nl.sweeek.be- Logo - Beoordelingen

nl.sweeek.be
Beoordelingen:

230 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden734 beoordelingen in totaal  

4,35
Goed
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Meest relevante positieve beoordeling

19 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Meubel eenvoudig in elkaar te zetten, duidelijke handleiding. Levering was eerder rampzalig: artikel was er veel vroeger dan verwacht, wat op zich fijn is, maar kwam niet uit met de planning, ze kwamen langs op een dag dat we er niet waren, briefje in de bus dat ze de volgende dag zouden terugkomen en om welk uur, speciaal iemand laten wachten in ons huis, maar niemand gezien. Om dan dag erna opgebeld te worden door de buurvrouw dat er een vrachtwagen stond om iets te leveren. Bezorger sprak 0,0 Nederlands dus dat maakte het niet simpeler. Chance dat er goeie buren zijn die zo'n groot pakket wilde binnen nemen... Hier kan Sweeek weinig aan doen, maar als er een leveringstermijn wordt gesteld waar je rekening mee houdt en het pakket is er plots veel vroeger, is dat moeilijk georganiseerd te krijgen.

Meest relevante negatieve beoordeling

26 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Het is niet eerlijk dat ik een retour niet kan uitvoeren met een retour label, dit is onzin. Koop nooit iets van sweek, er is beschadiging aan mijn bestelling en wij willen deze ook nietmeer terug hebben. Nu zit ik met een groter probleem want ik zou voor mijn bestelling 60 € retour moeten betalen om deze terug te mogen sturen dit is helemaal niet eerlijk bedrag dat ik jullie betaald heb is 238 euro en nu nog 60 betalen voor een retour, dit is ongezien !!!!!!!!!!!! Wat moet ik nu doen met deze bestelling? Ik wil gewoon de kast niet ik heb amper 1 plank uiitgehaald en deze was beschadigd laat staan als ik het volledig uitpak. Hier moet toch iets aan gedaan worden.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor nl.sweeek.be

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(6)
(19)
Resetten
3 okt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Het werkbank speelgoed is na 1 dag kapot. Deurtje stuk.
Beoordeling melden
Antwoord van nl.sweeek.be
9 okt 2024
Beste, Dank voor uw bericht. Wij nemen hier met u contact over per mail. Met vriendelijke groet,
3 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
9 sep 2024
 Geverifieerde beoordeling
Veel krassen in het hout, voelt heel goedkoop
Beoordeling melden
Antwoord van nl.sweeek.be
9 okt 2024
Beste, Jammer dat wij hierover geen bericht van u hebben gekregen. Wij hadden u zeker een oplossing kunnen bieden. Met vriendelijke groet,
21 aug 2024
 Geverifieerde beoordeling

Warning!

Product arrived damaged. I reported it immediately, for weeks no response. I had to pay an assembly team that could not install the damaged elements, pay again for help to check other elements and packages (+-70kg each one), I had to pay for loading, transport, removal and disposal of almost 100kg of damaged elements. Additional costs: few hundreds euros. Solution offered: voucher for 100 euros.
Beoordeling melden
Antwoord van nl.sweeek.be
10 okt 2024
Dear Michael, We are very sorry that you were not satisfied with the solution offered. We responded to your request within 1 week. Due to the high season, it was unfortunately not possible to do this earlier Unfortunately, the transporter did not handle the parcels properly, which caused damage to your order. We subsequently offered you a neat solution to this. Unfortunately, the extra costs are not our fault and you cannot recover this from us. Nevertheless, we even made an exception for you and your inconvenience and still offered a financial gesture. Kind regards, sweeek
23 jul 2024
 Geverifieerde beoordeling
Heb beige 3 zits bank gekocht. Op het eerste zicht leek het wel ok. Maar bij nader nazicht merkte ik op hoe slecht de bank in elkaar zat. Scheve stiksels. Teveel stof gebruikt aan de zijkanten. Wil ze nu terugsturen maar de kosten zijn ten laste voor mij. Hiet koop ik nooit meer.
Beoordeling melden
Antwoord van nl.sweeek.be
9 okt 2024
Beste, Wij hebben hier persoonlijk contact over gehad en zijn tot een oplossing gekomen, waarmee u akkoord ging. Sorry als dit niet voldoende was. Met vriendelijke groet,
26 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Ik moet 60€ betalen voor een retour!!!!!

Het is niet eerlijk dat ik een retour niet kan uitvoeren met een retour label, dit is onzin. Koop nooit iets van sweek, er is beschadiging aan mijn bestelling en wij willen deze ook nietmeer terug hebben. Nu zit ik met een groter probleem want ik zou voor mijn bestelling 60 € retour moeten betalen om deze terug te mogen sturen dit is helemaal niet eerlijk bedrag dat ik jullie betaald heb is 238 euro en nu nog 60 betalen voor een retour, dit is ongezien !!!!!!!!!!!! Wat moet ik nu doen met deze bestelling? Ik wil gewoon de kast niet ik heb amper 1 plank uiitgehaald en deze was beschadigd laat staan als ik het volledig uitpak. Hier moet toch iets aan gedaan worden.
Beoordeling melden
Antwoord van nl.sweeek.be
26 dec 2023
Beste, U heeft ons gevraagd om uw artikelen terug te halen daar u de kleur niet mooi vond. In onze generale condities vragen wij om een deelneming in de kosten voor de terugzending. En deze zijn volgens het gewicht van de goederen 2x29Kg en dit is 62 euro. U kunt nu ook zelf de goederen terug zenden met een transporteur van uw keuze. Wij hebben u ook gevraagd om foto's van de schade die wij tot heden niet hebben mogen ontvangen. En deze hebben wij nodig voor onze dienst na verkoop om u een oplossing te kunnen bieden. Hierover hebben wij u persoonlijk gecontacteerd. Mvg,
14 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Misschien mijn bestelling effectief verzenden. Ik kan geen beoordeling plaatsen op een artiekel dat ik niet heb ontvangen. De werknemers van de klantendienst zijn zeer passief agressief tegen elkaar. Ze hebben hun best gedaan om mij te helpen maar spreken elkaar tegen. Nu heb ik geen kerstboom voor de feestdagen. Op de foto ziet u meer...
Beoordeling melden
Antwoord van nl.sweeek.be
18 dec 2023
Beste, Onze oprechte excuses voor uw ongemak. Helaas kregen wij van de transporteur geen duidelijk bericht, waardoor er verwarring was ontstaan over het probleem van uw pakket. Helaas is tijdens transport het verkeerde etiket geplakt, waardoor uw kerstboom helaas kwijt is geraakt. Aangezien wij geen nieuwe kerstbomen meer op voorraad hadden, hebben wij u terugbetaald. Met vriendelijke groeten, Het sweeek team
5 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
De zetel is van zeer slechte kwaliteit, spijtig dat hij is uitgepakt anders stuurde we hem meteen terug , kan ik hem nog terug laten komen halen zonder verpaking. dan hoop ik dat ik mijn geld terug krijg.
Beoordeling melden
Antwoord van nl.sweeek.be
25 apr 2024
Beste Christel, Wat vervelend om te horen dat u niet te vreden bent over de stoel. Helaas hebben wij nooit een mailtje van u mogen ontvangen hierover. Met vriendelijke groet, sweeek
2 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Wij hebben onze hakselaar, 6 weken na de bestelling, nog steeds niet ontvangen. Drie weken geleden stuurde ik een mail naar de klantendienst van Sweeek. Die werd beantwoord dat er een onderzoek zou ingesteld worden bij de leverancier DPD. Intussen wachten wij al een paar weken op verder nieuws. Ik stuurde recent nogmaals een mail naar de klantendienst en hoop op een antwoord..
Beoordeling melden
Antwoord van nl.sweeek.be
3 jan 2024
Beste Miriam, Onze oprechte excuses voor uw ongemak. Wij hebben DPD nogmaals gevraagd een status update te geven over het onderzoek naar uw pakket. Mochten wij hier deze week niks van horen, zullen wij u berichten met een oplossing. Met vriendelijke groeten, sweeek
13 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling

Slechte levering

Zelf pakket moeten gaan ophalen bij france express in Rijsel omdat het te groot was en ze ene extra courier nodig hadden en geen antwoord kregen van sweeek om bij te betalen. Gelukkig zelf initiatief genomen om het daar op te halen anders ging het nooit terecht gekomen zijn
Beoordeling melden
Antwoord van nl.sweeek.be
7 okt 2024
Beste, Dank voor uw bericht. Onze excuses dat het transport niet naar wens verliep. Met vriendelijke groet,
2 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Onze bestelling is verloren geraakt en de klantenservice reageert niet op mijn mails. Ik vind geen telefoonnummer waarop ik de klantendienst kan bereiken. Via deze weg hoop ik dat er contact opgenomen wordt met mij. Het betreft bestelling hc451hh4.
Beoordeling melden
Antwoord van nl.sweeek.be
15 mei 2024
Beste Sanne, Wat vervelend om te horen dat uw bestelling verloren is geraakt. Wij hebben hierover contact gehad en uw probleem samen opgelost. Met vriendelijke groet, Sweeek
18 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling

Slechte service achteraf

Er ontbreekt een schroef van de pingpongtafel. De oplossing volgens jullie: koop zelf maar een extra schroef. Dat vind ik echt geen service, we hebben voor 400 euro gekocht bij jullie. Heel jammer, zo'n service.
Beoordeling melden
Antwoord van nl.sweeek.be
7 okt 2024
Beste, Dank voor uw berichtje, het kan gebeuren dat wij een referentie niet meer op voorraad hebben. Wij hebben voor u een oplossing gevonden, hebben een set vijzen naar u kunnen opzenden en hebben dit voor u opgelost. Met vriendelijke groet.
20 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling
Mijn bestelling die tussen 15 en 17 juni moest geleverd zijn is nog niet geleverd en weet ook niet wanneer het kan geleverd worden de status van de bestelling staat op 'bestelling geaccepteerd' meer niet.
Beoordeling melden
Antwoord van nl.sweeek.be
9 okt 2024
Beste, Jammer dat u geen contact met ons heeft genomen. Onze excuses voor de lange wachtijd voor de levering. Met vriendelijke groet,
6 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
pakket nooit geleverd, al zegt verzender van wel. Dus wss op verkeerde adres. Sweeek "kan niets doen" (behalve mijn geld houden dan) .... Dikke nul qua firma dus !
Beoordeling melden
Antwoord van nl.sweeek.be
15 mei 2024
Beste Stefan, U heeft aangegeven bij DPD dat zij het pakket in uw tuin mochten achterlaten zonder handtekening. Dit hebben zij volgens hun ook gedaan. Mocht het pakket dan hier niet meer zijn toen u thuis kwam, kunnen wij helaas niks voor u betekenen. Wij zouden u adviseren volgende keer altijd thuis te zijn of dit te laten leveren bij een pick up point of bij de buren, zodat er een handtekening is en er wel een attest kan worden gemaakt hierop, mocht dit niet geleverd zijn geweest. Met vriendelijke groet, Sweeek
18 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Promesses de remboursement en 14 jours et rien pas de remboursement !!!!
Beoordeling melden
Antwoord van nl.sweeek.be
21 mrt 2024
Bonjour, Nous l'avons solutionné ensemble avec vous. Le remboursement a bien eu lieu. Bien à vous, Sincères salutations, Sweeek
1 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Niets verkopen wat nie in stock is
Beoordeling melden
Antwoord van nl.sweeek.be
12 dec 2023
Beste, Onze oprechte excuses dat het artikel niet meer op voorraad is. Daar wij veel bestellingen hebben, kan het zijn als u de bestelling plaatst en de tijd dat het order wordt verzonden, de voorraad helaas op is. Wij hopen dit een volgende keer beter te doen. Met vriendelijke groeten, SWEEEK
25 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Geen communicatie over latere levering. Bestelling is niet binnen de vooropgestelde levertijd
Beoordeling melden
Antwoord van nl.sweeek.be
25 apr 2024
Beste Lynn, Wat vervelend om te horen dat uw bestelling niet binnen de voorspelde levertijd werd bezorgd. Helaas is het erg druk, waardoor de transporteur niet altijd met de gewenste snelheid te werk kan gaan. Wij willen u bedanken voor uw begrip. Met vriendelijke groet, sweeek
21 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bericht gekregen dat er gisteren werd geleverd, heel de dag thuis en niemand gezien.
Beoordeling melden
Antwoord van nl.sweeek.be
9 okt 2024
Beste, Dank voor uw berichtje, onze excuses voor de lange wachttijd voor de levering. Dit is de drukste periode van het jaar. Met vriendelijke groet,
27 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beschadigd artikel ontvangen! Mail gezonden,maar geen antwoord gekregen.
Beoordeling melden
Antwoord van nl.sweeek.be
9 okt 2024
Beste, Dank voor uw bericht, wij helaas geen mail van u teruggevonden. Sorry dat wij u niet verder hebben kunnen helpen. Met vriendelijke groet,
19 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

slechte kwaliteit en vieze geur

Slechte kwaliteit en er hangt een vieze chemische geur aan de stoelen.
Beoordeling melden
Antwoord van nl.sweeek.be
23 jan 2024
Beste, Wij hebben uw bericht goed ontvangen, jammer om dit te horen. Wij gaan hier persoonlijk contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Het Sweek team