aboutyou.beBeoordelingen

: 2.382GoedGecertificeerd

Details
Contact
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen

Categorieën

aboutyou.be - Kleding, Schoenen & Accessoires

ABOUT YOU is de nieuwe online shop waar u fashion zonder verzendkosten kunt bestellen. Het jonge bedrijf heeft als belangrijkste doel dat u zich thuis voelt en de beste service ontvangt. U staat bij ABOUT YOU in de spotlight en we laten u altijd de stijlen zien die bij u passen. Zo kunt u optimaal van uw shopervaring genieten.
Contact
ABOUT YOU GmbH
Domstraße 10
20095 Hamburg
Duitsland
Handelsregister
Amtsgericht Hamburg HRB 120869
Gevolmachtigde
Tarek Müller, Sebastian Betz, Hannes Wiese

Beoordelingen voor aboutyou.be

4.47/5.00
Goed
Hoe wordt de score berekend?

1.262 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

65 %
25 %
4 %
2 %
3 %
2.382 beoordelingen in totaal

de meest positieve beoordeling


1 jaar geleden
Een levering ontbreekt nog, maar de rest houdt echt van de koopwaar en kopen. Het is een van de beste winkels van olaine, maar mijn goederen zijn erg laat 126,60 € 30/07/2019 Ik zou graag zien dat je veel uitleg krijgt over de vertraging, dus ik reken op hun samenwerking om me op de hoogte te houden waarom zoveel dank en welterusten .
Verder lezen

de meest kritische beoordeling


14 dagen geleden
aboutyou vindt mijn teruggestuurde zending niet. bestelling is toegekomen ZONDER RETOURLABEL. op 28/4 gemaild hiervoor. retourlabel ontvangen op op 9/5. zelf afgegeven aan de post. nooit geen bevestiging van retour ontvangen per mail. van aboutyou. ik verklaar op eer en geweten dat ik zelf dit pakje heb afgegeven in de week van 11/5 - 14/5. postbediende kent mij persoonlijk. op 26/6 krijg ik nog steeds rappels hiervoor. ik heb ondertussen al elvendertig keer hiervoor gemaild
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van aboutyou.be
11 dagen geleden
Beste Kathleen, Bedankt voor je review. Wat vervelend om te horen dat je je bestelling nog niet ontvangen hebt. Onze excuses hiervoor. Ik wil je vragen om het retourbewijsje naar onze klantendienst te sturen. Dan kunnen ze het vermiste pakketje sneller vinden. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en ik hoop dat je ons nog een tweede kans kunt geven. Met vriendelijke groet, Anna van ABOUT YOU
Verder lezen

Lees de meest positieve of kritische beoordeling

Positief
Kritisch
1 jaar geleden
Een levering ontbreekt nog, maar de rest houdt echt van de koopwaar en kopen. Het is een van de beste winkels van olaine, maar mijn goederen zijn erg laat 126,60 € 30/07/2019 Ik zou graag zien dat je veel uitleg krijgt over de vertraging, dus ik reken op hun samenwerking om me op de hoogte te houden waarom zoveel dank en welterusten .
Verder lezen
14 dagen geleden
aboutyou vindt mijn teruggestuurde zending niet. bestelling is toegekomen ZONDER RETOURLABEL. op 28/4 gemaild hiervoor. retourlabel ontvangen op op 9/5. zelf afgegeven aan de post. nooit geen bevestiging van retour ontvangen per mail. van aboutyou. ik verklaar op eer en geweten dat ik zelf dit pakje heb afgegeven in de week van 11/5 - 14/5. postbediende kent mij persoonlijk. op 26/6 krijg ik nog steeds rappels hiervoor. ik heb ondertussen al elvendertig keer hiervoor gemaild
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van aboutyou.be
11 dagen geleden
Beste Kathleen, Bedankt voor je review. Wat vervelend om te horen dat je je bestelling nog niet ontvangen hebt. Onze excuses hiervoor. Ik wil je vragen om het retourbewijsje naar onze klantendienst te sturen. Dan kunnen ze het vermiste pakketje sneller vinden. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en ik hoop dat je ons nog een tweede kans kunt geven. Met vriendelijke groet, Anna van ABOUT YOU
Verder lezen

Wat andere klanten zeggen over aboutyou.be

 Sorteren relevantie 
7 maanden geleden
Ik heb geen mailtje gekregen om te zeggen dat mijn pakketje ergens af geleverd was.
 Geverifieerde beoordeling|
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van aboutyou.be
7 maanden geleden
Wat vervelend om te horen. Je kunt de levering volgen via de traceringslink in de verzendbevestigingsmail, die sturen we op het moment dat de koerier jouw pakje meeneemt. Mocht je niet thuis zijn, laat de bezorger een briefje achter waar je het pakje kan ophalen. Mocht je nog vragen hebben, twijfel niet een mailtje te sturen aan klantenservice@aboutyou.be. Vriendelijke groet, Emma van ABOUT YOU
9 maanden geleden
Ik heb het pakje nog steeds niet ontvangen, dus levering & service rotslecht
 Geverifieerde beoordeling|
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van aboutyou.be
9 maanden geleden
Beste, Hartelijk dank voor uw feedback. Wij hebben een opheldering gestart over uw pakket. Wij verwachten binnen enkele dagen een antwoord te hebben ontvangen over de situatie. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet,Het ABOUT YOU Service Team
8 maanden geleden
Maten zeer moeilijk te kiezen en niets paste dus want kwamen niet overeen
 Geverifieerde beoordeling|
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van aboutyou.be
8 maanden geleden
Beste, Hartelijk dank voor u opmerking. Wat jammer dat de maten niet overeenkwamen wat u had verwacht. U kunt altijd een paar maten van een artikel bestellen en de niet passende kosteloos retourneren. U kunt ons altijd contacteren.Met vriendelijke groet,Het ABOUT YOU Service Team
10 maanden geleden
Bestelling 1 oktober. 7 dagen later nog niks ontvangen buiten de factuur.
 Geverifieerde beoordeling|
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van aboutyou.be
10 maanden geleden
Beste, Hartelijk dank voor u bericht. Wij hebben uw zending gecontroleerd en zien dat het was vetraagd wegens het warenhuis. Volgens de track&trace kunt u, uw zending vandaag verwachten. Excuses voor het ongemak. Wij zullen u een email hierover sturen. Met vriendelijke groet,Het ABOUT YOU Service Team
8 maanden geleden
Zéér slecht georganiseerde webshop met uiterst foute leveringen.
 Geverifieerde beoordeling|
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van aboutyou.be
8 maanden geleden
Beste, Hartelijk dank voor uw opmerking. Wij willen u graag helpen. Zou u een mailtje kunnen sturen naar klantenservice@aboutyou.be. Zodat wij u verder kunnen helpen? Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Het ABOUT YOU Service Team
10 maanden geleden
Ik heb mijn bestelling dd. 8/09 nog steeds niet ... na 10 dagen
 Geverifieerde beoordeling|
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van aboutyou.be
10 maanden geleden
Beste, Hartelijk dank voor u opmerking. Wij hebben een onderzoek gestart over de status van uw zending. Excuses dat u zo lang heeft moeten wachten. Wij hebben uw bestelling gecontroleerd en zien dat het pakket op 10.09 het warenhuis heeft verlaten. We zullen uw zsm laten weten over het resultaat. Met vriendelijke groet,Het ABOUT YOU Service Team
5 maanden geleden
Jammer genoeg was de stof niet zo mooi als op de afbeelding.
 Geverifieerde beoordeling|
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van aboutyou.be
5 maanden geleden
Hallo Michelle, het spijt me te horen dat de kwaliteit van jouw item niet voldeed aan je verwachtingen. Dit is niet de bedoeling maar kunnen we helaas niet altijd voorkomen omdat we zoveel verschillende merken aanbieden. Stuur het artikel gerust terug Ik hoop dat we je desondanks nog een keertje op onze webshop mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Emma van ABOUT YOU
10 maanden geleden
Wacht nog altijd op levering. Ook op bericht van levering
 Geverifieerde beoordeling|
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van aboutyou.be
10 maanden geleden
Beste, Hartelijk dank voor uw opmerking. Wij hebben uw levering gecontroleerd en zien dat de DHL uw order in een afhaalpunt heeft geleverd volgens de track&trace. Normaliter zou u een bericht hierover moeten krijgen van de DHL. Zou u dit na kunnen gaan? Met vriendelijke groet,Het ABOUT YOU Service Team
5 maanden geleden
Heb nooit bestelling ontvangen of geld teruggekregen...
 Geverifieerde beoordeling|
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van aboutyou.be
5 maanden geleden
Bedankt voor je bericht. Ik schrik hier wel heel erg van. Deze manier van handelen voldoet zeker niet aan onze standaard en daarom wil ik ook graag mijn oprechte excuses aanbieden. Mocht je nog steeds niks hebben ontvangen, neem dan alsjeblieft contact op met onze klantenservice. Onze klantenservice doet er dan alles aan dit z.s.m. op te lossen. Groetjes, Julia van ABOUT YOU
6 maanden geleden
Voor de tweede keer gewoon een ander artikel geleverd.
 Geverifieerde beoordeling|
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van aboutyou.be
6 maanden geleden
Hallo Anja, Het spijt me dat dit twee keer is gebeurd. Soms wordt een verkeerd artikel in het magazijn gepickt, daarom voeren we controles uit. Maar als het twee keer om hetzelfde artikel gaat, zou je dit dan aan onze klantenservice willen doorgeven? Ik vermoed dan dat er een foutje zit in het systeem wat ik graag zou willen oplossen. Nogmaals mijn excuses. Vriendelijke groet, Emma van ABOUT YOU
9 maanden geleden
bestelling geannuleerd wegens artikel niet op voorraad
 Geverifieerde beoordeling|
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van aboutyou.be
9 maanden geleden
Beste, Hartelijk dank voor u bericht.Excuses voor het ongemak. Wij zullen een mail sturen hierover.Met vriendelijke groet,Het ABOUT YOU Service Team
8 maanden geleden
Meer dan een week voor de levering. Nooit meer
 Geverifieerde beoordeling|
11 maanden geleden
Pakketje na 1 week steeds niet geleverd.
 Geverifieerde beoordeling|
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van aboutyou.be
11 maanden geleden
Beste, Hartelijk dank voor uw opmerking. Uw zending had het warenhuis verlaten op 21.08. Door een vertraging bij het postorder bedrijf is uw bestelling geleverd op 27.08. Als u de zending niet heeft ontvangen kunt u ons contacteren. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet,Het ABOUT YOU Service Team
8 maanden geleden
Ik ben zeer te vrede . Groeten Sonia
 Geverifieerde beoordeling|
1 jaar geleden
Te lang moeten wachten op levering
 Geverifieerde beoordeling|
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van aboutyou.be
11 maanden geleden
Beste, Hartelijk dank voor u opmerking. Voor BE hanteren wij een leveringstijd tussen de 1-4 werkdagen. Wij hebben uw bestelling bekeken en zien dat u order op de 4 dag bij u is geleverd volgens de track&trace.Als u deze zending niet heeft ontvangen kunt ons contacteren. Met vriendelijke groet,Het ABOUT YOU Service Team
1 jaar geleden
Leveringstijd niet gerespecteerd
 Geverifieerde beoordeling|
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van aboutyou.be
11 maanden geleden
Beste, Dank u wel voor u opmerking. Normaliter hanteren wij een leveringstijd tussen de 1-4 werkdagen voor BE. Door een vertraging bij het post-order bedrijf is uw zending 1 dag vetraagd volgens de track&trace. Excuses hiervoor. Bij vragen/ opmerkingen kunt u ons altijd contacteren. Met vriendelijke groet,Het ABOUT YOU Service Team
8 maanden geleden
veel te laat en onvolledig
 Geverifieerde beoordeling|
8 maanden geleden
nog steeds NIET ontvangen?
 Geverifieerde beoordeling|
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van aboutyou.be
8 maanden geleden
Beste, Hartelijk dank voor uw bericht. Als eerste willen wij onze excuses aanbieden voor deze vertraging.Wij hebben uw bestelling gecontroleerd en zien dat er gisteren een onderzoek is gestart rondom uw pakket. Wij verwachten binnen enkele dagen een feedback te ontvangen. Wij zullen uw zsm laten weten. Met vriendelijke groet,Het ABOUT YOU Service Team
7 maanden geleden
Artiklel nooit ontvangen
 Geverifieerde beoordeling|
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van aboutyou.be
7 maanden geleden
Hallo Tania, Wat vervelend dat je pakje niet is toegekomen. Dit is niet hoe het hoort, onze excuses voor het ongemak. We willen dit graag voor je gaan uitzoeken. Zou je daarom alsjeblieft een mailtje willen sturen met jouw bestelnummer naar klantenservice@aboutyou.be? Dan gaan we dit zo snel mogelijk oplossen. Met vriendelijke groet, Emma van ABOUT YOU
9 maanden geleden
verkeerde bestelling jas
 Geverifieerde beoordeling|
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van aboutyou.be
9 maanden geleden
Beste, Hartelijk dank voor u bericht.Wat jammer dat u de verkeerde artikel van ons heeft ontvangen. Dit was niet de bedoeling. U kunt het kosteloos retour sturen. Wij zullen uw een mail sturen hierover. Excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groet,Het ABOUT YOU Service Team