Zesso- Logo - Beoordelingen

ZessoReviews

: 4.298Goed

4,38

Keurmerk
Geldig

met kopersbescherming

Keurmerk
Geldig

met kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 24 mrt. 2015
Laatst gewijzigd op: 7 feb. 2023
Zesso is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops
  • Geverifieerde webwinkel
  • Bescherming van persoonlijke gegevens
  • Duidelijke bestelprocedure

Beschermd door middel van de kopersbescherming

Bij Zesso kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 2.500 beschermd. Lees meer


Gecertificeerd sinds: 24 mrt. 2015
Laatst gewijzigd op: 7 feb. 2023
Zesso is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops
  • Geverifieerde webwinkel
  • Bescherming van persoonlijke gegevens
  • Duidelijke bestelprocedure

Beschermd door middel van de kopersbescherming

Bij Zesso kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 2.500 beschermd. Lees meer

Beoordelingen voor Zesso

1.485 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

4.298 beoordelingen in totaal
Zo zorgen we ervoor dat beoordelingen van echte klanten komen.

de meest positieve beoordeling


14 jan. 2023
Habe meine Bestellung sehr schnell erhalten und musste ein Teil leider reklamieren. Die Reklamationsbearbeitung lief ebenfalls sehr schnell und kundenfreundlich ab. Bester Service, gerne wieder.
Beoordeling melden

Alle positieve beoordelingen weergeven

de meest kritische beoordeling


11 apr. 2022
Het tafelblad is beschadigd aangekomen. De doos was onbeschadigd, wat wil zeggen dat deze beschadiging al vóór het inpakken heeft plaatsgevonden! Over het stalen frame ben ik tevreden, oook waren alle onderdelen netjes verpakt. Wél moet ik opmerken dat sommige bouten wat aan de korte kant waren, waarschijnlijk is de dikte van de stalen strip niet meegerekend. De houtstruktuur leek niet echt op eiken, maar ik ga deze opnieuw fineren met struktuur dat beter aansluit op mijn huidigemeubulair. Kon voor deze prijs ook geen al te hoge eisen stellen, maar qua afmetingen past deze tafel perfect in mijn interieur.
Beoordeling melden

Alle kritische beoordelingen weergeven

Beoordelingen voor Zesso

Filter 
 Sorteren Relevantie 
 Geverifieerde beoordeling
7 feb. 2022
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
11 apr. 2022
Het tafelblad is beschadigd aangekomen. De doos was onbeschadigd, wat wil zeggen dat deze beschadiging al vóór het inpakken heeft plaatsgevonden! Over het stalen frame ben ik tevreden, oook waren alle onderdelen netjes verpakt. Wél moet ik opmerken dat sommige bouten wat aan de korte kant waren, waarschijnlijk is de dikte van de stalen strip niet meegerekend. De houtstruktuur leek niet echt op eiken, maar ik ga deze opnieuw fineren met struktuur dat beter aansluit op mijn huidigemeubulair. Kon voor deze prijs ook geen al te hoge eisen stellen, maar qua afmetingen past deze tafel perfect in mijn interieur.
Beoordeling melden
Antwoord van Zesso
12 apr. 2022
Beste, Bedankt voor je beoordeling! Onze excuses dat er iets mis was met je bestelling! Wij helpen je graag verder. Wij hebben je een aparte mail gestuurd met een tegemoetkoming. Alvast bedankt voor je reactie! Team Zesso
 Geverifieerde beoordeling
7 jan. 2023
Met een betere koeriersservice werken. Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen. Dpd is niet flexibel met de tijd. Toen ik belde om tijd te veranderen, zeiden ze dat t niet mogelijk was. Ik kon wel t leveradres veranderen, dit heb ik gedaan. Ik ben een dag na de leveringsdatum mijn pakket op ging halen, het was nog niet geleverd. Ik heb naar DPD gebeld, mijn pakket zou twee dagen eerder om 21:00 uur geleverd zijn terwijl de winkel (leveringsadres) om 17:30 uur gesloten is!!!!! Probeer nu mijn pakket te vinden…….!!!!!! Vreselijke leveringsdienst. Zolang ZESSO met DPD werkt, koop ik niks meer bij ZESSO.
Beoordeling melden
Antwoord van Zesso
9 jan. 2023
Beste, bedankt voor je beoordeling! Onze excuses dat er iets misloopt met de levering van je bestelling! We maken hier onmiddellijk een melding van bij de bezorgdienst en we doen het nodige om je verder te helpen. Ik heb je hierover een aparte mail gestuurd. Fijne dag! Team ZESSO
 Geverifieerde beoordeling
23 jun. 2022
Het bestelde product kon niet juist in elkaar gezet worden door fouten in het product, toen we contact zochten met klantenservice werd ons verteld dat als het product in elkaar gezet is het niet geretourneerd kan worden. Echter word het probleem pas zichtbaar als hij in elkaar gezet wordt. We kregen een bot antwoord terug en pas na aandringen kregen we pas een retour label, maar wel met de dreiging dat als er volgens hun geen fout gevonden kan worden de retour niet geaccepteerd wordt. Ondanks dat we als consument recht hebben om webbestellingen te retourneren.
Beoordeling melden
Antwoord van Zesso
23 jun. 2022
Beste, bedankt voor beoordeling! Onze excuses dat er iets mis was met je bestelling! We hebben hierover contact gehad en je een oplossing aangeboden. Fijne dag! Team Zesso
 Geverifieerde beoordeling
11 jun. 2022
Bonjour, J’ai reçu l’étagère commandée. Elle présente plusieurs défauts visibles et gênants (voir Photos) Bordereau et Fiche colis en pièces jointes, Votre site ne fonctionne plus au moment où je vous écris • Des barres tordues • La structure générale tordue • Une soudure mal faite en plein milieu d’une des barres • Des plateaux mal ajustés au barres • La peinture qui s’écaille sur des plateaux J’accroche pas ça à mon mur. Je souhaite un remboursement ou un échange avec la même étagère neuve en parfait état. Merci Jean-Marc CAUMEL 06 60 20 53 39
Beoordeling melden
Antwoord van Zesso
13 jun. 2022
Bonjour, Merci pour votre commentaire ! Toutes nos excuses pour cela ! Nous venons de vous envoyer un e-mail séparé. Vous pouvez retourner l'article et votre commande sera remboursée dès réception. Passez une bonne journée ! Team Zesso
 Geverifieerde beoordeling
4 jun. 2022
Ik heb bijna een week moeten wachten op mijn pakket. Een salontafel we keken er enorm naar uit, nadat we het pakket bij een afhaalpunt zijn gaan ophalen schrokken we ons rot, heel het pakket is beschadigt zowel de salontafel als de doos die zijn aan alle kanten kapot gegaan. Heel jammer. Hopen dat het retourneren makkelijk gaat en dat ik mijn geld terug krijg. De klanten dienst is op zaterdag gesloten, ook weer heel jammer, teleurstelling na teleurstelling, ga maandag maar bellen met de klantendienst hoop op een goede afsluiting met zesso.
Beoordeling melden
Antwoord van Zesso
7 jun. 2022
Beste, bedankt voor je bericht! Onze excuses hiervoor! We hebben je zojuist een aparte mail gestuurd met een oplossing. Alvast bedankt voor je reactie. Fijne dag! Team Zesso
 Geverifieerde beoordeling
12 feb. 2022
Betere service verlenen. Toen de artikel afgeleverd was, is de verpakking al beschadigd. Blijkbaar zijn de planken (onderdeel van de salontafel) beschadigd en de glasplaat is gebroken. Ze bieden geen service aan om het pakket op te halen en vervanger te sturen. Afspraak met de transport GLS was lastig. Ik kon het niet traceren. Trace en tracking klopte helemaal niet. Ik moest zelf actief bellen en vragen. Was veel moeite en vermoeiend. Ik raad aan om niet via zesso online bestellen.
Beoordeling melden
Antwoord van Zesso
14 feb. 2022
Beste, bedankt voor je beoordeling! Onze excuses dat er iets mis was met je bestelling. Een ophaalservice kunnen we helaas niet aanbieden voor dit artikel. Dit kan met een retourlabel kosteloos worden teruggestuurd naar ons. Zodra we de retour in ons magazijn hebben ontvangen, zorgen we voor een terugbetaling van het aankoopbedrag. We hebben reeds mailcontact gehad met een oplossing. Fijne dag! Team Zesso
 Geverifieerde beoordeling
7 mei 2022
Huishoud trapje Niet iets aanbieden wat je niet kunt leveren omdat er geen voorraad is. Zelfs na de melding dat het niet leverbaar is staat het bewuste artikel nog dagen op de site in voorraad. Ook bij Bol.com stond het bewuste trapje op voorraad ook nog na dat medegedeeld was door jullie dat het niet leverbaar was. Rond uit slechte service.
Beoordeling melden
Antwoord van Zesso
9 mei 2022
Beste, bedankt voor je beoordeling! Onze excuses voor het eventuele ongemak. We hebben je hier reeds over geïnformeerd. Fijne dag! Team Zesso
 Geverifieerde beoordeling
21 sep. 2022
Erg slechte kwaliteit spiegel gekocht. De afwerking is niet mooi en de spiegel staat alles behalve stabiel. Dat de spiegel niet stabiel staat wisten we pas na het in elkaar zetten. Omdat de spiegel in elkaar is gezet, mogen wij deze niet retourneren. Belachelijk.
Beoordeling melden
Antwoord van Zesso
21 sep. 2022
Beste, bedankt voor je beoordeling! Onze excuses hiervoor! We hebben je hierover een aparte mail gestuurd. Alvast bedankt voor je reactie. Fijne dag! Team Zesso
 Geverifieerde beoordeling
5 okt. 2022
The quality was really bad, the paint had scratches and at some places was not uniform. Regret the buy
Beoordeling melden
Antwoord van Zesso
5 okt. 2022
Hello, thank you for your review! Our apologies for this! We have sent you a separate email about this. Thanks in advance for your reaction. Have a great day! Team Zesso
 Geverifieerde beoordeling
9 aug. 2022
De pedaalemmer weigerde al na een paar dagen. Contact met jullie gezocht maar lukt niet. Telefoonnummer klopt ook niet. Ik wachtte op dit bericht ik dacht dan zal ik vast wel iets kunnen doen. Ik kan geen foto sturen want hij staat op de camping en ik ben thuis. De deksel trapt niet open en is er nu van af. Vr gr Thea
Beoordeling melden
Antwoord van Zesso
9 aug. 2022
Beste, bedankt voor je beoordeling! Onze excuses dat er iets mis is met je bestelling. We hebben je een aparte mail gestuurd hierover. We helpen je graag verder. Alvast bedankt voor je reactie! Fijne dag! Team Zesso P.s. Wij zijn enkel telefonisch bereikbaar op werkdagen tussen 9u en 17u op het telefoonnummer +32 (0) 14 493 493.
 Geverifieerde beoordeling
24 mei 2022
Une honte produit cassé a l’arrivé 😡 il me laisse me débrouiller pour porter un colis de 30kilos a amener a des relais retour qui me le refuse ! Ne veulent pas me rembourser ! Aucune solution de leur part … je déconseille le service après vente médiocre
Beoordeling melden
Antwoord van Zesso
24 mei 2022
Bonjour, merci pour votre commentaire ! Nous vous avons déjà contacté et proposé une solution conforme à notre procédure de travail. C'était un cas d'avarie de transport. Lorsque nous recevrons votre retour, votre commande sera remboursée. Passez une bonne journée ! L'équipe Zesso
 Geverifieerde beoordeling
6 okt. 2022
Ik heb een bestelling geplaatst voor statafel inez. Deze is geannuleerd wegens een fout in de voorraad. Maar in de webshop staat hij nog steeds op voorraad, al de hele week. Beetje jammer. Wel netjes geld retour gekregen op de rekening binnen 5 dagen.
Beoordeling melden
Antwoord van Zesso
7 okt. 2022
Beste, bedankt voor je beoordeling! Onze excuses hiervoor! We hebben je een aparte mail gestuurd om je te informeren. Fijne dag! Team Zesso
 Geverifieerde beoordeling
15 jun. 2022
Ik ontving een beschadigde levering. De planken van de bestelde kast waren ook van zeer slechte kwaliteit. Voor de retour moest ik de zware kast zelf naar een GLS Parcel Shop brengen, die bijna nergens zit. Kortom; je kunt beter wat bij Ikea halen!
Beoordeling melden
Antwoord van Zesso
16 jun. 2022
Beste, bedankt voor je beoordeling! Onze excuses dat er iets is misgelopen met je bestelling! We hebben hier reeds contact over gehad. De oplossing die werd aangeboden strookt met onze werkprocedure. Je bestelling wordt terugbetaald na ontvangst van je retourzending. Fijne dag! Team Zesso
 Geverifieerde beoordeling
5 sep. 2022
Moet nog beginnen met in elkaar zetten, maar er is een flinke beschadiging (stuk spaanplaat afgebroken) op een van de onderdelen. Heb dit gefotografeerd, misschien dat het “weg valt” door een ander onderdeel. Maar “de start” is niet goed/positief!
Beoordeling melden
Antwoord van Zesso
6 sep. 2022
Beste, bedankt voor je beoordeling! Onze excuses hiervoor! We helpen je graag verder. We hebben je een aparte mail gestuurd zodat we dit kunnen oplossen. Alvast bedankt voor je reactie. Fijne dag! Team Zesso
 Geverifieerde beoordeling
17 jul. 2022
Ik heb nog niets ontvangen , ik was niet thuis en dpd heeft het pakket teruggestuurd naar een depot met een email dat ik het kan afhalen als bekend is waar en welk depot ik heen moet , dit is inmiddels 4 dagen geleden ,
Beoordeling melden
Antwoord van Zesso
19 jul. 2022
Beste, bedankt voor je beoordeling! Onze excuses dat er iets is misgelopen met de levering van je bestelling. Wij hebben je een aparte mail gestuurd om je hierover te informeren. Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om ons te contacteren. Fijne dag! Team Zesso
 Geverifieerde beoordeling
18 aug. 2022
De levering ben ik tevreden van , het product daarin tegen alles behalve! Bij het in elkaar willen steken kwam ik tot de ontdekking dat het zadeltje en stuur beschadigd is , leuk om af te geven als verjaardagscadeau
Beoordeling melden
Antwoord van Zesso
19 aug. 2022
Beste, bedankt voor je beoordeling! Onze excuses hiervoor! We hebben je hier reeds een oplossing voor aangeboden. Fijne dag! Team Zesso
 Geverifieerde beoordeling
16 jun. 2022
De afhandeling van de bestelling is prima. De kwaliteit van het geleverde product is ondermaats, daar staat tegenover dat de prijs ook goed meeviel. Misschien had ik het kunnen weten...
Beoordeling melden
Antwoord van Zesso
16 jun. 2022
Beste, bedankt voor je beoordeling! We waarderen je mening. We hebben je een aparte mail gestuurd om dit voor je te bekijken. Alvast bedankt voor je reactie. Fijne dag! Team Zesso
 Geverifieerde beoordeling
5 aug. 2022
My shopping trolley was supposed to be delivered the next day and I had to wait 3 days! Why do you advertise next day delivery if you cannot accomplish it?! It’s lying to the customer!
Beoordeling melden
Antwoord van Zesso
8 aug. 2022
Hello, thanks for your review! We apologize for any inconvenience. We have sent you a separate email to inform you about this. Have a great day! Zesso Team
 Geverifieerde beoordeling
19 feb. 2022
Product geraakte om een bizarre reden niet bij mij geleverd. Na een derde keer bij mijn zus laten leveren en doos enorm beschadigd. Dringend op zoek gaan naar een andere leverancier!!!
Beoordeling melden