Mijn bestelling was blijkbaar al meerdere dagen aanwezig in de winkel, maar was niet ingescand, waardoor mijn bestelling 'bij transporteur' bleef staan.
Ik ben de dag waarop ik mijn cadeautje wou, dan maar naar de winkel gegaan om er een bon te kopen in de plaats, maar mijn bestelling bleek aanwezig. Probleem opgelost, maar het kostte mij veel extra moeite en een extra verplaatsing omdat ik die dag eigenlijk helemaal niet in de buurt van de winkel moest zijn terwijl ik er de dagen daarvoor -omwille van mijn job- net heel dicht in de buurt was.
Over het cadeau zelf en de verdere bediening in de winkel ben ik zeker wel tevreden.
Tas online besteld. Afhaling Edisac Oostende. Tas voldoet niet aan verwachting. Vandaag ga ik naar winkel met vraag voor retour. Niet mogelijk enkel via online!??
Heb echter geen doos meer, dus moet naar postkantoor, doos kopen en versturen! Helemaal niet tevreden. Uitleg in winkel is niet ok.
Ben reeds jaren vaste klant bij Edisac.
Verkoopster verwijst mij naar klantendienst…..maandag mijn eerste werk!!!
Beoordeling melden
Antwoord van edisac.be/nl
12 dagen geleden
Beste klant,
U kunt uiteraard een online bestelling retourneren in één van onze winkels.
Onze excuses voor het misverstand, aarzel niet om de tas binnen te brengen in Edisac Oostende of ons via mail te contacteren, zodat wij de gratis retour van uw aankoop zo snel mogelijk kunnen bewerkstelligen.
Nogmaals onze excuses, vriendelijke groeten,
Het Edisac team
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.