PrintAbout- Logo - Beoordelingen

PrintAbout
Beoordelingen:

1.449 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden17.052 beoordelingen in totaal  

4,65
Uitstekend
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

31 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
het materiaal van Print About is van uitstekende kwaliteit maar de verzendingen zouden een stuk veiliger en betrouwbaarder zijn, moest U met een andere transporteur werken. Ik heb al meerdere slechte ervaringen gehad met POST.NL zo ook nu weer krijg ik een mail dat mijn pakket op woensdag tussen 19 en 21 uur geleverd zou worden waardoor ik als een prostituee voor mijn venster zit en dan krijg ik later een mail van wij hebben U gemist waarop de vrijdag mijn pakket aankomt en omdat ik een opmerking maak wou de chauffeur mijn pakket niet overhandigen waarop ik het uit zijn handen heb moeten trekken. ik heb in de toekomst nog enkele bestellingen te doen bij U en zou dan wel willen aandringen op een andere pakjes diens Met Beleefde Groeten Janssens Karel

de meest kritische beoordeling

25 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
We hebben bij hen dit jaar al 3 hoog volume printers besteld inclusief wat cartridge orders. Bij de HP printer van +/- 1000 euro btw inclusief ging het mis. De printer was slecht gebouwd de rolletjes waren niet op mekaar uitgelijnd, er ontbrak ook een roller, de voorklep viel er tijdens het bellen met hen gewoon af, Het HP logo was er zelfs niet volledig ingekleefd. PRINTABOUT heeft ons vervolgens uitgebreid testen door ons laten doen, foto's laten sturen, enz... . Omdat dit een DOA is. Nadat we alle testen en foto's hadden doorgestuurd over deze mismaakte printer zegt men doodleuk dat we naar HP moeten bellen voor een retour authorisatie. Na de HP retour authorisatie stuurde HP ons terug naar PRINTABOUT, om vervolgens ons opnieuw rondjes te laten draaien en uiteindelijk kregen we dan een retour sticker. Wat aan zich ook al problematisch was aangezien dit een printer van vlot 20 kg is dat ik naar POSTNL punt mocht zeulen waar het pak gedrurende lange tijd is blijven staan omdat POSTNL het omvangrijke pak niet mee wou nemen uit die krantenwinkel. Een georchestreerde uitputtingsslag. Na lange tijd, maanden nadien, ontvang ik een mail van PRINTABOUT waar ze dus letterlijk ALLE testen ALLE foto's en alle mails negeren en doodleuk zeggen dat de printer dat we retour hebben gestuurd goed functioneert. En dat er geen sprake is van de ontbrekende onderdelen. Men weigert dit ook de staven met foto's... en zorgt ervoor dat we geen toegang meer hebben tot de printer. Logisch . Het hele opzet is zo min mogelijk terugbetalen bij problemen. Er zijn foto's van. In het lang en het breed communicatie over, en inheb zelfs een VERVANGENDE Printer bij hen gekocht. Waar men ook adviseerde om toch eerder voor BROTHER te gaan. Bovendien zorgt men er bij PRINTABOUT dat je grote bestellingen niet kan betalen met kredietkaart. Met als gevolg dat je dus je geld niet kan terugclaimen via de kredietkaartmaatschappij, en dat de enige manier is om juridische procedure te starten tegen PrintAbout. Vandaag belofte gekregen dat men mij ging terugbellen... > niet gebeurd. Wel opnieuw koud mailtje, dat er niks met die printer mis is... zeer en zeer vuil... met als enige doel ons euro's lichter maken. Dus de printer van 1000 euro dat we geleverd kregen met onbekende logo plaat, ontbrekende inwendige rollers, fusers met niet uitgelijnde en geblokkeerde rolles, enz.. enz.. enz.. enz... waar wij maximaal 50 blz hebben op kunnen printen moeten we dan beschouwen als een goed werkende printer waar dit alles normaal is. 5 sterren kut bedrijf.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor PrintAbout

Filter
 Sorteren  
Relevantie
RL
Robert L.
België
15 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Set van 4 Toner cassettes

Mijn bestelling is toegekomen zonder aanduiding van de 4 kleuren. Ik heb de klantendienst moeten contacteren om te weten welk nummer op de doos overeen kwam met welke kleur. Ik vind dit niet klantvriendelijk.
Beoordeling melden
Antwoord van PrintAbout
15 dec 2023
Beste Robert, Fijn dat je deze review geplaatst hebt. We snappen de onduidelijkheid en zijn bezig om dit te verbeteren. Voor nu kun je aan de kleurcode altijd zien welke toner welke kleur is. Veel print-plezier! Elma, Team Webcare | PrintAbout
22 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling

foutieve levering

we bestelden en betaalden een inktpatroon van het merk Brother. We kregen een inktpatroon van hun huismerk geleverd. Op onze mail om het teveel betaalde bedrag terug te krijgen werd nooit gereageerd
Beoordeling melden
Antwoord van PrintAbout
24 okt 2023
Beste Stijn, Bedankt voor jouw beoordeling. Wat jammer om te lezen dat je nog niets van ons vernomen hebt n.a.v. de geleverde toner. We hebben contact met je opgenomen om dit door te spreken. Het lijkt erop dat je wel het originele merk ontvangen hebt en gaan dit uiteraard nog even controleren. Straks ontvang je een e-mail van ons met verdere informatie. We houden contact! Elma, Team Webcare | PrintAbout
18 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Het retourneren is niet goed geregeld. Bv. Er zit geen terugstuurbon bij de verpakking, en bij contact kan je een dergelijke bon ook niet krijgen. Retour is op je eigen kosten
Beoordeling melden
Antwoord van PrintAbout
19 jul 2023
Beste Guido, Bedankt voor het plaatsen van deze review! Wanneer je per abuis een verkeerd product besteld, zoals nu het geval is, zijn de verzendkosten inderdaad voor eigen rekening. We vergoeden de verzendkosten wel wanneer het bijvoorbeeld om een defect product gaat. Gelukkig heb je inmiddels het geschikte product besteld en ontvangen. We wensen je dan ook veel print-plezier en een fijne dag! Raquel, Team Webcare | PrintAbout
21 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Heb originele toner van Brother besteld, 2 van de 3 toners zaten niet meer in de vacuum verpakking, wel in een gewoon plastiek zakje. Dit schept argwaan.
Beoordeling melden
Antwoord van PrintAbout
22 aug 2023
Beste Johan, Goed dat je deze ervaring deelt. We kunnen je vertellen dat je onze bulkverpakking hebt ontvangen. We kunnen je garanderen dat dit 100% het originele merk is. Mocht je onverhoopt niet tevreden zijn met de artikelen, neem dan even contact met ons op. Gezellige dag vandaag! Elma, Team Webcare | PrintAbout
29 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Heb al 2 krasblaadjes gekregen 1 met gratis A4 papier + 1 gratis bon van 5 euro -maar kan ze nooit ingeven in mijn volgende bestelling !!!
Beoordeling melden
Antwoord van PrintAbout
30 jun 2023
Beste Eddy, Bedankt voor je review! Goed dat je dit aangeeft, we helpen je hier namelijk graag mee. Bij een volgende bestelling raden we je aan om eerst contact met ons op te nemen, zodat wij de kortingscode kunnen nakijken en voor je in kunnen voeren. Let wel op dat er maar één kortingscode per bestelling gebruikt kan worden. Mooie dag gewenst! Kaylee Team Webcare | PrintAbout
22 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
goede en snelle afhandeling van de geplaatste bestelling. Maar spijtig dat bij de de bestelling geen usb printerkabel voorhandig was.
Beoordeling melden
7 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Een teruggestuurde recycle cartridjes werden niet verwerkt en had er dus geen mail van teruggekregen ter bevestiging.
Beoordeling melden
Antwoord van PrintAbout
9 jun 2023
Beste Marc, Bedankt voor je review. Nadat je contact met ons hebt opgenomen is de recycle aanvraag alsnog handmatig goedgekeurd. Je kunt de korting verzilveren via je account. Als dit niet lukt, kun je uiteraard contact opnemen met onze klantenservice afdeling. Elma, Team Webcare | PrintAbout
19 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Duur en daarbovenop nog verzendkosten die bij vele andere soortgelijke shops weg vallen voor hoge bedragen
Beoordeling melden
Antwoord van PrintAbout
29 jan 2024
Beste Ruben, Bedankt voor je beoordeling! Je hebt bij ons de Lexmark toner besteld welke inderdaad wat duurder is omdat deze van het originele merk is. Uiteraard ben je zelf akkoord gegaan met de prijzen door deze bestelling bij ons te plaatsen. Meer informatie over bezorgen kun je lezen via de onderstaande link: https://www.printabout.nl/klantenservice/bezorgen/#bezorgopties Elma, Team Webcare | PrintAbout
12 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Extra transportkosten terwijl andere bedrijven dit niet doen. Vaak altijd een dag extra ipv de dag nadien
Beoordeling melden
Antwoord van PrintAbout
13 jun 2023
Beste Koenraad, Bedankt voor je review! Wist je dat je bij een bestelling van boven de €50,- aan huismerk producten geen verzendkosten hoeft te betalen? In onze huismerk cartridges zit meer inhoud, de kwaliteit staat gelijk aan het originele merk en heeft dezelfde gebruiksvriendelijkheid. Super fijn toch?! Weet je dat ons huismerk in verhouding met het origineel ook nog eens stukken voordeliger is? Wellicht een optie voor een volgende keer ;-). We wensen je een fijne dag toe! Kaylee Team Webcare | PrintAbout
13 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Lerveringstermijn werd helemaal niet geresprecteerd. Besteld op zondag en pas vrijdagavond ontvangen.
Beoordeling melden
Antwoord van PrintAbout
14 aug 2023
Beste Frederik, Goed dat je deze feedback met ons deelt! Zojuist hebben we telefonisch contact met je opgenomen om dit verder toe te lichten. De bestelling is op de juiste dag verzonden, maar heeft flinke vertraging opgelopen bij PostNL. Uiteraard maken we hiervan een melding bij de vervoerder. Verder heb je aangegeven tevreden te zijn over het bestelproces, super fijn. Elma, Team Webcare | PrintAbout
22 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
I still didn't received my order and had to buy urgently somewhere else
Beoordeling melden
Antwoord van PrintAbout
26 jun 2023
Dear Carine, Thank you for your review. We are sorry that you rated us with 1 star. We see that your package has now been delivered to a collection point, after it has unfortunately been slightly delayed. We have sent you the address details of this collection point by e-mail. Have a nice day! Raquel, Team Webcare | PrintAbout
12 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
2x cartridges gehad die over datum waren!
Beoordeling melden
Antwoord van PrintAbout
13 jun 2023
Beste Dieter, Bedankt voor je review! Goed dat je al contact met ons hebt opgenomen. Hierdoor hebben we je de juiste cartridges kunnen nasturen. Excuses voor het ongemak wat dit heeft gebracht, en nog een mooie dag gewenst! Kaylee Team Webcare | PrintAbout
18 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Toner na minder dan 500 bladzijden al opgebruikt ... terwijl geen extreem donkere prints afgedrukt
Beoordeling melden
Antwoord van PrintAbout
19 dec 2023
Beste Nicki, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat de bestelde toner snel leeg is geraakt, dat is uiteraard niet de bedoeling! We hebben je een e-mail gestuurd en je hierin om wat meer informatie gevraagd. We zien je reactie graag tegemoet zodat we dit verder in behandeling kunnen nemen. Fijne dag gewenst! Kaylee Team Webcare | PrintAbout
18 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
service is zeer goed maar huismerk trekt op niets.gelukkig is er een duurder alternatief.
Beoordeling melden
Antwoord van PrintAbout
20 jul 2023
Beste Bart, Bedankt voor je review. Wat ontzettend leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service! Wel vinden we het jammer dat je geen goede ervaring hebt gehad met ons huismerk product. Weet in ieder geval dat we levenslang garantie bieden op ons huismerk; we helpen je uiteraard graag. Een gezellige dag gewenst! Raquel, Team Webcare | PrintAbout
27 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik bestel originele toners voor Brother. Waarom krijg ik niet de verpakking van Brother?
Beoordeling melden
Antwoord van PrintAbout
27 nov 2023
Bedankt voor je beoordeling Wim! Wij kunnen niet garanderen dat je alle producten in originele doos zult ontvangen. Op dit moment is het lastiger aan bepaalde producten te komen. Hierdoor kan het voorkomen dat je de originele producten ontvangt in een omdoos. Op deze producten staat wel gewoon een keurmerk van het desbetreffende merk en typenummer van het product, in dit geval Brother. Aan deze twee kenmerken kun je zien dat je gewoon het originele product hebt ontvangen. Je kan de producten dus gewoon zorgeloos in gebruik nemen! We hopen dat dit alles zo duidelijk is en wensen je een fijne dag verder. Kaylee Team Webcare | PrintAbout
23 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Het niet leveren van de beloofde 1x gratis Powerbank! bij bestelling 24243636
Beoordeling melden
8 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling

retour

Nog steeds geen retopurlabel of info ontavnen na toch al wel 10 dagen
Beoordeling melden
Antwoord van PrintAbout
9 nov 2023
Beste Jan, Bedankt voor je beoordeling. We hebben zojuist ook even telefonisch contact met je opgenomen. We hebben een reactie gegeven op je retouraanvraag op 31-10-2023. Zou je hierop willen reageren? We helpen je graag verder! Fijne dag gewenst. Kaylee Team Webcare | PrintAbout
13 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Probeert huismerkinktpatronen te pushes maar dit loopt falikant af.
Beoordeling melden
Antwoord van PrintAbout
14 dec 2023
Beste Louis, We stellen het op prijs dat je de tijd hebt genomen om ons hierover te informeren. Het is zeker niet de bedoeling dat je deze ervaring hebt gehad! We doen alleen suggesties voor producten die voor jou nuttig kunnen zijn, zoals in dit geval ons huismerk. Een mooie dag gewenst! Kaylee, Team Webcare | PrintAbout
28 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
in de praktijk weinig commercieel begrip mbt een defecte toner...
Beoordeling melden
Antwoord van PrintAbout
29 jun 2023
Beste Yves, Bedankt voor het plaatsen van deze review! Goed nieuws, je hebt op onze huismerk producten levenslang garantie! We helpen je dan ook graag wanneer je een probleem ervaart. Uit eerdere correspondentie is gebleken dat je in 2021 helaas wat problemen had met een lekkende toner. We hebben je toen een oplossing aangeboden, echter heb je hier geen gebruik van gemaakt. Mocht je dit toch nog willen, kun je uiteraard een e-mail sturen naar klantenservice@printabout.nl. We wensen je een mooie dag verder. Raquel, Team Webcare | PrintAbout
4 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Goede kwaliteit en levering maar duur voor het verstuurde volume.
Beoordeling melden