bikester.be- Logo - Beoordelingen

bikester.beReviews

: 9.253Goed

4,46

Keurmerk
Geldig

met kopersbescherming

Keurmerk
Geldig

met kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 8/9/2016
Laatst gewijzigd op: 10/8/2022
bikester.be is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops
  • Geverifieerde webwinkel
  • Bescherming van persoonlijke gegevens
  • Duidelijke bestelprocedure

Beschermd door middel van de kopersbescherming

Bij bikester.be kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 2.500 beschermd. Lees meer


Gecertificeerd sinds: 8/9/2016
Laatst gewijzigd op: 10/8/2022
bikester.be is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops
  • Geverifieerde webwinkel
  • Bescherming van persoonlijke gegevens
  • Duidelijke bestelprocedure

Beschermd door middel van de kopersbescherming

Bij bikester.be kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 2.500 beschermd. Lees meer

Beoordelingen voor bikester.be

1.829 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

9.253 beoordelingen in totaal
Zo zorgen we ervoor dat beoordelingen van echte klanten komen.

de meest positieve beoordeling


3 maanden geleden
Altijd betrouwbare en verzorgde verzending. Betaling per Bancontact of Maestro is nog niet mogelijk. Per overschrijving verlies je algauw enkele dagen voor je bestelling wordt verzonden. De levering was deze keer 10 dagen na de bestelling. Toch 5 sterren omdat ik van oordeel ben dat zulke leveringen (overigens gratis voor het bestelde bedrag) helemaal niet de dag nadien moeten geleverd worden. Heb je wel een dringende levering, gebruik dan Paypal. Ik bestel meestal materiaal voor mijn reserve (banden, remmen) en onderhoudsmateriaal.
Beoordeling melden

Alle positieve beoordelingen weergeven

de meest kritische beoordeling


2 maanden geleden
Ik bestel regelmatig bij Bikester maar het valt op hoe de laatste tijd iets verandert is. Als er vroeger een probleem was met de bestelling dan werd er zeer goed gereageerd op je mail en er werd door bikester gereageerd. De laatste ervaring was dat er een niet correct artikel was geleverd door een misverstand op de website. Eerder was Bikester zo dat de service er was dat het correct artikel werd toegezonden en een retourticket voor het verkeerd geleverde artikel gegeven werd. Nu kreeg ik in de mail met de vermelding "ok verkeerd"? Wij storten uw geld terug. En voor de rest zoek het zelf maar uit wat verkeerd was op de website! Hoe kan men iets bestellen als er 4 maten staan en je deze niet kan aanduiden om te bestellen. "FOX RACING SHOX DUST WIPER KIT 32 MM/34 MM/36 MM/40 MM" Zelfs als ik het stuk terug bestel en een mail mee stuur dat het artikel maat 32 moet zijn krijg je geeneens een mail terug. Het is spijtig maar de service is niet dat meer wat het ooit was,spijtig...
Beoordeling melden

Alle kritische beoordelingen weergeven

Beoordelingen voor bikester.be

Filter 
 Sorteren Relevantie 
 Geverifieerde beoordeling
1 jaar geleden
Twee weken geleden besteld, nog niets ontvangen… 😒
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
7 maanden geleden
Ik vroeg een btw factuur en dat was niet mogelijk
Beoordeling melden
Antwoord van bikester.be
7 maanden geleden
Helaas kunnen wij van een reeds verzonden bestelling geen factuur aanpassen. Bovendien zijn al onze facturen inclusief BTW-vermelding. Wij zijn geregistreerd in België en verkopen in principe alleen aan eindconsumenten, wij rekenen daarom altijd BTW. Uw BTW-nummer wordt enkel vermeldt op het factuur wanneer u deze invult tijdens plaatsen van uw bestelling in het veld aanvulling/firma.
 Geverifieerde beoordeling
1 jaar geleden
Ik heb nog steeds geen bestelling ontvangen! :-(
Beoordeling melden
Antwoord van bikester.be
1 jaar geleden
Helaas zien wij dat de bezorger uw leveradres niet heeft kunnen vinden door ontbrekende adres gegevens. Helaas is het pakket hierdoor terug naar ons gestuurd. Onze excuses voor het ongemak.
 Geverifieerde beoordeling
5 maanden geleden
leveringen verlopen slecht traag in stukken
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
6 maanden geleden
Juiste schoen besteld verkeerde levering !!
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
11 maanden geleden
Product nooit aangekregen/weinig feedback
Beoordeling melden
Antwoord van bikester.be
10 maanden geleden
Onze excuses dat het pakketje niet geleverd lijkt te zijn, wij raden u aan onze klantendienst te contacteren zodat er een onderzoek bij de vervoerder aangemaakt kan worden en dit correct afgehandeld kan worden.
 Geverifieerde beoordeling
1 jaar geleden
Wat om de website als leverbaar staat was
Beoordeling melden
Antwoord van bikester.be
1 jaar geleden
Door een fout in stock telling bleek het artikel toch niet op voorraad te zijn, onze excuses voor dit ongemak.
 Geverifieerde beoordeling
7 maanden geleden
geen antwoord gekregen op simpele vraag
Beoordeling melden
Antwoord van bikester.be
6 maanden geleden
Wij hebben uw initiële communicatie helaas niet ontvangen. Onze excuses voor het ongemak. Wij zien dat u inmiddels gecontacteerd werd in verband met uw bestelling.
 Geverifieerde beoordeling
1 jaar geleden
Pakket nog niet verzonden na een week.
Beoordeling melden
Antwoord van bikester.be
1 jaar geleden
Helaas zien wij dat de bezorger niet in staat was het pakket bij u te leveren en het pakket retour heeft gestuurd naar ons. Onze excuses voor het ongemak.
 Geverifieerde beoordeling
1 jaar geleden
Ik wacht nog steeds op de levering
Beoordeling melden
Antwoord van bikester.be
1 jaar geleden
Onze excuses dat u niet tevreden bent van onze leverservice.
 Geverifieerde beoordeling
9 maanden geleden 
Banden zijn maar 28 dik i.p.v. 32
Beoordeling melden
Antwoord van bikester.be
9 maanden geleden
Onze excuses dat u een verkeerd product ontvangen heeft, wij raden u aan de klantendienst te contacteren voor een oplossing.
 Geverifieerde beoordeling
9 maanden geleden
Heb de bestelling niet ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van bikester.be
8 maanden geleden
Onze excuses dat u het pakketje niet heeft ontvangen, dit kan verschillende redenen hebben. WIj raden u aan de klantendienst te contacteren voor verdere opvolging.
 Geverifieerde beoordeling
5 maanden geleden
Heb nog steeds niks ontvangen.
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
1 jaar geleden
Heb geen nieuws over levering.
Beoordeling melden
Antwoord van bikester.be
1 jaar geleden
Onze excuses voor eventuele vertragingen bij de levering. Indien u uw pakket niet heeft mogen ontvangen raden wij u aan onze klantendienst aan te schrijven.
 Geverifieerde beoordeling
1 jaar geleden
Leveringen teveel vertraging !
Beoordeling melden
Antwoord van bikester.be
1 jaar geleden
Het spijt ons dat u met vertraging te maken heeft gehad, wij hopen dat u alsnog tevreden bent van de ontvangen producten.
 Geverifieerde beoordeling
5 maanden geleden
Bestelling nog niet ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van bikester.be
5 maanden geleden
Ik zie in de trackinglink dat het pakket op 21.03 afgeleverd werd. Indien dit niet het geval is kan u contact met ons opnemen via het contactformulier.
 Geverifieerde beoordeling
8 maanden geleden
Ons bestelling was annulered
Beoordeling melden
Antwoord van bikester.be
8 maanden geleden
Onze oprechte excuses voor het ongemak.
 Geverifieerde beoordeling
1 jaar geleden 
Nog steeds niet geleverd...
Beoordeling melden
Antwoord van bikester.be
1 jaar geleden
Onze excuses dat u niet tevreden bent van onze levertermijn. Ik zie dat uw bestelling momenteel onderweg is naar u.
 Geverifieerde beoordeling
8 maanden geleden
Verkeerde product geleverd
Beoordeling melden
Antwoord van bikester.be
8 maanden geleden
Onze excuses voor de vervelende situatie. Wij doen ons best om problemen zoals hier zoveel mogelijk te voorkomen helaas loopt het soms alsnog mis. Wij zien dat u inmiddels en volledige terugbetaling heeft ontvangen en een bijkomende kortingscode.
 Geverifieerde beoordeling
9 maanden geleden
Juiste artikelen leveren!
Beoordeling melden
Antwoord van bikester.be
9 maanden geleden
Onze excuses dat u een verkeerde bestelling heeft ontvangen, wij raden u aan onze klantendienst te contacteren om dit verder voor u af te handelen.