANNULEERD ZONDER COMMUNICATIE…
ik bestelde een laptop op de site en kreeg een mail met volgnummer van mijn bestelling. Ik kon de bestelling echter niet zien op de site en stuurde een vraag naar de klantendienst. Na 3 dagen kwanm een nietszeggend antwoord. Ik moest zelf ontdekken - bij nazicht van mijn kredietkaart - dat jullie dezelfde dag het bedrag dat ik via kredietkaat betaald had, opnieuw gecrediteerd hadden. Waarom ? Geen communicatie. Ik heb dan opnieuw besteld, zelfde verhaal. Je moet in ke kredietkaartverrichtingen duiken om te weten of de bestelling doorgaat. ZEER SLECHT
Beoordeling melden
Antwoord van Campusshop.be
2 okt 2023
Beste Peter.
Wanneer er via onze website een bestelling geplaatst wordt met een credit card zullen er altijd extra controles uitgevoerd worden door ons systeem. Wanneer deze niet in zijn volledigheid overeen komen kan het zijn dat ons systeem de bestelling annuleert. Wij zijn op dit moment bezig om ons systeem in deze gevallen duidelijker te communiceren.
In die gevallen is het vaak beter de bestelling opnieuw te plaatsen en zodra je een ordernummer ontvangt contact met ons op te nemen, dan kunnen wij je bestelling beter begeleiden.
Excuses voor het ongemak.
Groet, Rob
Team Paradigit
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.